części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 94 4.2PB ] Uszczelnienie wału korbowego

Pers
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 28 wrz 2009, 09:16
Lokalizacja: Poznań/Suchy Las

[D2 94 4.2PB ] Uszczelnienie wału korbowego

Post autor: Pers » 21 paź 2009, 23:26

Witam mam małe pytanko ostatnio zaobserwowałem spory wyciek oleju.. myslałem ze to z pod miski ale okazało sie ze to z POD WAŁU KORBOWEGO. dzisiaj wszystko rozebrałem cały ryjek :-) znowu rozrzad trzeba ustawiać a 4 miesiące temu wszystko robiłem i nic nie było widać.. i Pytanko czy tez zmiering jest jakiś specjalny czy można zamiennik dostać bo pojechałem do ASO i mi chieli sprzedac pół silnika.....
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Pers, łącznie zmieniany 2 razy.
Miłość od pierwszego kontaktu :-)

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 22 paź 2009, 00:20

Dla A8 z silnikiem V8 jest m.in CORTECO, dla eSy, dobrałbyś coś po wymiarach, ale... nie ma sensu się w tym wypadku pchać w zamienniki, bo cena nie jest kosmiczna (wiesz skoro byłes już w ASO), tak samo porównując z zamiennikami wspomnianego wcześniej CORTECO, czy REINZa.
Black Cars Matters

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3528
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 22 paź 2009, 08:39

tak to jest jak się chce oszczedzić 20pln przy wymianie rozrządu takich mechaników
to bym gonił na sybir

simmer w aso bedzie za smieszne pieniądze ale sprawdź dobrze czy nie leje się
spod całego kołnierza przedniego
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Pers
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 28 wrz 2009, 09:16
Lokalizacja: Poznań/Suchy Las

Post autor: Pers » 22 paź 2009, 09:23

No właśnie ze w ASo nie chieli sprzedać samego uszczelniacza tylko z jakąś całą pokrywą i kosztowało to jedyne 1200zł i stwierdziłem ze troszke za duzio :-) serwis serwisowi nie równy...

A o jki kołniez mówisz kolego??? dzisiaj dopiero potrzyczyłem bkoloade do rozrządu mam odkręconą tą dużą śrobe od wału korbowego i bede zdejmował ten wałek z ząbkami i mam nadzieje ze bedzie ewidentnie leciało z pod niego
Miłość od pierwszego kontaktu :-)

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 22 paź 2009, 10:24

Witam
U mnie leciało w dziwnym miejscu - otwór od śruby który jest na wałem i dopiero loctite do uszczelnień hydraulicznych dał radę to uszczelnić. Ktoś wcześniej widocznie wkręcił za długą śrubę.
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3528
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 22 paź 2009, 14:10

no to za te 1200 to chcieli ci opchnąć kołnierz uszczelniający ale tylny bo on występuje
jako jedna cześć razem z simmeringiem
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Pers
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 28 wrz 2009, 09:16
Lokalizacja: Poznań/Suchy Las

Post autor: Pers » 23 paź 2009, 00:49

No super udało mi sie wszystko do kupy poskładać!!! koszt uszczelniacza wyszedł 40zł:-)
Czas skłądania wszystkiego do kupy 4h samemu heh z pizzą i piwem
Radaość z jazdy bezcenna :-)
Miłość od pierwszego kontaktu :-)

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 09 cze 2020, 12:05

pioter pisze:Witam
U mnie leciało w dziwnym miejscu - otwór od śruby który jest na wałem i dopiero loctite do uszczelnień hydraulicznych dał radę to uszczelnić. Ktoś wcześniej widocznie wkręcił za długą śrubę.
Odkop roku, ale co tam. Ten dekiel jest zdejmowalny. Między nim a blokiem jest papierowa uszczelka. Śruba ma to dociskać (dokręca się ją na 45NM). U mnie właśnie ciekło właśnie na tej uszczelce, jak odpaliłem silnik bez wkręconej śruby.
Four rings to rule them all

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl