części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 99 4.2PB] Jak wymienić przekładnię kierowniczą?

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

[D2 99 4.2PB] Jak wymienić przekładnię kierowniczą?

Post autor: 123mielony » 08 kwie 2011, 18:53

Witam.
Mam takie pytanie bardziej do mechaników a mianowicie,jak najlepiej wyjąć przekładnię kierowniczą żeby nie rozbierać połowy samochodu.
- opuścić sanki
- odkręcać katalizatory
a może jest jakiś sprawdzony patent :-|
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2011, 19:28 przez 123mielony, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 08 kwie 2011, 19:26

Black Cars Matters

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 08 kwie 2011, 19:48

Coś nie za bardzo mogę to otworzyć,a może jakiś specjalny program jest do tego.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 08 kwie 2011, 19:56

Jest, xps viewer, wybacz, ale drukarka pdf mi padła.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 08 kwie 2011, 20:16

Zdjęcia już otworzyłem ale jeszcze potrzebuję podpowiedzi czy lepiej opuścić sanki czy odkręcać cały wydech a może jeszcze jakoś inaczej.

kkarol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 32
Rejestracja: 16 sty 2010, 11:42
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: kkarol » 08 kwie 2011, 20:48

prawdopodobnie nie musisz opuszczac sanek ani odkrecac katalizatorow
pisze na podstawie a6 ale widze w elsie ze w a8 jest podobnie.
rozpinasz zawieszenie z lewej strony tam za plastikowa zaslepka masz dojscie do przewodow maglownicy ktore odkrecasz, sama maglownica jest przykrecona trzema srubami do nadwozia .
jak rozepniesz koncowki drazkow i przewody hydrauliczne rozlaczysz polaczenie z kolumna oraz odkrecisz sruby mocujace to wyciagniesz maglownice w lewo przez ten otwor ktorymi odkreciles przewody

jesli chodzi o syczenie to uklad gdzies sie zapowietrza na lini pompa-maglownica.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 09 kwie 2011, 08:44

kkarol pisze:prawdopodobnie nie musisz opuszczac sanek ani odkrecac katalizatorow
Dzięki kolego za podpowiedź,czy ktoś może potwierdzić tę informację.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl