Dokładnie tak.pet3r pisze:mam ciągnąć go do końca na 1. i 2.
![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 96 ] Rozpędza się nierównomiernie - przepływka ?
Pomocnicze:
Jeśli to nie LLM i nie masz zadnych błędów to..
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Masz mozliwość sprawdzenia ciśnienia pompy?
Jak tam Twoje katy?
Sprawdzałeś sonde?
Jak przepustnica?
Jak auto zachowuje sie na wolnych obrotach?
Przy ilu dokładnie obrotach poczuwasz "zmulenie-przerwanie" ciągu?
Jeśli to nie LLM i nie masz zadnych błędów to..
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Masz mozliwość sprawdzenia ciśnienia pompy?
Jak tam Twoje katy?
Sprawdzałeś sonde?
Jak przepustnica?
Jak auto zachowuje sie na wolnych obrotach?
Przy ilu dokładnie obrotach poczuwasz "zmulenie-przerwanie" ciągu?
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
1. nie wymieniałemSJake pisze:Pomocnicze:
Jeśli to nie LLM i nie masz zadnych błędów to..
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Masz mozliwość sprawdzenia ciśnienia pompy?
Jak tam Twoje katy?
Sprawdzałeś sonde?
Jak przepustnica?
Jak auto zachowuje sie na wolnych obrotach?
Przy ilu dokładnie obrotach poczuwasz "zmulenie-przerwanie" ciągu?
2. nie mam

3. katy wg tłumikarza ok, chciałem, żeby je wyciął ale wg niego mogą być problemy
4. jedynie VAGiem...
5. nie wiem
6. stabilnie, nie ma problemów z falującymi obrotami, itp. jedynie przy dojeździe do skrzyżowania na luzie z mocniejszym hamowaniem czasami obroty falują
7. 1500-3000, tylko na zimnym silniku. albo na ciepłym jest zmniejsza się do tego stopnia, że jest nieodczuwalne
pet3r pisze:1. nie wymieniałem
Od tego zacznij na sam początekpet3r pisze:2. nie mam

filtr zmieniony, niestety pompy mechanik nie dał rady zbadać bo nie miał jak podejść ale log przepływki mówi wszystko: szczytowa wartość: 203,96 g/s, (28,45 s) a powinna wynosić 272 g/s (0,8x340). zrobiłem 2 próby, w drugiej było podobnie.
LOG (pdf)
LOG (pdf)
-
- Forum Audi A8
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
- Lokalizacja: Trójmiasto
-
- Forum Audi A8
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
- Lokalizacja: Trójmiasto
Ups, myślałem o czym innymwojti_sopot pisze:tylko ja proponuje najpierw kontakt s, a potem kontakt u.

http://www.agawa.pl/chemia_dla_elektron ... czace/603/
Poczytaj w linkupet3r pisze:a czym się różnią?
Najpierw S, odczekaj kilka minut i później U a po kilku minutach sprężone powietrze i jak wizualnie będzie juz " suchy" to montujpet3r pisze:czekać aż wyschnie, czy bezpośrednio po pierwszym psikać drugim?

-
- Forum Audi A8
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
- Lokalizacja: Trójmiasto