części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[S8 D2 00 LPG ] Nie chodzi jedna strona silnika

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3528
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 30 kwie 2011, 22:16

szkoda katów i lambdy ponoć benzynka w wydechu jej szkodzi
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 02 maja 2011, 07:47

I dziś moje zdziwienie przerosło wszystko. Auto znowu zaczęło pracować normalnie i równiutko. Chyba pod wpływem wilgoci. Ale jestem umówiony z gościem który handluje modułami i ma sprawdzić zgodność po tym krótkim numerze. Jeśli znajdzie z takim samym numerem to da mi znać. Jeśli nie to wymieniam obydwa. Mam tylko do was jedno pytanie czy te moduły trzeba jakoś kodować lub adoptować bo może w tym tkwi problem?
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 02 maja 2011, 10:36

modulow sie nie koduje wymieniasz i git, sondy czasami wymagaja dluzszej akceptacji przez sterownik i czasem po wymianie sond nic sie nie zmienia a dopiero po jakims czasie ECU ją akceptuje i ustawia parametry na nowo.

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 02 maja 2011, 10:52

I znowu kicha. Jak silnik złapał delikatnie temperatury i po delikatnym bucie usterka wróciła.
Muszę czekać aż gościu sprawdzi czy ma taki jak ja moduł jak nie to wymieniam oba. A miałem podjechać do Łodzi na zlocik na chwilę.




Poprawiłem Twojego posta bo Ci się zdublowało 2x to samo.
Pozdrawiam, FOSS
Ostatnio zmieniony 02 maja 2011, 13:54 przez daro72, łącznie zmieniany 2 razy.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
Klimass1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 459
Rejestracja: 06 gru 2009, 21:16
Lokalizacja: Syców

Post autor: Klimass1 » 02 maja 2011, 23:40

daro72 pisze:U mnie właśnie padł moduł. Stwierdziłem to po podmiance modułów. I powiem szczerze, że silnik dawał sobie radę i nawet nieźle ciągnął tylko nierówna praca na wolnych obrotach dało się zauważyć, że jest coś nie tak. Po rozmowie ze znajomym mechanikiem który powiedział mi że szkoda oleju (a wymieniałem go tydzień temu). Podczas braku zapłonu na jednym cylindrze nie spalone paliwo przedostaje się w pewnych ilościach do oleju. Dziś biorę się właśnie za wymianę modułu.

[ Dodano: 2011-04-30, 19:42 ]
I dalej kich po wymianie modułu auto zaczęło chodzić jeszcze gorzej niż na 7 cylindrach.
Mimo że vag nie wywala błędów ani wypadania zapłonów to spalanie skoczyło na minimum 20l. No i audiczka ma mniej mocy niż mój były poldek. Moduł kupiłem od audi A8 4.2 z 96 roku wszystkie numery się zgadzają audi 4D0 905 351, bosch 0227100211, tylko numerek pod nazwą bosch jest inny. U mnie jest 461, a na kupionym jest 571. Po tym fakcie jestem prawie pewien, że trzeba wymieniać obydwa moduły. Bo z tego co zauważyłem na allegro ta seria jest nie dostępna. Nawet w intercarsie są one odrobinę inne. Pozostaje mi tylko zakup kompletu modułów. Tylko mam zagwozdkę czy one zadziałają. Może ktoś z was miał do czynienia z taką dolegliwością. Dodam tylko, że auto na jednym moim module a jednym zakupionym miało dużo mniej mocy i po przejechaniu 10 km szedł dym z pod maski. Wyglądało to tak jakby nie przepalał paliwa i dopalało się ono w katach. A szkoda mi katów bo mają jeszcze dobrą sprawność.
Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.
Ja zmieniałem moduły zapłonowe , kupiłem chińskie w tym sklepie AUTOMOTOZONE sklep jest w Twardogórze w dolnośląskim ale możesz sobie zadzwonić bo chyba prowadzą wysyłkę lecz nie pamiętam. tel. 713158555, autko śmiga do dziś zmieniałem je w zeszłym roku we wakacje czasami jak ostro zahamuje to silnik mi zgaśnie , takie objawy mi się pojawiły , ale znajomy kupił A8 na części więc dwa moduły biorę dla siebie a chinole zostają na zapas w razie wu :] za sztukę płaciłem coś koło 80zł czyli za dwa masz około 160zł a dla porównania w serwisie jeden kosztuje coś koło 700zł :) więc chyba warto kupić chinola i zmienić nawet co jakiś czas niż wywalić te 700zł za jeden moduł :) Takie moje zdanie. Pozdrawiam
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 03 maja 2011, 09:50

Ja czekam na odpowiedź od gościa który ma ori moduły. Jeśli nie będzie miał mojego numeru czyli (461) to biorę od niego komplet dwóch. Po ostatniej przygodzie z włożeniem modułu o innym numerze (571) jestem zdecydowany na wymianę obydwu. Tak jak pisałem wcześniej mimo, że moduł był od audi A8 4.2 z 96 to auto wogule nie jechało i spalanie na fisie było w okolicach 30/35 l.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
Klimass1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 459
Rejestracja: 06 gru 2009, 21:16
Lokalizacja: Syców

Post autor: Klimass1 » 03 maja 2011, 14:39

może tamten moduł też okazał się uszkodzony ? :) moim zdaniem zainwestuj sobie w 4 moduły chińskie (2 na zapas w razie wu) i miej sobie je w bagażniku. Mi w trasie do Austrii padł moduł to zaraz VAG-a podpiąłem bo miałem go ze sobą i wymieniłem na pasie awaryjnym bo to jest moment :) i pojechałem dalej
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3528
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 03 maja 2011, 19:34

a po ile jest chińszczyzna?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 03 maja 2011, 20:59

Klimass 1 napisał : ,, za sztukę płaciłem coś koło 80zł czyli za dwa masz około 160zł a dla porównania w serwisie jeden kosztuje coś koło 700zł :) więc chyba warto kupić chinola i zmienić nawet co jakiś czas niż wywalić te 700zł za jeden moduł :) ''

daro jesteś pewien że to moduły a nie któraś z cewek ?
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 04 maja 2011, 06:30

Cewki podmieniałem i dalej błąd był na tym samym cylindrze. Dopiero jak podmieniłem moduły to błąd przeskoczył z 4-ego na 3 cylinder więc raczej na pewno jest to moduł.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
Klimass1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 459
Rejestracja: 06 gru 2009, 21:16
Lokalizacja: Syców

Post autor: Klimass1 » 04 maja 2011, 23:12

tak to na 100% moduł :) u siebie też takie podmianki robiłem z cewkami i nic , dopiero moduł skutkował u mnie padły 2 cylindry :)
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 05 maja 2011, 18:10

Moduły już zamówione na jutro mają być. W końcu zamówiłem 2 bo z moim numerem nie mogłem dostać. Jak zainstaluje to dam znać co i jak.

[ Dodano: 2011-05-06, 19:59 ]
Dziś wymieniłem obydwa moduły. No i banan na twarz powrócił. Dziś troszkę ją przegnałem aby przepalić katalizatory. Myślę że trochę mapa benzyny trochę się rozjechała ale po pewnym czasie powinno wszystko wróci do normy. Auto przyspiesza chyba normalnie może odrobinę muli ale to raczej przyczyna paliwa katalizatorach ponieważ sondy nie pracują jednakowo. Raczej nie są uwalone bo pięknie chodzą w pełnym zakresie jedynie to, że jedna wchodzi trochę wyżej.
Tak że nie jest źle.
Jeszcze jedna sprawa ale to w odpowiednim dziale. Moduły zamówiłem wczoraj o 13 z minutami, a dziś o dziesiątej były u mnie w domu.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
Klimass1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 459
Rejestracja: 06 gru 2009, 21:16
Lokalizacja: Syców

Post autor: Klimass1 » 08 maja 2011, 14:52

jakiej firmy moduły ? :)
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 08 maja 2011, 17:43

Moduły ori bosch używki. Cenka może i wyższa niż chińskich nowych ale to zawsze ori.
Zastanawiam się tylko nad tym, że może ten który kupiłem poprzednio jeden był sprawny.
Niektórzy mówili mi, że nawet wymiana jednego powinna pomóc.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
Klimass1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 459
Rejestracja: 06 gru 2009, 21:16
Lokalizacja: Syców

Post autor: Klimass1 » 08 maja 2011, 21:41

tak powinna pomóc nawet jednego :) Ja też będę zmieniał na oryginalne , ale chinole zostaja w zapasie w razie czego :]
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl