części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[S8 D2 96 ] Rozpędza się nierównomiernie - przepływka ?

kuczlaw

Post autor: kuczlaw » 08 paź 2009, 23:01

pet3r pisze:mam ciągnąć go do końca na 1. i 2.
Dokładnie tak.

Awatar użytkownika
SJake
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 264
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:22
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: SJake » 09 paź 2009, 02:14

Pomocnicze:

Jeśli to nie LLM i nie masz zadnych błędów to..

Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Masz mozliwość sprawdzenia ciśnienia pompy?
Jak tam Twoje katy?
Sprawdzałeś sonde?
Jak przepustnica?
Jak auto zachowuje sie na wolnych obrotach?

Przy ilu dokładnie obrotach poczuwasz "zmulenie-przerwanie" ciągu?
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL

pet3r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 296
Rejestracja: 24 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: pet3r » 09 paź 2009, 09:20

SJake pisze:Pomocnicze:

Jeśli to nie LLM i nie masz zadnych błędów to..

Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Masz mozliwość sprawdzenia ciśnienia pompy?
Jak tam Twoje katy?
Sprawdzałeś sonde?
Jak przepustnica?
Jak auto zachowuje sie na wolnych obrotach?

Przy ilu dokładnie obrotach poczuwasz "zmulenie-przerwanie" ciągu?
1. nie wymieniałem
2. nie mam :/
3. katy wg tłumikarza ok, chciałem, żeby je wyciął ale wg niego mogą być problemy
4. jedynie VAGiem...
5. nie wiem
6. stabilnie, nie ma problemów z falującymi obrotami, itp. jedynie przy dojeździe do skrzyżowania na luzie z mocniejszym hamowaniem czasami obroty falują
7. 1500-3000, tylko na zimnym silniku. albo na ciepłym jest zmniejsza się do tego stopnia, że jest nieodczuwalne

kuczlaw

Post autor: kuczlaw » 09 paź 2009, 10:08

pet3r pisze:1. nie wymieniałem
pet3r pisze:2. nie mam :/
Od tego zacznij na sam początek :) Wymień filtr paliwa i podjedz do pierwszego lepszego mechanika to sprawdzi Ci manometrem ciśnienie pompy paliwa ( czy jest wydajna ) a dopiero później.....można martwic się przepływką. To nie LPG czy doładowany silnik że przepływki się sypią...

pet3r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 296
Rejestracja: 24 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: pet3r » 10 paź 2009, 14:54

filtr zmieniony, niestety pompy mechanik nie dał rady zbadać bo nie miał jak podejść ale log przepływki mówi wszystko: szczytowa wartość: 203,96 g/s, (28,45 s) a powinna wynosić 272 g/s (0,8x340). zrobiłem 2 próby, w drugiej było podobnie.

LOG (pdf)

kuczlaw

Post autor: kuczlaw » 10 paź 2009, 17:59

W takim razie wyczyść ją. Kontakt U a później Kontakt S tylko nie dotykaj paluchami i na koniec sprężone powietrze ;)

wojti_sopot
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 160
Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: wojti_sopot » 10 paź 2009, 20:13

Witam.
Dokładnie jak kolega proponuje, czyszczenie przepływki to podstawa, chyba że trafiona to wtedy efekt mizerny, tylko ja proponuje najpierw kontakt s, a potem kontakt u.

pet3r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 296
Rejestracja: 24 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: pet3r » 10 paź 2009, 20:16

a czym się różnią? czekać aż wyschnie, czy bezpośrednio po pierwszym psikać drugim?

wojti_sopot
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 160
Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: wojti_sopot » 10 paź 2009, 20:18

Witam.
Ten pierwszy rozpuszcza nalot, siarczki i korozje, drugi czyści to po pierwszym.

kuczlaw

Post autor: kuczlaw » 10 paź 2009, 20:20

wojti_sopot pisze:tylko ja proponuje najpierw kontakt s, a potem kontakt u.
Ups, myślałem o czym innym ;) oczywiście najpierw S a później U
http://www.agawa.pl/chemia_dla_elektron ... czace/603/
pet3r pisze:a czym się różnią?
Poczytaj w linku
pet3r pisze:czekać aż wyschnie, czy bezpośrednio po pierwszym psikać drugim?
Najpierw S, odczekaj kilka minut i później U a po kilku minutach sprężone powietrze i jak wizualnie będzie juz " suchy" to montuj :)

pet3r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 296
Rejestracja: 24 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: pet3r » 10 paź 2009, 20:23

w poniedziałek skoczę do elektronicznego i zaopatrzę się :) styki też można tym psiknąć czy samo wnętrze?

wojti_sopot
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 160
Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: wojti_sopot » 10 paź 2009, 20:47

Witam.
Śmiało styki też w takiej kolejności. powinno pomóc.

kuczlaw

Post autor: kuczlaw » 10 paź 2009, 20:56

pet3r pisze:styki też można tym psiknąć czy samo wnętrze?
Je tego używam do wszystkich połączeń elektrycznych w pracy jak i w domu ;) a niestety większość internautów za złoty środek do wszystkiego uważa WD-40 :shock:

pet3r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 296
Rejestracja: 24 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: pet3r » 02 gru 2009, 14:39

przepływka wyczyszczona - brak poprawy, wymieniona na podobno sprawną - brak poprawy :/ tłumikarz mówi, że katalizatory i tak nie mogą być przyczyną ale dla świętego spokoju jadę je jutro wyciąć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl