Witam.
Mam takie pytanie bardziej do mechaników a mianowicie,jak najlepiej wyjąć przekładnię kierowniczą żeby nie rozbierać połowy samochodu.
- opuścić sanki
- odkręcać katalizatory
a może jest jakiś sprawdzony patent :-|
[D2 99 4.2PB] Jak wymienić przekładnię kierowniczą?
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
[D2 99 4.2PB] Jak wymienić przekładnię kierowniczą?
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2011, 19:28 przez 123mielony, łącznie zmieniany 1 raz.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
prawdopodobnie nie musisz opuszczac sanek ani odkrecac katalizatorow
pisze na podstawie a6 ale widze w elsie ze w a8 jest podobnie.
rozpinasz zawieszenie z lewej strony tam za plastikowa zaslepka masz dojscie do przewodow maglownicy ktore odkrecasz, sama maglownica jest przykrecona trzema srubami do nadwozia .
jak rozepniesz koncowki drazkow i przewody hydrauliczne rozlaczysz polaczenie z kolumna oraz odkrecisz sruby mocujace to wyciagniesz maglownice w lewo przez ten otwor ktorymi odkreciles przewody
jesli chodzi o syczenie to uklad gdzies sie zapowietrza na lini pompa-maglownica.
pisze na podstawie a6 ale widze w elsie ze w a8 jest podobnie.
rozpinasz zawieszenie z lewej strony tam za plastikowa zaslepka masz dojscie do przewodow maglownicy ktore odkrecasz, sama maglownica jest przykrecona trzema srubami do nadwozia .
jak rozepniesz koncowki drazkow i przewody hydrauliczne rozlaczysz polaczenie z kolumna oraz odkrecisz sruby mocujace to wyciagniesz maglownice w lewo przez ten otwor ktorymi odkreciles przewody
jesli chodzi o syczenie to uklad gdzies sie zapowietrza na lini pompa-maglownica.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj