[D3 03 4.2MPI/LPG] Błedy doradzcie proszę
[D3 03 4.2MPI/LPG] Błedy doradzcie proszę
Witam
jestem , a raczej byłem szczęśliwym posiadaczem Audi A8 2003r . Zaczęło mi się kolorowo robić w licznikach i zobaczyłem o zgrozo błędy błędy błędy , na początku było ze miernik masy powietrza jest uszkodzony , to kupiłem nowy oryginalny i po zamontowaniu okazało sie że jeszcze więcej błędów mi wyskakuje, Bardzo proszę o pomoc w rozwikłaniu co może być przyczyną takich błędów
17536
17538
17545
17547
16487
P0171
P0172
P0174
P0175
Po103
w ABS
00003
i tego błedu nie moge usunać
Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuje
Krzysztof
jestem , a raczej byłem szczęśliwym posiadaczem Audi A8 2003r . Zaczęło mi się kolorowo robić w licznikach i zobaczyłem o zgrozo błędy błędy błędy , na początku było ze miernik masy powietrza jest uszkodzony , to kupiłem nowy oryginalny i po zamontowaniu okazało sie że jeszcze więcej błędów mi wyskakuje, Bardzo proszę o pomoc w rozwikłaniu co może być przyczyną takich błędów
17536
17538
17545
17547
16487
P0171
P0172
P0174
P0175
Po103
w ABS
00003
i tego błedu nie moge usunać
Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuje
Krzysztof
Ostatnio zmieniony 03 maja 2011, 15:42 przez anklawa, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: A8 2003r 4.2 PB+LPG Błedy , doradzcie proszę
17536 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)anklawa pisze:Witam
jestem , a raczej byłem szczęśliwym posiadaczem Audi A8 2003r . Zaczęło mi się kolorowo robić w licznikach i zobaczyłem o zgrozo błędy błędy błędy , na początku było ze miernik masy powietrza jest uszkodzony , to kupiłem nowy oryginalny i po zamontowaniu okazało sie że jeszcze więcej błędów mi wyskakuje, Bardzo proszę o pomoc w rozwikłaniu co może być przyczyną takich błędów
17536
17538
17545
17547
16487
P0171
P0172
P0174
P0175
Po103
w ABS
00003
i tego błedu nie moge usunać
Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuje
Krzysztof
17538 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
17545 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka bogata - b.jałowy
17547 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka bogata - b.jałowy 16487 P0103 4067 Przepływomierz powietrza (MAF) - wysokie napięcie
16555 P0171 40AB Korekcja mieszanki FT, Bank 1 > Uboga mieszanka (system too lean)
16556 P0172 40AC Korekcja mieszanki FT, Bank 1 > Bogata mieszanka (system too rich)
16558 P0174 40AE Uboga mieszanka - bank 2
16559 P0175 40AF Bogata mieszanka - bank 2
16487 P0103 4067 Przepływomierz powietrza (MAF) - wysokie napięcie
Moim zdaniem albo przepływomierz niedomaga albo sądy kaput.
Dążenie do doskonałości.
Re: A8 2003r 4.2 PB+LPG Błedy , doradzcie proszę
daro72 pisze:17536 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)anklawa pisze:Witam
jestem , a raczej byłem szczęśliwym posiadaczem Audi A8 2003r . Zaczęło mi się kolorowo robić w licznikach i zobaczyłem o zgrozo błędy błędy błędy , na początku było ze miernik masy powietrza jest uszkodzony , to kupiłem nowy oryginalny i po zamontowaniu okazało sie że jeszcze więcej błędów mi wyskakuje, Bardzo proszę o pomoc w rozwikłaniu co może być przyczyną takich błędów
17536
17538
17545
17547
16487
P0171
P0172
P0174
P0175
Po103
w ABS
00003
i tego błedu nie moge usunać
Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuje
Krzysztof
17538 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
17545 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka bogata - b.jałowy
17547 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka bogata - b.jałowy 16487 P0103 4067 Przepływomierz powietrza (MAF) - wysokie napięcie
16555 P0171 40AB Korekcja mieszanki FT, Bank 1 > Uboga mieszanka (system too lean)
16556 P0172 40AC Korekcja mieszanki FT, Bank 1 > Bogata mieszanka (system too rich)
16558 P0174 40AE Uboga mieszanka - bank 2
16559 P0175 40AF Bogata mieszanka - bank 2
16487 P0103 4067 Przepływomierz powietrza (MAF) - wysokie napięcie
Moim zdaniem albo przepływomierz niedomaga albo sądy kaput.
przepływomierz jest nowy z serwisu oryginał a sądy działaja idealnie
[ Dodano: 2010-05-15, 14:04 ]
przepływomierz jest nowy z serwisu oryginał a sądy działaja idealnie
Żeby nie zakładać nowego tematu...
czym różni się:
17538 Długoterminowa korekta mieszanki bank1 opornosc zbyt niska
17536 dlugoterminowa korekta mieszanki bank2 opornosc zbyt niska
od
17536 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)
17538 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
Interesuje mnie jeszcze
17983 elektrozawor prawego loża silnika - zwarcie do plusa
z góry dziękuję za odpowiedzi i sugestie
czym różni się:
17538 Długoterminowa korekta mieszanki bank1 opornosc zbyt niska
17536 dlugoterminowa korekta mieszanki bank2 opornosc zbyt niska
od
17536 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)
17538 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
Interesuje mnie jeszcze
17983 elektrozawor prawego loża silnika - zwarcie do plusa
z góry dziękuję za odpowiedzi i sugestie
Witam,
może komuś pomogę, oddałem wczoraj auto do Lellka w Opolu z myślą że mi te wtryski zdiagnozują i wymienią żeby nie lały, ale już podczas rozmowy z gościem który przyjmował samochód stwierdził, że ostatnio mieli też taki przypadek i wcale winą nie są wtryski tylko pompy paliwa (które są dwie). No i dziś dostałem telefon że jedna pompa ma wydajność 0,8l a powinna mieć 1,3l. Mam nadzieję, że jak to zrobią to już nie zobaczę tego check'a na desce rozdzielczej i nie będzie kolejnych komplikacji.
Co do poduchy silnika i błedu 17983 to wymienią mi jeśli dobrze zrozumiałem jakiś opornik czy coś (czyli ten elektrozawór niby) bo ponoć on ulega awarii i myślimy że mamy poduche do wymiany a wystarczy ten opornik wymienić.
Pozdrawiam
EDIT: po kilku miesiącach od wymiany pompy check engine już się nigdy nie zapalił
może komuś pomogę, oddałem wczoraj auto do Lellka w Opolu z myślą że mi te wtryski zdiagnozują i wymienią żeby nie lały, ale już podczas rozmowy z gościem który przyjmował samochód stwierdził, że ostatnio mieli też taki przypadek i wcale winą nie są wtryski tylko pompy paliwa (które są dwie). No i dziś dostałem telefon że jedna pompa ma wydajność 0,8l a powinna mieć 1,3l. Mam nadzieję, że jak to zrobią to już nie zobaczę tego check'a na desce rozdzielczej i nie będzie kolejnych komplikacji.
Co do poduchy silnika i błedu 17983 to wymienią mi jeśli dobrze zrozumiałem jakiś opornik czy coś (czyli ten elektrozawór niby) bo ponoć on ulega awarii i myślimy że mamy poduche do wymiany a wystarczy ten opornik wymienić.
Pozdrawiam
EDIT: po kilku miesiącach od wymiany pompy check engine już się nigdy nie zapalił