![]() |
![]() |
[S8 D2 98 LPG ] Brak mocy!!
[S8 D2 98 LPG ] Brak mocy!!
Witam
Od wczorajszego dnia moja ''ósemeczka'' strasznie słabo przyśpiesza zarówno na benzynie jak i na gazie:(. Dokłądnie dzieje się tak tylko do 5 tys obrotów. Powyżej wgniata w fotel tak jak powinna. Zaczeło się od tego że z pod świateł chciałem szybciej ruszyć i pech chciał że wtedy się gas skończył. Więc lekkie szarpnięcie auto przełączyło się na benzyne i wszystko normalnie. Lecz z następnego skrzyżowania już nie ruszyłem tak dynamicznie bo zabrakło mi mocy i dopiero od 5 tys jest wszystko normlanie. Może miał już ktoś podobny problem ze swoim autem? Prosze o pomoc co to moze być.
Wacek poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Tzw. [tagów] nie wpisujemy "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę i z niej należy wybrać odpowiedni.
Poza tagami które są na swój sposób obowiązkowe nalezałoby także cokolwiek w temacie wpisać... Ty nie wpisałeś nic więc tytuł Ja wymyśliłem za Ciebie.
Pozdrawiam, FOSS
Od wczorajszego dnia moja ''ósemeczka'' strasznie słabo przyśpiesza zarówno na benzynie jak i na gazie:(. Dokłądnie dzieje się tak tylko do 5 tys obrotów. Powyżej wgniata w fotel tak jak powinna. Zaczeło się od tego że z pod świateł chciałem szybciej ruszyć i pech chciał że wtedy się gas skończył. Więc lekkie szarpnięcie auto przełączyło się na benzyne i wszystko normalnie. Lecz z następnego skrzyżowania już nie ruszyłem tak dynamicznie bo zabrakło mi mocy i dopiero od 5 tys jest wszystko normlanie. Może miał już ktoś podobny problem ze swoim autem? Prosze o pomoc co to moze być.
Wacek poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Tzw. [tagów] nie wpisujemy "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę i z niej należy wybrać odpowiedni.
Poza tagami które są na swój sposób obowiązkowe nalezałoby także cokolwiek w temacie wpisać... Ty nie wpisałeś nic więc tytuł Ja wymyśliłem za Ciebie.
Pozdrawiam, FOSS
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2011, 22:35 przez Wacek, łącznie zmieniany 1 raz.
Ależ kolego, więc zacznij od VAG'a i sprawdzenia przepływki - robiąc test dynamiczny (w trakcie jazdy) podczas przyspieszania przy maksymalnych obrotach Twoja przepływka powinna pokazywać coś koło 270g...Wacek pisze:To mnie troche załamałesMysłałem że to przepływomierz albo sondy . Możesz Mi powiedzieć przybliżony koszt wyminy uszczelki?
jeżeli będzie pokazywała poniżej 200g to możesz od razu szukać nowej bo nawet jeśli w tym momencie nie padła to padnie pewnie niedługo...
Z tym że w Twoim przypadku przepływka może być już raczej padnieta bo gdyby jeszcze działała tylko słabo to auto jeździlo by w miarę normalnie (słabiej ale całkiem równo i normalnie)... przepływomierz jest elementem który się zużywa więc jego wskazania z upływem czasu są coraz gorsze ale jest to proces rozciągnięty w czasie całego jej użytkowania...
Jeżeli więc przepływka jeszcze nie padła ale już dogorywa to samochód wciąż jeździ tylko coraz słabiej co wyczuwalne jest przede wszystkim w górnym zakresie obrotów bo tu jego wskazania najbardziej przekłamują (kiedy przyspieszasz i idziesz "pełnym ogniem" to akurat w górnym zakresie obrotów przez zużytą przepływkę i jej nieprawidłowe wskazania jest za ubogo więc auto wbrew pozorom wcale "pełnym ogniem" nie jedzie).
Co do sond lambda...
Sondy także możesz sprawdzić VAG'iem ale ja ich raczej nie podejrzewam bo jeśli któraś by padła to problem miałbyś raczej w całym zakresie obrotów i na wolnych także.
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2011, 11:04 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Kolego FOSS, dzięki Ci bardzo za wyczerpującą wypowiedź. Jutro stawiam auto do warsztatu jak będzie wiadomo co było przyczyną podziele się z Wami tym.
[ Dodano: 2011-04-03, 14:11 ]
Dzisiaj wszystko wróciło samo z siebie do normy :shock: Auto przyśpiesze tak jak powinno . Nie mam pomysłu co mogło być tamtą usterka
Poprosze mechanika by mi wszystko dokładnie posprawdzali bo wydaje mi się że to jakaś pierdoła jest :oops:
[ Dodano: 2011-04-03, 14:11 ]
Dzisiaj wszystko wróciło samo z siebie do normy :shock: Auto przyśpiesze tak jak powinno . Nie mam pomysłu co mogło być tamtą usterka

nie wystarczy wykasować błędów , bo będą powracać , trzeba usunąć ich przyczynę .
Z reguły z jednej przyczyny może być kilka błędów .
Z reguły z jednej przyczyny może być kilka błędów .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Miałem ostatnio podobny problem z wypadaniem zapłonu. CAT sie palił i auto nie jechało jak powinno i nagle też wszystko wróciło do normy. Tak jak napisał kolega wyżej nie wystarczy usunięcie błędów. U mnie okazało się,że wtryskiwacz miał zwarcie. Mechanik zdiagnozował problem, wymienił wtrysk i po kłopocie. Radze udać sie do kogoś zaufanego bo jakiś tam "szpec" zacznie wymieniać Ci moduły, cewki itd. kasując za to pewnie niebotyczną sumę.
w piątek takie same objawy brak mocy do 5000 obr.
test VAG i okazało sie że uszkodzony czujnik połozenia wałka rozrządu drugiego rzędu cyl.
wymiana czyjnika i Audiczka lata jak mażenie. ;-)
wcześniej było tak że czasami traciła moc po podłączeniu wychodziło ubogi skład mieszanki drugiego rzędu. nie wiedziałem co jest aż do piatku gdy usterka została na stałe.( w/w czujnik wcześniej na teście nie wychidził)
pozdrawiam
test VAG i okazało sie że uszkodzony czujnik połozenia wałka rozrządu drugiego rzędu cyl.
wymiana czyjnika i Audiczka lata jak mażenie. ;-)
wcześniej było tak że czasami traciła moc po podłączeniu wychodziło ubogi skład mieszanki drugiego rzędu. nie wiedziałem co jest aż do piatku gdy usterka została na stałe.( w/w czujnik wcześniej na teście nie wychidził)
pozdrawiam