[S8 D2 00 LPG ] Nie chodzi jedna strona silnika
[S8 D2 00 LPG ] Nie chodzi jedna strona silnika
Witam wszystkich mam problem z s8 polega on na tym że nie chodzi jedna strona cylindrów lewa patrząc od kierunku jazdy czyli ta po stronie kierowcy( :mrgreen: nie jest to english) po podłączeniu vaga wywala brak zapłonu na tej właśnie stronie, świece zostały wymienione cewki ok więc w czym jest problem gdzie szukać przyczyny .dodam że to samo jest na benzynie jak i na gazie (instalacja LANDIRENZO) znajomy mechanior rozkłada ręce :-( gdzie szukać przyczyny awari czy to komputer albo gdzie znajdę odpowiedniego fachowca do takiego silnika mieszkam pod warszawą z góry dzięki za pomoc pozdrawiam .
aha dodam że ciśnienie sprawdzane jest ok ;-)
bigger1 poprawiłem tytuł Twojego wątku - jak zakładałeś nowy temat to lekko w lewo od tego wpisanego "z palca" taga miałeś całą rozwijaną listę tagów... noi zamiast pisać to z palca to wystarczyło rozwinąć listę i wybrać odpowiedni... następnym razem właśnie tak poproszę.
Pozdrawiam, FOSS
aha dodam że ciśnienie sprawdzane jest ok ;-)
bigger1 poprawiłem tytuł Twojego wątku - jak zakładałeś nowy temat to lekko w lewo od tego wpisanego "z palca" taga miałeś całą rozwijaną listę tagów... noi zamiast pisać to z palca to wystarczyło rozwinąć listę i wybrać odpowiedni... następnym razem właśnie tak poproszę.
Pozdrawiam, FOSS
Ostatnio zmieniony 15 maja 2011, 08:09 przez bigger1, łącznie zmieniany 2 razy.
Po pierwsze: oprócz połowy silnika nie chodzi Ci kolego także przycisk CapsLock w klawiaturze - popraw proszę tytuł bo nie piszemy wszystkiego dużymi literami.
Po drugie: o jakie auto chodzi bo w tytule masz S8 D2 '00 4.2V8 a w profilu A6 C5 2.4??... pytam bo to dwa zupełnie różne silniki.
Przy okazji...
- jeżeli masz S8 i pytanie dotyczy S8 to popraw swój profil
- jeżeli pytanie dotyczy A6 C5 to nie używaj tagów S8
- jeżeli pytasz o inne auto niż jeździsz i masz w profilu to komunikuj to wyraźnie w swoim zapytaniu bo wprowadzasz innych w błąd
Po trzecie: ja mam znajomego dobrego elektronika samochodowego ale w Starej Miłosnej ale... jeśli jesteś z Pruszkowa to masz do mnie "rzut beretem" więc jeśli potrzebujesz pomocy i chciałbyś o tym pogadać to pisz na PW, wymienimy się telefonami, pogadamy, spotkamy itd. itp.
Po drugie: o jakie auto chodzi bo w tytule masz S8 D2 '00 4.2V8 a w profilu A6 C5 2.4??... pytam bo to dwa zupełnie różne silniki.
Przy okazji...
- jeżeli masz S8 i pytanie dotyczy S8 to popraw swój profil
- jeżeli pytanie dotyczy A6 C5 to nie używaj tagów S8
- jeżeli pytasz o inne auto niż jeździsz i masz w profilu to komunikuj to wyraźnie w swoim zapytaniu bo wprowadzasz innych w błąd
Po trzecie: ja mam znajomego dobrego elektronika samochodowego ale w Starej Miłosnej ale... jeśli jesteś z Pruszkowa to masz do mnie "rzut beretem" więc jeśli potrzebujesz pomocy i chciałbyś o tym pogadać to pisz na PW, wymienimy się telefonami, pogadamy, spotkamy itd. itp.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Bo w przed liftowej to by była wina modułów, a w poliftowej zapłon jest sterowany bezpośrednio z ECU silnika.bigger1 pisze:tak to jest poliftowa tylko właśnie jak sprawdzić ten sterownik ,vag pokazuje tylko brak zapłonu dlatego szukam elektronikapaulo79 pisze:jesli to poliftowka to problem lezy w sterowniku silnika
Dążenie do doskonałości.
I właśnie takiego magika znam osobiście :lol:paulo79 pisze:sprawdzenie tego nie bedzie latwe a zajac sie tym moze ktos kto wie jak to sprawdzic, najlepiej bylo by podpiac taki sam sterownik i sprawdzic ale bez schodow sie nie obejdzie poniewaz nowego sterownika nie zaakceptuje immob i zas pomoc fachmana bedzie potrzebna
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
:mrgreen:
dzięki FOSS już wszystko ogarnięte dzisiaj zadzwoniliśmy do kolesia podjechaliśmy i powiem że klient ma łeb nie od parady a co za tym idzie zna się na robocie sprzęt ma i się na nim zna i to najważniejsze a nie jak większość domorosłych elektroników z zamiłowania że kupią interfejsa na allegro za pięć dych i rżną fachowców
jeszcze raz dzięki jak się spotkamy masz u mnie duże piwo
temat uważam za zamknięty :mrgreen:
dzięki FOSS już wszystko ogarnięte dzisiaj zadzwoniliśmy do kolesia podjechaliśmy i powiem że klient ma łeb nie od parady a co za tym idzie zna się na robocie sprzęt ma i się na nim zna i to najważniejsze a nie jak większość domorosłych elektroników z zamiłowania że kupią interfejsa na allegro za pięć dych i rżną fachowców
jeszcze raz dzięki jak się spotkamy masz u mnie duże piwo
temat uważam za zamknięty :mrgreen:
nie na szczęście to nie sterownik była przerwa na pierwszym cylindrze ale to poprawił i ze strony elektronicznej jest dobrze natomiast ze strony mechanicznej wychodzi że jest przestawiony wałek rozrządu ale mój szwagier będzie robił rozrząd(pracował w servisie audi kilka ładnych lat teraz ma swój warsztat robił mi rozrząd w a6) bo i tak miałem wymieniać (standart) to zobaczymy dam znać co i jak pod koniec przyszłego tygodnia
tak napisałem w tytule bo tak powiedział jeden znajomy gaziarz teraz już wiem że gówno się zna na silnikach i moje zaufanie do niego wygasło na amen nie miałem do czynienia z 4,2 tylko z a6 2.4 on miał już ze dwie swoje a8 z tymi silnikami m4.2 i nie wiem jak ten baran sprawdzał że mu nie chodziła cała strona DOSŁOWNIE a że nie chciałem na pałę wymieniać cewek i sterownika dzięki pomocy koledze FOSS lepiej było podjechać do ELEKTRONIKA Z PRAWDZIWEGO ZDARZENIA!!!!!!!!!!!!!!!! nie domorosłego amatora i sprawdzić wszystko jak należy i on sprawdził że zapłon jest (oprócz tego jednego obluzowanego kabelka wychodzącego ze sterownika) i elektronika jest dobra problem leży w kwestii mechanicznej albo łapie dzikie powietrze bo to też tak wyglądało dlatego pojechaliśmy do szwagra i ten po sprawdzeniu stwierdził przestawienie rozrządu na jednym wałku więc narazie dzikiego powietrza nie szukamy po długim weekendzie będzie planowana zmiana rozrządu i zobaczymy co i jak ;-)
Ostatnio zmieniony 02 sie 2013, 11:50 przez bigger1, łącznie zmieniany 1 raz.
to facio rzeczywiscie sie nie znal
a jak nie pracuje tylko jeden gar to cięzko się jest zorientować że wogóle coś jest źle
u ciebie mogly byc gorsze efekty ze względu na ten przestawiony rozrząd
nawet jak odepniesz połowę to jeszcze walczy całkiem nieźle (przynajmniej starsze V8 - ABZ)
a jak nie pracuje tylko jeden gar to cięzko się jest zorientować że wogóle coś jest źle
u ciebie mogly byc gorsze efekty ze względu na ten przestawiony rozrząd
nawet jak odepniesz połowę to jeszcze walczy całkiem nieźle (przynajmniej starsze V8 - ABZ)
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
U mnie właśnie padł moduł. Stwierdziłem to po podmiance modułów. I powiem szczerze, że silnik dawał sobie radę i nawet nieźle ciągnął tylko nierówna praca na wolnych obrotach dało się zauważyć, że jest coś nie tak. Po rozmowie ze znajomym mechanikiem który powiedział mi że szkoda oleju (a wymieniałem go tydzień temu). Podczas braku zapłonu na jednym cylindrze nie spalone paliwo przedostaje się w pewnych ilościach do oleju. Dziś biorę się właśnie za wymianę modułu.
[ Dodano: 2011-04-30, 19:42 ]
I dalej kich po wymianie modułu auto zaczęło chodzić jeszcze gorzej niż na 7 cylindrach.
Mimo że vag nie wywala błędów ani wypadania zapłonów to spalanie skoczyło na minimum 20l. No i audiczka ma mniej mocy niż mój były poldek. Moduł kupiłem od audi A8 4.2 z 96 roku wszystkie numery się zgadzają audi 4D0 905 351, bosch 0227100211, tylko numerek pod nazwą bosch jest inny. U mnie jest 461, a na kupionym jest 571. Po tym fakcie jestem prawie pewien, że trzeba wymieniać obydwa moduły. Bo z tego co zauważyłem na allegro ta seria jest nie dostępna. Nawet w intercarsie są one odrobinę inne. Pozostaje mi tylko zakup kompletu modułów. Tylko mam zagwozdkę czy one zadziałają. Może ktoś z was miał do czynienia z taką dolegliwością. Dodam tylko, że auto na jednym moim module a jednym zakupionym miało dużo mniej mocy i po przejechaniu 10 km szedł dym z pod maski. Wyglądało to tak jakby nie przepalał paliwa i dopalało się ono w katach. A szkoda mi katów bo mają jeszcze dobrą sprawność.
Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.
[ Dodano: 2011-04-30, 19:42 ]
I dalej kich po wymianie modułu auto zaczęło chodzić jeszcze gorzej niż na 7 cylindrach.
Mimo że vag nie wywala błędów ani wypadania zapłonów to spalanie skoczyło na minimum 20l. No i audiczka ma mniej mocy niż mój były poldek. Moduł kupiłem od audi A8 4.2 z 96 roku wszystkie numery się zgadzają audi 4D0 905 351, bosch 0227100211, tylko numerek pod nazwą bosch jest inny. U mnie jest 461, a na kupionym jest 571. Po tym fakcie jestem prawie pewien, że trzeba wymieniać obydwa moduły. Bo z tego co zauważyłem na allegro ta seria jest nie dostępna. Nawet w intercarsie są one odrobinę inne. Pozostaje mi tylko zakup kompletu modułów. Tylko mam zagwozdkę czy one zadziałają. Może ktoś z was miał do czynienia z taką dolegliwością. Dodam tylko, że auto na jednym moim module a jednym zakupionym miało dużo mniej mocy i po przejechaniu 10 km szedł dym z pod maski. Wyglądało to tak jakby nie przepalał paliwa i dopalało się ono w katach. A szkoda mi katów bo mają jeszcze dobrą sprawność.
Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.
Dążenie do doskonałości.