części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[ALL] Carbon zamiast drewna.

Awatar użytkownika
djdemon_pl
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 173
Rejestracja: 20 wrz 2009, 14:25
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: djdemon_pl » 27 sty 2011, 20:51

Koledzy jestem w końcu umówiony w następnym tygodniu z facetem z Grudziądza z firmy: http://www.hydrografika.net/

Pocieszył mnie bardzo, bo powiedział, że oni jak najbardziej zajmują się rozbieraniem wnętrza i sami też składają, żeby uniknąć niepotrzebnych zarysowań przy montażu przez osoby nieznające się na temacie.

Wycena 800 zł wraz z demontażem i montażem - co równiez mnie pocieszyło.

Jestem zdecydowany i na pewno z przyjemnością pozbędę się tygrysiego drewienka ale, pytanie do Was jaki kolor wykończenia byście proponowali - dodam , że auto jest granatowe i środek również jest ciemny granat - skóry, deska rozdzielcza, wykładzina.

Myślicie że ten "czarny piano byłby dobry" czy może pójść w kierunku karbonu z zabarwienie granatu ?

Na pewno pewne wątpliwości rozwieje mi zobaczenie próbek i podpowiedź faceta z zakładu - ale zanim to zrobię chętnie posłużę się waszymi sugestiami.

PS. Już nie mogę się doczekać.

Czas wykonania 3 dni.
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 27 sty 2011, 21:32

karbon okropny. wyglada jak nowoczesne meble kuchenne

Awatar użytkownika
sinus
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 175
Rejestracja: 31 gru 2009, 13:54
Lokalizacja: Warszawa, Winterthur CH

Post autor: sinus » 27 sty 2011, 23:35

Sluchaj. To się musi podobać przede wszystkim Tobie. Mi się osobiście karbon nie podoba, natomiast piano black bardzo. Tyle, że ja mam jasne wnętrze, gdzie chyba najbardziej pasuje.

Awatar użytkownika
rubio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 112
Rejestracja: 10 gru 2010, 15:47
Lokalizacja: Sotogrande, Spain

Post autor: rubio » 27 sty 2011, 23:36

djdemon_pl pisze:
Jestem zdecydowany i na pewno z przyjemnością pozbędę się tygrysiego drewienka ale, pytanie do Was jaki kolor wykończenia byście proponowali - dodam , że auto jest granatowe i środek również jest ciemny granat - skóry, deska rozdzielcza, wykładzina.

Myślicie że ten "czarny piano byłby dobry" czy może pójść w kierunku karbonu z zabarwienie granatu ?

.

moja rowniez jest granatowa ale dla odmiany wewnatrz na czarno ... ja juz zdecydowalem sie na mat a la czarny fortepian :-P :-) .. kolega and808 wkleil powyzej fajny link gdzie widac wnetrze po reinkarnacji ;-) wlasnie w ten desen to widze ,... jak tylko przywioze ponownie auto do PL ekipa z Poznania juz sie tym zajmie :wpale: ....

Awatar użytkownika
sinus
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 175
Rejestracja: 31 gru 2009, 13:54
Lokalizacja: Warszawa, Winterthur CH

Post autor: sinus » 27 sty 2011, 23:52

A nie wie ktoś czy da się to zrobić gdzieś w Warszawie?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 28 sty 2011, 00:44

djdemon_pl pisze:Koledzy jestem w końcu umówiony w następnym tygodniu z facetem z Grudziądza z firmy: http://www.hydrografika.net
Nie chciałbym Ci psuć humoru ale chyba coś lekko pomieszałeś...
firma z Grudziądza o której piszesz to Motodesign natomiast ta do której linkę podałeś jest ładnych parę kilometrów od Grudziąca w miejscowości Łasin i są to dwie różne firmy...
poniżej szersze info...


W ubiegłym roku na wiosnę byłem osobiście u obu i po rozmowach moge powiedzieć tak:

:arrow: Motodesign (Grudziądz)
www.hydrografika.pl , www.motodesign.pl

Piotr (Właściciel) potraktował mnie i moje S8 całkiem poważnie a po krótkiej rozmowie już wręcz po przyjacielsku (szybko znaleźliśmy dobry kontakt)...
obejrzałem katalogi z próbkami, obejrzałem jego BMW zrobione w karbonie i moge powiedzieć że efekt jest naprawdę przyzwoity...
On obejrzał również dokładnie mój karbon i stwierdził, że ten karbon to oryginał a nie jakaś wyklejanka i niczym innym jak oryginałem podobnego efektu nie osiągnę czyli On tak nie zrobi (kilka postów powyżej napisałem co chciałem tym karbonem zrobić)...
pogadaliśmy jeszcze ogólnie i m.in. także o cenach które w moim odczuciu były całkiem przystępne...
z rozmowy mogłem odnieść wrażenie, że dla kolegi z branży z którym fajnie się rozmawia jest w stanie pójść na rękę w różnych kwestiach nie tylko finansowych co przyjąlem bardzo pozytywnie...
w efekcie końcowym osobiście nic u niego nie zrobiłem (mialem konkretną wizję która okazała się nie do zrealizowania) ale po tak sympatycznej rozmowie mógłbym go polecić.

Zresztą jeśli trafisz do Piotra to możesz się na mnie powołać że kiedyś z nim rozmawiałem (może dziwne ale gadaliśmy akurat nie w jego firmie tylko na myjni samochodowej bo minęliśmy się pod jego firmą a mi się trochę spieszyło)... ciekawe czy na informację że ktoś może polecić lub odradzić jego usługi w takim klubie jak Audi A8/S8 będzie dla niego jakimś bodźcem do lepszej obsługi czy lepszych cen ;-)


:arrow: Auto-Moto (Łasin)
www.hydrografika.net

Tutaj trafiłem z polecenia jednego z naszych forumowych kolegów...
rozmowa miła i rzeczowa (ponownie dowiedziałem się, że karbon w S8 to oryginał i tego samego efektu wizualnego nikt mi nie zrobi w żadnym innym materiale niż karbon)...
katalog możliwości wydawał się zdecydowanie mniejszy niż w Grudziądzu ale minęło już ponad pół roku więc mogło się coś zmienić...
tutaj też spotkała mnie dziwna niespodzianka ponieważ ceny które mi zaproponowano były wyraźnie wyższe niż w Grudziądzu!!!
biorąc pod uwagę fakt, że tutaj trafiłem z polecenia a nasz kolega był przy całej naszej rozmowie a do Grudziądza trafiłem ze strony www i zaproponowana cena była tylko i wyłacznie wynikiem naszej rozmowy to z przykrością stwierdzam, że gdybym zdecydował się cokolwiek zrobić to zrobiłbym to w Grudziądzu a nie tutaj (może przykre lecz prawdziwe).
djdemon_pl pisze:Pocieszył mnie bardzo, bo powiedział, że oni jak najbardziej zajmują się rozbieraniem wnętrza i sami też składają, żeby uniknąć niepotrzebnych zarysowań przy montażu przez osoby nieznające się na temacie.
Jeżeli mówisz o Motodesign w Grudziądzu to potwierdzam... można podstawić im auto i sami rozbiorą go i złożą (mi tego nie robili więc na swoim przykładzie nie powiem jak z ich ostrożnością i dokładnością) ale też można wysłać im elementy do zrobienia i robią wszystko że tak to ujmę "zaocznie".
djdemon_pl pisze:Na pewno pewne wątpliwości rozwieje mi zobaczenie próbek i podpowiedź faceta z zakładu - ale zanim to zrobię chętnie posłużę się waszymi sugestiami.
W rozmowie da się wyczuć że wie o czym mówi (wciąż piszę tylko o Motodesign z Grudziądza) a wzorów w katalogach ma tyle że dostaniesz oczopląsu więc jego pomoc i opinia może być pomocna.
sinus pisze:A nie wie ktoś czy da się to zrobić gdzieś w Warszawie?
Owszem, podobno jest taka firma i nawet w grudniu ubiegłego roku próbowałem ją znaleźć ale albo nie miałem szczęścia albo nie potrafią się odpowiednio oznakować...
na ulicy Chełmżyńskiej 180 (tam podobno mają siedzibę) jest cały wielki kompleks budynków i pomimo wizyty u kolegi w firmie (pod tym samym adresem) to ich nie znalazłem... przysłowiowe "szukanie igły w stogu siana"

Tutaj masz namiary: www.hydrotransfer.pl
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

sznink
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 46
Rejestracja: 14 maja 2009, 23:48
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: sznink » 09 lut 2011, 14:59

Tak mi jeszcze wpadł do głowy pomysł na przerobienie listew drewnianych na karbonowe dla osób, które lubią coś samodzielnie zrobić i mają trochę zdolności manualnych:

1. Naklejamy na element (listwę dekoracyjną) tkaninę z włókna węglowego, np:
http://allegro.pl/wlokno-weglowe-carbon-tuning-karbon-twill-3k-i1432996463.html
http://allegro.pl/wlokno-weglowe-carbon-160g-plain-3k-100-100cm-i1440840851.html
przy pomocy kleju, którego czas schnięcia jest stosunkowo krótki (chyba najlepszy byłby w sprayu).
2. Nasączamy włókno węglowe żywicą epoksydową, następnie szlifujemy nadmiar żywicy
3. Malujemy lakierem bezbarwnym, szlifujemy i polerujemy

Być może wystarczyłoby tylko pomalować przyklejone włókno węglowe lakierem bezbarwnym (bez nakładania żywicy), który następnie zostałby przeszliwowany w celu wyrównania powierzchni i wypolerowany.

Taki sposób wykonania wykończenia karbonowego ma następujące zalety:
- nie musimy używać pompy próżniowej, która jest wykorzystywana do dociśnięcia tkaniny węglowej do formy (której w naszym przypadku nie mamy), zamiast tego przyklejamy matę na element, który jest bazą
- ponieważ elementy dekoracyjne nie muszą być wytrzymałe nie trzeba używać specjalnych żywić i wygrzewać elementów w piecu w celu nadania im wytrzymałości (chyba wygląd w trakcie takiego etapu się nie zmienia).

Na zakończenie chciałbym podkreślić, że jest to tylko mój pomysł, który nie został przetestowany (nakleiłem jedynie matę szklaną na dekor i wydaje mi się, że taki sposób postępowania powinien być ok). Jeżeli ktoś zdecydowałby się na przetestowanie, to polecam najpierw przeprowadzenie kilku prób na czymś, co przypomina kształtem dekory samochodowe, a nie ma żadnej wartości.

Awatar użytkownika
Grzehuu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 05 sty 2011, 14:46
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Grzehuu » 10 mar 2011, 13:01

Dla "nierezaczy" znalazłem gotowe listwy carbonowe z całym środkiem do d3
http://allegro.pl/audi-s8-a8-karbon-lis ... 60214.html
szkoda że nie mam d3 bo pewnie bym zaszalał..
może komuś przyda się link :D
Moje świniaczki
A8 d3 4.2 V8 quattro '03 czarna lift zewn. na '08
A8 d2 3,7 V8 '96 zielona lift zewn. na S8

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 10 mar 2011, 13:27

Grzehuu pisze:Dla "nierezaczy" znalazłem gotowe listwy carbonowe z całym środkiem do d3
http://...
No to żeś mnie zdenerwował...
niedawno przesiadłem się na D3... w swoim S8 D2 miałem carbon i bardzo mi się podobało a teraz mam jakieś ciemne drewno... carbon jest fajny ale nie przewidywałem jego kupna do mojej nowej maszynki :-?
muszę to przemyśleć czy mi się chce rozpoczynać zabawę w modyfikacje od wnętrza :evil:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 10 mar 2011, 13:54

.. na zdjeciu brakuje jednej czesci

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 10 mar 2011, 14:59

FOSS pisze:niedawno przesiadłem się na D3...
FOSS to co nic się nie chwalisz nowym nabytkiem.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 10 mar 2011, 18:33

and808 pisze:.. na zdjeciu brakuje jednej czesci
;-) moim zdaniem nawet więcej... jeżeli kratki nawiewów są w komplecie to brakuje jednej ale to szczegół bo one carbonowe nie są... brakuje jednak tunelu środkowego (wydaje mi się że pod centralnymi podłokietnikami są także elementy zdobienia - w S8 D2 tak miałem) i centralnego panela z tyłu (tu też może być problem bo ja ma akurat z tyłu klimę więc potrzebowałbym element z miejscem na panel sterujący tylnymi strefami).
123mielony pisze:FOSS to co nic się nie chwalisz nowym nabytkiem.
eeeehhhh, no nie miałem kiedy... wszystko tak jakoś na szybko się stało :lol:
...
i wszystko było by OK gdyby nie to, że złapały mnie powypadkowe powikłania i problemy z kręgosłupem - od wtorku leżakuję w szpitalu... przyjechałem tylko na "diagnostykę" a oni z marszu położyli mnie do łóżka :-?
a poza tym to zdjęć żadnych tu nie mam a nawet żeby ją opisać to trzeba przysiąć dobrze bo lista wyposażenia jest przyjemnie długa tylko że jej też ze sobą nie mam :-?

Jak mnie stąd wypuszczą obiecuję nadrobić zaległości :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 10 mar 2011, 18:40

FOSS, nie masz racji, choc ja tez sie pomylilem.

dlaczego nie masz racji ?

poniewaz pod podlokietnikami nie maz zadnych elementow drewniacnych/carbonowych.
jelsi chodzi o kratki to sa takie same - pod warunkiem, ze masz pakiet aluminium w srodku a ne pakiet bez aluminium, ewentualnie masz pakiet tytan.

dlaczego ja sie pomylilem ?
bowiem brakuje popielnicziczki w panelu centralnym. nie rzucilo mi sie to w oczy wczesniej. tylko dodam, ze klapka na napoje do centralnego panela z karbonu kosztuje 580 pln. a wiec brakujace elementy okolo 1000 pln

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 10 mar 2011, 19:03

FOSS pisze:
and808 pisze:.. na zdjeciu brakuje jednej czesci
;-) moim zdaniem nawet więcej... jeżeli kratki nawiewów są w komplecie to brakuje jednej ale to szczegół bo one carbonowe nie są... brakuje jednak tunelu środkowego (wydaje mi się że pod centralnymi podłokietnikami są także elementy zdobienia - w S8 D2 tak miałem) i centralnego panela z tyłu (tu też może być problem bo ja ma akurat z tyłu klimę więc potrzebowałbym element z miejscem na panel sterujący tylnymi strefami).
123mielony pisze:FOSS to co nic się nie chwalisz nowym nabytkiem.
eeeehhhh, no nie miałem kiedy... wszystko tak jakoś na szybko się stało :lol:
...
i wszystko było by OK gdyby nie to, że złapały mnie powypadkowe powikłania i problemy z kręgosłupem - od wtorku leżakuję w szpitalu... przyjechałem tylko na "diagnostykę" a oni z marszu położyli mnie do łóżka :-?
a poza tym to zdjęć żadnych tu nie mam a nawet żeby ją opisać to trzeba przysiąć dobrze bo lista wyposażenia jest przyjemnie długa tylko że jej też ze sobą nie mam :-?

Jak mnie stąd wypuszczą obiecuję nadrobić zaległości :)
FOSS jak już się doprowadzisz do ładu to trzymam Cię za słowo,bo jak jest chociaż po części taka ładna jak poprzednia to już mi się podoba.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 10 mar 2011, 19:05

and808 pisze:FOSS, nie masz racji, choc ja tez sie pomylilem.

dlaczego nie masz racji ?

poniewaz pod podlokietnikami nie maz zadnych elementow drewniacnych/carbonowych.
No dobra - z tymi podłokietnikami to strzelałem... nie mam dostępu do auta więc nie mogłem sprawdzić i opierałem się na konstrukcji swojego S8 gdzie pod podłokietnikami część tunela środkowego także miała listwy ozdobne carbonowe (chociażby osłona hamucla ręcznego ale tego w D3 akurat tam nie ma).
and808 pisze:jelsi chodzi o kratki to sa takie same - pod warunkiem, ze masz pakiet aluminium w srodku a ne pakiet bez aluminium, ewentualnie masz pakiet tytan.
Co do kratek i pakietu aluminiu albo tytan to właściwie 100% pewności nia mam ale jak sobie przypominam listę wyposażenia to prawie na pewno mam aluminium (szkoda tylko że to aluminium nie jest jakieś ładniejszsze, jakieś szczotkowane jak w BMW czy cóś takiego bo to co ja mam u siebie to jakoś tak plastikowo wygląda).
and808 pisze:dlaczego ja sie pomylilem ?
bowiem brakuje popielnicziczki w panelu centralnym. nie rzucilo mi sie to w oczy wczesniej. tylko dodam, ze klapka na napoje do centralnego panela z karbonu kosztuje 580 pln. a wiec brakujace elementy okolo 1000 pln
hehehe, no tej popielniczki też nie zauważyłem ale pominąłeś jeszcze ten tylny panel centralny którego też tam nie ma a to pewnie znowuż pareset zeta kosztuje...
łłłłeeeee... to ten Allegrowy komplet to taki niezbyt kompletny jest :-P
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl