części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Szarpanie skrzyni po wymianie oleju

Awatar użytkownika
Blokersik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 64
Rejestracja: 12 gru 2010, 23:34
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Blokersik » 27 mar 2011, 19:20

Na chwile obecna papieru nie mam, jutro jadę odebrać fakturę. Zobaczymy co mi jutro powiedzą w tym drugim zakładzie. Mam nadzieje ze uda mi sie udowodnić im ta winę. Bede chciał żeby ten drugi zakład wypisał mi na papierze co zostało źle zrobione i podpisał się pod tym.

A tak powracając jeszcze do tej skrzyni, to zauważyłem ze tak jakby ona nie wie jaki bieg ma sobie wrzucić lub skacze z jednego na drugi bo tak obroty skaczą. Tak samo ciężko jest jej chyba z redukcja, bo wjerzdzajac dzisiaj pod taka większa górkę nie zredukowała biegu, nawet jak stopniowo zacząłem wciskać pedał do oporu. Na prostej drodze jakoś jej ta redukcja przy przyspieszaniu wychodzi , natomiast przy hamowaniu jest już gorzej, zauważyłem ze ciężej jest sie zatrzymać.

JIMM

Post autor: JIMM » 27 mar 2011, 21:24

Czytam i oczom nie wierzę :shock: ...........dlatego takie rzeczy robię sam 8-)
1.źle dobrany zamiennik oleju,każdy rodzaj skrzyni lub zbiór ma swój rodzaj oleju w orginale a nie olej do D3
2.metoda wymiany wybrana ale procedura chyba z traktora.
3.oddać samochód do warsztatu w którym zwalili skrzynie.
4. a cóż to za przebieg 330tys na skrzynie tiptronic do 4.2 :D - ta skrzynia należycie uzywana bez problemu robi 500 i 600tys / sprawdzone organoleptycznie /
5.udowodnić źle zalany olej przez wydruk z servisu
6.udowodnić źle dobraną procedurę wymiany - przez wydruk z servisu ,
7.domaganie się doprowadzenia samochodu do stanu przed wymianą
8.ewentualna wizyta u radcy prawnego i podanie telefonu do firmy / koszt skrzyni będzie znaczny :-/ /

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 28 mar 2011, 01:17

drugi zakład nie obsmaruje podobnej firmy no chyba, że wyjątkowo źle żyją
z kolei jak zostawisz tam gdzie pierwotnie było to skoro tacy "fachowcy" to teraz zapewne powiedzą, że coś przy silniku niedomaga i dlatego tak się dzieje (tylko co to nie czasy podciśnieniowego sterowania skrzynia...)
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Acht

Post autor: Acht » 28 mar 2011, 17:49

ja juz po wymianie oleju

ASB Długołęka , tam kolego gdzie się wybierasz , chłopaki robią dobre wrażenie i co za tym idzie myslę że dobrą robotę , no ale nie zapeszam

wymiana dynamiczna weszło ok.18 litrów , olej ATF kolor żółty , filtr , uszczelki - komplet 1200 PLN , - olej nie wymianiany od nowości , tak przynajmniej twierdzę po dacie produkcji filtra 2001 , olej rzeczywiście nieciekawego koloru , magnesy na misce z "grzebykiem" ale po tylu latach...

Póki co pracuje bez różnicy , tak jak przedmówcy nie odpuszczałbym temu co robił ostatnio , choć walka z tego typu usterkami jest trudna , nic tylko złapać dobre argumenty u innego mechanika - powodzenia

Awatar użytkownika
Blokersik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 64
Rejestracja: 12 gru 2010, 23:34
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Blokersik » 28 mar 2011, 17:49

Sprawa wyjaśniona. Powodem tego wszystkiego byl oczywiście zalany nie ten olej , i oprócz tego było go trochę za mało. Po wizycie w ASB wszystko działa bez żadnego zarzutu. Na nowym oleju zrobiłem dzisiaj ponad 200 km i skrzynia powróciła znowu do żywych , chodzi jak nowa :) Az kamień spadł mi z serca.
colln pisze:drugi zakład nie obsmaruje podobnej firmy no chyba, że wyjątkowo źle żyją


Na szczęście nie było żadnego problemu do opisania przyczyny i podpisania sie pod tym , teraz czas na wywalczenie kasy od firmy SYLTOM


Dzieki wszystkim za pomoc , jutro opisze finał sprawy

I tak w nawiasie mówiąc niech wszyscy omijają firmę SYLTOM z daleka, a jeśli ktoś szuka fachowców, to szczerze polecam firme ASB Dlugoleka, bardzo fachowe podejście do sprawy.

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 28 mar 2011, 18:13

no to całe szczęście że skrzynia cała a tych partoli do nie polecanych dodaj od razu i napisz za jakiś czas jaki finał zakończenia sprawy z partaczami :-D

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 28 mar 2011, 23:47

Blokersik pisze:i taki odgłos jak bym skrzynia szorowała po ziemi.

Masakra jestem załamany
obawiam się, że za 10 tys kilometrów wrócisz z tematem
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Awatar użytkownika
Blokersik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 64
Rejestracja: 12 gru 2010, 23:34
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Blokersik » 29 mar 2011, 17:18

colln pisze:obawiam się, że za 10 tys kilometrów wrócisz z tematem
Oby to sie nigdy nie stalo :) Jak narazie chodzi idealnie , nie czuć zmiany biegow, normalnie redukuje, zero obiawow ze cos jest nie tak.

Awatar użytkownika
jojo-jar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 269
Rejestracja: 04 wrz 2009, 07:18
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: jojo-jar » 29 mar 2011, 17:45

tak czytam i stwierdzam ze zmiana oleju w skrzyni to jest troszke problem. A dokladnie gdzie go zmienic zeby nie znalesc sie w sytuacji jak nasz kolega!

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 257
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Post autor: szoszon1983 » 29 mar 2011, 17:57

jojo-jar pisze:tak czytam i stwierdzam ze zmiana oleju w skrzyni to jest troszke problem. A dokladnie gdzie go zmienic zeby nie znalesc sie w sytuacji jak nasz kolega!
jeśli nie masz pewnego warsztatu do wymiany dynamicznej, to można zrobić statyczną i powtórzyć za powiedzmy kilka miesięcy. Jak auto nie mam nalatane niebotycznego przebiegu to powinno wystarczyć.

Awatar użytkownika
Blokersik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 64
Rejestracja: 12 gru 2010, 23:34
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Blokersik » 30 mar 2011, 21:19

Ok sprawa w 100% zakończona. Dzisiaj odzyskałem pieniądze. W sumie żadnego problemu nie było, chociaż dalej upierali się przy swojej racji. Twierdza ze ten olej cały czas leja i tylko u mnie pojawił sie problem :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 30 mar 2011, 21:40

Blokersik pisze:Ok sprawa w 100% zakończona. Dzisiaj odzyskałem pieniądze. W sumie żadnego problemu nie było...
Nooooo gratulacje... i o to chodzi 8-)
Blokersik pisze:... chociaż dalej upierali się przy swojej racji. Twierdza ze ten olej cały czas leja i tylko u mnie pojawił sie problem :)
Taaaa, napewno... jakby byli tacy 100% pewni swego to by kasy na pewno nie oddali... nie znam takich którzy lubią dokładać do interesu i pracować za darmochę :evil:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
tomv8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 19 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Jastrowie

Post autor: tomv8 » 31 mar 2011, 03:57

kolego Blokersik z racji tej iż naprawiam czasami automaty,to kolega Colln ma rację.Problem Twojej skrzyni powróci.(daj boże nie) Dzwięki które słyszałeś za skrzyni to właśnie ruszył początek jej końca.(jej zegar już tyka)
W tej chwili elektronika czuwa nad jej właściwą pracą,ale po czasie już nie nadrobi usterek mechaniczny typu spadek ciśnienia oleju,które to steruje hydrauliką itd,pozdrawiam

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 10 kwie 2011, 00:09

Panowie tak czytam to i tylko ręce załamywać.
Niedawno opisywałem moje problemy ze skrzynią w innym poście. Po naprawie (pękł kosz wałka przedniego) jezdziłem dwa tygodnie. Następnie zaczęły się problemy jak opisane w tym temacie, okazało się że trzeba wymienić sterownik skrzyni z elektrozaworami, ponieważ ktoś kto zalewał ją olejem schrzanił swoją robotę, a kasę wziął i to nie małą. W sumie "pseudo mechanik" robi to na swój koszt, udało mi się prawnie to załatwić. Wcześniej również słyszałem od niego "jak ja robiłem automaty to inni nie wiedzieli co to jest jeszcze i co Ty mi tu opowiadasz".
Najgorsze to jest to że po prostu okradają ludzi z kasy i nie można nic z tym zrobić, śmieją się Nam prosto w twarz, jak reklamujemy usługę. Wszystko na piśmie trzeba mieć inaczej nie warto się nawet zastanawiać nad warsztatem. Warto korzystać z informacji jakie są na forum i wybierać sprawdzone miejsca, bo naprawdę można porządnie zawyżyć wartość swojej fury.

JIMM

Post autor: JIMM » 10 kwie 2011, 10:03

jojo-jar pisze:tak czytam i stwierdzam ze zmiana oleju w skrzyni to jest troszke problem. A dokladnie gdzie go zmienic zeby nie znalesc sie w sytuacji jak nasz kolega!
zakasać rękawy i zrobić to samemu.............choćby nawet wynająć sobie garaż.......na pewno wyjdzie taniej i dokładniej a na pewno porządnie. ;-)

[ Dodano: 2011-04-10, 10:05 ]
Acht pisze:uszczelki - komplet 1200 PLN
co wchodziło w skład tego kompletu?...............bo to jakiś kosmos :shock:

[ Dodano: 2011-04-10, 10:13 ]
Acht pisze:olej nie wymianiany od nowości , tak przynajmniej twierdzę po dacie produkcji filtra 2001 , olej rzeczywiście nieciekawego koloru , magnesy na misce z "grzebykiem" ale po tylu latach...
czyżby taki obraz:
Obrazek Obrazek
a są zwolennicy nie wymieniania oleju w skrzyni :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl