Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 02 2.8PB ] pompa paliwowa

Awatar użytkownika
dzidzia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 13 wrz 2010, 08:37
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: dzidzia » 18 maja 2011, 08:05

prawdopodobnie nie trafiłeś koszem w ten dynks przelewowy który przelewa z drugiej połowy zbiornika
quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!

http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 18 maja 2011, 14:35

dzidzia pisze:prawdopodobnie nie trafiłeś koszem w ten dynks przelewowy który przelewa z drugiej połowy zbiornika
Dokładnie tak,z tym że z tego króćca plastikowego przy pompie,którym trzeba trafić w dziurkę w baku powinno lecieć paliwo pod ciśnieniem,które wcześniej powinno zostać zaciągnięte do pompy z kosza przez ten duży ssak w pompie(zanim odpalisz powinno być w koszu paliwo,spróbuj zalać z 10 L choć wątpię żeby to zadziałało bo pewnie nie trafiłeś w ten tzw.przelew :-/ ) Z tego przelewu w baku odchodzi jeden wąż,a od niego następne chyba dwa które są rozprowadzone po baku i robią coś na zasadzie podciśnienia i tym magicznym sposobem :mrgreen: paliwo wpływa do kosza (jest mały otwór z boku)w którym siedzi pompka.

Ps.Przez ostatnie 2 miesiące przesiedziałem w bagażniku łącznie jakieś 100 godzin :shock:
nową pompę Vemo załatwiłem po dwóch dniach jazdy,paliwo zeszło ciut poniżej połowy i zaczął prychać,przełączyłem na gaz i pojechałem dalej,pojeździłem tak jakieś 20 min i to wystarczyło,ażeby pompka z koszem stała się jednością (czyt.zjarała się topiąc cały plastik wokoło)żałuję,że nie wyjąłem od razu bezpiecznika od pompy :/ kupiłem następną i w końcu zamocowałem ją tak jak być powinna i hula.
Aha musiałem też kupić drugi używany kosz :evil:

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 18 maja 2011, 19:21

mam do sprzedania VDO noweczke na gwarancji za 440 zl

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 19 maja 2011, 19:27

panowie na moj rozum tem mniejszy ssak powinien tez zaciągac paliwo jak ten wiekszy a nie dmuchac bo kosz wkładam na 99 % ok. i nic nie ciągnie ktos gdzies napisał ze mniejszy dmucha paliwo tylko jak wtedy ma zciągac rezerwe przeciez patrzac po wezach to tylko ten jeden mały jest doprowadzony do pompy

[ Dodano: 2011-05-19, 19:30 ]
narazie latam awaryjnie ponczocha na pompe i luzem do zbiornika jest ok i mogłoby byc ale to nie to
ma byc tak jak ksiązka pisze

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 19 maja 2011, 20:08

glinka pisze:panowie na moj rozum tem mniejszy ssak powinien tez zaciągac paliwo jak ten wiekszy a nie dmuchac bo kosz wkładam na 99 % ok. i nic nie ciągnie ktos gdzies napisał ze mniejszy dmucha paliwo tylko jak wtedy ma zciągac rezerwe przeciez patrzac po wezach to tylko ten jeden mały jest doprowadzony do pompy
Kolego jak będziesz wyciągał pompę to wlej trochę paliwa do kosza i podłącz pompkę pod akumulator(tylko plus do plusa i minus do minusa :mrgreen: )i zobaczysz o co tam chodzi,później na spokojnie przejrzyj cały kosz czyli co gdzie idzie i będziesz miał jasność,pozostanie ci tylko dobrze zamocować kosz :-P

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 19 maja 2011, 20:45

tomi26 pisze:Kolego jak będziesz wyciągał pompę to wlej trochę paliwa do kosza i podłącz pompkę pod akumulator(tylko plus do plusa i minus do minusa )i zobaczysz o co tam chodzi,później na spokojnie przejrzyj cały kosz czyli co gdzie idzie i będziesz miał jasność,pozostanie ci tylko dobrze zamocować kosz
własnie oto chodzi ze sprawdzałem i tym małym ssakiem leci paliwo a nie zaciąga
i to mnie dziwi bo jak ma zaciągnąc rezerwe ze zbiornika a innej drogi niema

[ Dodano: 2011-05-19, 20:50 ]
http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-aud ... 39696.html

z tej aukcji pompe paliwa mam

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 19 maja 2011, 20:57

glinka pisze:panowie na moj rozum tem mniejszy ssak powinien tez zaciągac paliwo jak ten wiekszy a nie dmuchac bo kosz wkładam na 99 % ok. i nic nie ciągnie ktos gdzies napisał ze mniejszy dmucha paliwo tylko jak wtedy ma zciągac rezerwe przeciez patrzac po wezach to tylko ten jeden mały jest doprowadzony do pompy
Ja jak u siebie wymieniałem pompę to też się zastanawiałem jak to ustrojstwo działa. Pompa u mnie po prostu stanęła ze starości przez wytarte szczotki. Już na luzie po stuknięciu raz załapywała raz nie ale dalej chodzi. Kiedyś pomagałem koledze z forum importcompany wymieniać pompę przez telefon. Rozmawialiśmy przez telefon i tłumaczyłem mu co i jak po kolei z pompą i właśnie sprawdzałem mu na jakiej zasadzie pompa zasysa paliwo do kosza. Muszę stwierdzić, że pompa zasysa paliwo tym dużym otworem na którym znajduje się sitko. Pozostałymi otworami wypuszcza. Dobrze by było gdyby podczas montażu pompy było co najmniej 3/4 zbiornika paliwa lub zalać kosz paliwem podczas wkładania kosza. Inaczej pompa się przyciera bo niema smarowania i chłodzenia bo paliwo to jej ciecz chłodząca i smarująca. Jeśli się przytrze to potem długo nie pochodzi. Dobrze jest też wymienić oring na przelewie z drugiej komory (ten na jopku)
Obrazek
Dążenie do doskonałości.

szamil1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 35
Rejestracja: 27 lut 2010, 19:10
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: szamil1 » 28 maja 2011, 23:37

Ja mam 2.8 padła mi i wsadziłem z 4.2 działa bez problemu pozdrawiam

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 02 cze 2011, 21:19

A ja mam takie pytanko:
mógłby ktoś z łaski Swej wrzucić schemat, jak te węże są połączone w baku? Bo mam w planach pokombinować z moją pompką, a wydaje mi się że jest ok bo nagle zaniemogła i połowa baku a ona ma problem. Wcześniej tego nie było a nie była wyciągana. Wydaje mi się że jakiś wąż będzie strzelony, po eksperymencie z przykrym zapachem (w innym poście pytałem jak to zwalczyć, udało się i muszę to napisać). Wracąjąc do mojego pytania, to wiem że taki schemat chyba z ETKI krąży gdzieś tu na forum (kiedyś go widziałem), ale już kilka dni wertuję i nie potrafię na niego wpaść. z góry dziękuję ;-)

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 03 cze 2011, 06:21

ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 03 cze 2011, 15:44

No właśnie to już przejrzałem na wylot, a wiem ze gdzieś był pokazany cały bak i jak te wężyki w nim biegną. Wydaje mi się ze to z ETKI było wklejona ale pewności nie mam. Ale od biedy myślę ze sobie poradzę, jedynie zapytam jeszcze czy otwór co ten "feralny cecek" do niego trzeba trafić , to on służy do przelewu z komory lewej baku??

tomekzabrze
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 352
Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: tomekzabrze » 03 cze 2011, 18:13

pewnie ci chodiz o linki ztego tematu jest tu duzo przydatnych informaji i chyba schemta ktory potrzebujesz?
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=69742

a te cycek tez jest tam pokazany na zdjeciahc i jest do przelewu z drugiej komory

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 03 cze 2011, 23:01

No u mnie już to opanowałem wszystko, ale faktycznie o ten temat mi chodziło co w linku http://www.audiklub.org/p...pic.php?t=69742
Dzięki wielkie tego szukałem. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 09 cze 2011, 18:45

daro72 pisze:
glinka pisze:panowie na moj rozum tem mniejszy ssak powinien tez zaciągac paliwo jak ten wiekszy a nie dmuchac bo kosz wkładam na 99 % ok. i nic nie ciągnie ktos gdzies napisał ze mniejszy dmucha paliwo tylko jak wtedy ma zciągac rezerwe przeciez patrzac po wezach to tylko ten jeden mały jest doprowadzony do pompy
Ja jak u siebie wymieniałem pompę to też się zastanawiałem jak to ustrojstwo działa. Pompa u mnie po prostu stanęła ze starości przez wytarte szczotki. Już na luzie po stuknięciu raz załapywała raz nie ale dalej chodzi. Kiedyś pomagałem koledze z forum importcompany wymieniać pompę przez telefon. Rozmawialiśmy przez telefon i tłumaczyłem mu co i jak po kolei z pompą i właśnie sprawdzałem mu na jakiej zasadzie pompa zasysa paliwo do kosza. Muszę stwierdzić, że pompa zasysa paliwo tym dużym otworem na którym znajduje się sitko. Pozostałymi otworami wypuszcza. Dobrze by było gdyby podczas montażu pompy było co najmniej 3/4 zbiornika paliwa lub zalać kosz paliwem podczas wkładania kosza. Inaczej pompa się przyciera bo niema smarowania i chłodzenia bo paliwo to jej ciecz chłodząca i smarująca. Jeśli się przytrze to potem długo nie pochodzi. Dobrze jest też wymienić oring na przelewie z drugiej komory (ten na jopku)
[url=http://img27.imageshack.us/img27/5593/oringq.jpg]Obrazek[/URL]
Ktoś może wie jakie wymiary ma ten oring ?
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 09 cze 2011, 19:22

Przyznam się bez bicia, że ja robi takie rzeczy organoleptycznie. Biorę go i jadę do sklepu motoryzacyjnego. Powiem szczerze że nie pamiętam jaki mi dają. U mnie w motoryzacyjnym kosztują one bodaj 40 groszy, a nowa pompa koło 500 złotych i pracy przy ponownym rozbieraniu co nie miara. No i stres czy będzie ściągać do końca paliwo.
Dążenie do doskonałości.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl