[D2 ALL ] Po włączeniu klimatyzacji silnik się grzeje
[D2 ALL ] Po włączeniu klimatyzacji silnik się grzeje
Witam, zauważyłem u siebie następujący problem, jak stoję w korku i wlącze klimatyzacje silnik zaczyna sie grzać, natomist podczas jazdy wszystko jest w porządku, bez klimy w korku silnik trzyma 90*
Zaczeło mi się to dziać wczoraj, co ciekawe jak włacze klimatyzacje podczas normalnej jazdy a później trafię na korek silnik trzyma 90*
I teraz jeszcze pytanko:
Czy w momencie kiedy silnik przekracza 90* powinno się załaczyć Visco, bo wydaje mi się że u mnie sie nie włącza, tzn. podczas gazowania jak auto jest juz rozgrzane nie wzrastają obroty wentylatora, w BMW jak przygazowałem robił się huragan pod maską
No i jeszcze jedno pytanie kiedy powinien załączać się ten mały wentylator, bodajże od klimy??
chyba konczy mi się visco, ale wolę sie upewnić
Zaczeło mi się to dziać wczoraj, co ciekawe jak włacze klimatyzacje podczas normalnej jazdy a później trafię na korek silnik trzyma 90*
I teraz jeszcze pytanko:
Czy w momencie kiedy silnik przekracza 90* powinno się załaczyć Visco, bo wydaje mi się że u mnie sie nie włącza, tzn. podczas gazowania jak auto jest juz rozgrzane nie wzrastają obroty wentylatora, w BMW jak przygazowałem robił się huragan pod maską
No i jeszcze jedno pytanie kiedy powinien załączać się ten mały wentylator, bodajże od klimy??
chyba konczy mi się visco, ale wolę sie upewnić
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2013, 23:25 przez tomi5, łącznie zmieniany 5 razy.
Wentylator od klimy powinien się załączyć bodaj od razu po włączeniu klimy.
Co do drugiego pytania to podczas włączenia klimatyzacji obroty silnika wzrastają bo ma ciężej. I to sporo bo spalanie wzrasta o prawie 2 litry na postoju. Wiec tak jak napisałeś może być tak, że wisko dogorewa. Powinno spokojnie schłodzić silnik gdy jest sprawne. Najlepiej sprawdzić jak duży opór stawia po rozgrzaniu silnika.
Co do drugiego pytania to podczas włączenia klimatyzacji obroty silnika wzrastają bo ma ciężej. I to sporo bo spalanie wzrasta o prawie 2 litry na postoju. Wiec tak jak napisałeś może być tak, że wisko dogorewa. Powinno spokojnie schłodzić silnik gdy jest sprawne. Najlepiej sprawdzić jak duży opór stawia po rozgrzaniu silnika.
Dążenie do doskonałości.
No właśnie też wydawało mi się że on raz chodzi a raz niem ale jeszcze tak dla sprostowania, zaraz po właczeniu klimy powinien włączyc się mały wentylator?? Bo gdzieś czytałem że wentylator od klimatyzacji nie chodzi przez cały czas, tzn co jakiś czas sie włacza schłodzi i znowu przestaje i tak w kółkonynek16 pisze:mimo wszystko grzeje ci sie bo wentylator od klimy ci nie chłodzi bankowo miałem to samo w A4
[ Dodano: 2011-04-24, 20:16 ]
Aha, Pani Marto 3 raz próbuję zaznaczyć opcję D2 ALL ale po wysłaniu wiadomości nie ma tego.... Więc wpisałem ręcznie
Pewnie używasz innej przeglądarki niż I.E. i stąd ten problem... zgłaszaliśmy to już adminom ale widocznie wciąż się to powtarza :-?tomi5 pisze:Aha, Pani Marto 3 raz próbuję zaznaczyć opcję D2 ALL ale po wysłaniu wiadomości nie ma tego.... Więc wpisałem ręcznie
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Witam, okazało się że jedna śruba od masy na kablu od wentylatora się poluzowała i dlatego się nie włączał, ale za to jest drugi problem, nie dział mi wisko nie włącza się w ogóle na razie przy tych temperaturach nie mam problemu, ale jak zrobi się jeszcze cieplej.
[ Dodano: 2011-04-28, 17:27 ]
A czy może mi ktoś napisać czy wisco z poliftowej będzie pasowało do przed lifta
[ Dodano: 2011-04-28, 17:27 ]
A czy może mi ktoś napisać czy wisco z poliftowej będzie pasowało do przed lifta
U mnie był luz na śrubie tej pod podłużnicą, musisz prześledzić kabel ten co idzie od wentylatora, w pewnym momencie jedna cześć właśnie odchodzi tam pod podłużnice a druga część idzie do wtyczki za nadkolem.
[ Dodano: 2011-05-09, 06:14 ]
[ Dodano: 2011-06-07, 17:13 ]
Panowie visco wymienione problem z grzaniem auta w korkach ustał, ale za to po zgaszeniu auta i po chwili przekręceniu kluczyka, temperatura rośnie ponad 90* .
Co może być problemem, może termostat w pełni sie nie otwiera, chociaż w zimę auto zagrzewało się szybko, chyba że visco jakieś trafne i nie działa jak powinno.
Czy mógłby ktoś sprawdzić jak u niego działa visco, u mnie jest tak że jak stanę i przygazuje to visko zaczyna dmuchać ale po chwili przestaje, i po chwili znowu przygazówka i znowu visco łapie, może temperatura jest na pograniczu włączania i dlatego tak.
Może ktoś to sprawdzić u siebie, a dokładnie czy przy każdym przygazowaniu visco kręci.
[ Dodano: 2011-05-09, 06:14 ]
Aha no to jak visco będzie dobre to wentylator też powinien mieć takie same mocowania.Klimass1 pisze:visco powinno pasować , tylko nie wiem jak z tym plastikowym wentylatorem
[ Dodano: 2011-06-07, 17:13 ]
Panowie visco wymienione problem z grzaniem auta w korkach ustał, ale za to po zgaszeniu auta i po chwili przekręceniu kluczyka, temperatura rośnie ponad 90* .
Co może być problemem, może termostat w pełni sie nie otwiera, chociaż w zimę auto zagrzewało się szybko, chyba że visco jakieś trafne i nie działa jak powinno.
Czy mógłby ktoś sprawdzić jak u niego działa visco, u mnie jest tak że jak stanę i przygazuje to visko zaczyna dmuchać ale po chwili przestaje, i po chwili znowu przygazówka i znowu visco łapie, może temperatura jest na pograniczu włączania i dlatego tak.
Może ktoś to sprawdzić u siebie, a dokładnie czy przy każdym przygazowaniu visco kręci.