![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 00 LPG ] Nie chodzi jedna strona silnika
I dziś moje zdziwienie przerosło wszystko. Auto znowu zaczęło pracować normalnie i równiutko. Chyba pod wpływem wilgoci. Ale jestem umówiony z gościem który handluje modułami i ma sprawdzić zgodność po tym krótkim numerze. Jeśli znajdzie z takim samym numerem to da mi znać. Jeśli nie to wymieniam obydwa. Mam tylko do was jedno pytanie czy te moduły trzeba jakoś kodować lub adoptować bo może w tym tkwi problem?
Dążenie do doskonałości.
I znowu kicha. Jak silnik złapał delikatnie temperatury i po delikatnym bucie usterka wróciła.
Muszę czekać aż gościu sprawdzi czy ma taki jak ja moduł jak nie to wymieniam oba. A miałem podjechać do Łodzi na zlocik na chwilę.
Poprawiłem Twojego posta bo Ci się zdublowało 2x to samo.
Pozdrawiam, FOSS
Muszę czekać aż gościu sprawdzi czy ma taki jak ja moduł jak nie to wymieniam oba. A miałem podjechać do Łodzi na zlocik na chwilę.
Poprawiłem Twojego posta bo Ci się zdublowało 2x to samo.
Pozdrawiam, FOSS
Ostatnio zmieniony 02 maja 2011, 13:54 przez daro72, łącznie zmieniany 2 razy.
Dążenie do doskonałości.
Ja zmieniałem moduły zapłonowe , kupiłem chińskie w tym sklepie AUTOMOTOZONE sklep jest w Twardogórze w dolnośląskim ale możesz sobie zadzwonić bo chyba prowadzą wysyłkę lecz nie pamiętam. tel. 713158555, autko śmiga do dziś zmieniałem je w zeszłym roku we wakacje czasami jak ostro zahamuje to silnik mi zgaśnie , takie objawy mi się pojawiły , ale znajomy kupił A8 na części więc dwa moduły biorę dla siebie a chinole zostają na zapas w razie wudaro72 pisze:U mnie właśnie padł moduł. Stwierdziłem to po podmiance modułów. I powiem szczerze, że silnik dawał sobie radę i nawet nieźle ciągnął tylko nierówna praca na wolnych obrotach dało się zauważyć, że jest coś nie tak. Po rozmowie ze znajomym mechanikiem który powiedział mi że szkoda oleju (a wymieniałem go tydzień temu). Podczas braku zapłonu na jednym cylindrze nie spalone paliwo przedostaje się w pewnych ilościach do oleju. Dziś biorę się właśnie za wymianę modułu.
[ Dodano: 2011-04-30, 19:42 ]
I dalej kich po wymianie modułu auto zaczęło chodzić jeszcze gorzej niż na 7 cylindrach.
Mimo że vag nie wywala błędów ani wypadania zapłonów to spalanie skoczyło na minimum 20l. No i audiczka ma mniej mocy niż mój były poldek. Moduł kupiłem od audi A8 4.2 z 96 roku wszystkie numery się zgadzają audi 4D0 905 351, bosch 0227100211, tylko numerek pod nazwą bosch jest inny. U mnie jest 461, a na kupionym jest 571. Po tym fakcie jestem prawie pewien, że trzeba wymieniać obydwa moduły. Bo z tego co zauważyłem na allegro ta seria jest nie dostępna. Nawet w intercarsie są one odrobinę inne. Pozostaje mi tylko zakup kompletu modułów. Tylko mam zagwozdkę czy one zadziałają. Może ktoś z was miał do czynienia z taką dolegliwością. Dodam tylko, że auto na jednym moim module a jednym zakupionym miało dużo mniej mocy i po przejechaniu 10 km szedł dym z pod maski. Wyglądało to tak jakby nie przepalał paliwa i dopalało się ono w katach. A szkoda mi katów bo mają jeszcze dobrą sprawność.
Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)


Ja czekam na odpowiedź od gościa który ma ori moduły. Jeśli nie będzie miał mojego numeru czyli (461) to biorę od niego komplet dwóch. Po ostatniej przygodzie z włożeniem modułu o innym numerze (571) jestem zdecydowany na wymianę obydwu. Tak jak pisałem wcześniej mimo, że moduł był od audi A8 4.2 z 96 to auto wogule nie jechało i spalanie na fisie było w okolicach 30/35 l.
Dążenie do doskonałości.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Klimass 1 napisał : ,, za sztukę płaciłem coś koło 80zł czyli za dwa masz około 160zł a dla porównania w serwisie jeden kosztuje coś koło 700zł
więc chyba warto kupić chinola i zmienić nawet co jakiś czas niż wywalić te 700zł za jeden moduł
''
daro jesteś pewien że to moduły a nie któraś z cewek ?


daro jesteś pewien że to moduły a nie któraś z cewek ?
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
Moduły już zamówione na jutro mają być. W końcu zamówiłem 2 bo z moim numerem nie mogłem dostać. Jak zainstaluje to dam znać co i jak.
[ Dodano: 2011-05-06, 19:59 ]
Dziś wymieniłem obydwa moduły. No i banan na twarz powrócił. Dziś troszkę ją przegnałem aby przepalić katalizatory. Myślę że trochę mapa benzyny trochę się rozjechała ale po pewnym czasie powinno wszystko wróci do normy. Auto przyspiesza chyba normalnie może odrobinę muli ale to raczej przyczyna paliwa katalizatorach ponieważ sondy nie pracują jednakowo. Raczej nie są uwalone bo pięknie chodzą w pełnym zakresie jedynie to, że jedna wchodzi trochę wyżej.
Tak że nie jest źle.
Jeszcze jedna sprawa ale to w odpowiednim dziale. Moduły zamówiłem wczoraj o 13 z minutami, a dziś o dziesiątej były u mnie w domu.
[ Dodano: 2011-05-06, 19:59 ]
Dziś wymieniłem obydwa moduły. No i banan na twarz powrócił. Dziś troszkę ją przegnałem aby przepalić katalizatory. Myślę że trochę mapa benzyny trochę się rozjechała ale po pewnym czasie powinno wszystko wróci do normy. Auto przyspiesza chyba normalnie może odrobinę muli ale to raczej przyczyna paliwa katalizatorach ponieważ sondy nie pracują jednakowo. Raczej nie są uwalone bo pięknie chodzą w pełnym zakresie jedynie to, że jedna wchodzi trochę wyżej.
Tak że nie jest źle.
Jeszcze jedna sprawa ale to w odpowiednim dziale. Moduły zamówiłem wczoraj o 13 z minutami, a dziś o dziesiątej były u mnie w domu.
Dążenie do doskonałości.