Post
autor: menib » 21 kwie 2011, 22:30
wejdz w bloki pomiarowe silnika blok 01 pozycja 4 masz temperature silnika , rozgrzej go do 90 na postoju troche mozesz potrzymac na gazie 3 tys. i jak bedziem mial 88-90 ruszaj , potrz na temp w komputerze nie na zegarach i jedzi kolo 60-70 na 5 przelozeniu tak z 4 - 5 km, jak temp spadnie ponizej 85 to uwalony termostat , Bardzo latwo sie go wymienia , jest od dolu , wystarczy zdjac tylko oslone i odkrecic jeden waz turbo , termostat jest razem z obudowa i zaworkiem przez ktory moze w tej chwili przelatywac ci plyn, oczywiscie kupic nalezy oryginal gdyz nie jest drogi , kolo 120zl, pozdro, Jacek
Wykonane Mody:
Distronic;Skl.lusterka'09;AMI-mp3,HDD,USB;TunerTV;czuj.deszczu;Radio DAB;Line assist;Side assist; Alcantara;Masarze,wentylacje,grzanie w fotelach przod i tyl;Pilot do MMI;Roleta tyl i boczne el.;Kam.cofania;autom.zam.klapy tyl;el.domyk.drzwi;ISOFIX;czujn.cisnien.kol;Keyless entry z liniami papilarnymi;Telefon BTA;Ogrz.dod.->postoj