Witam,
czy korek kontrolny to śruba na klucz imbusowy z prawego boku mechanizmu,pod kontem
45 stopni ku dołowi?
Jeśli tak to mam nadmiar oleju.Cieknie przez uszczelniacz między ASB i tym mechanizmem.
Co zrobic-
[D2 97 4.2PB ] olej w mechaniżmie torsen
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
poczekaj z rozbieraniem bo nie wiadomo o co chodzi. Skrzynia quatro ma 3 komory olejowe. Jedna z mehcnizmem roznicowym przednim, druga z tylnym i zasadnicza z olejem ASB. JA bym spuscil nadmiar oleju, pojedzil pare dni i sprawdzil czy przybylo.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Rozsądna rada,dziękuję.
Tylko czy ten korek to otwór kontrolny?
Są prawdopodobnie 2 simeringi.
Pomiedzy ASB i torsrnem pusty bufor.
Według niekturych wiadomosci powinie byc otwór w nim,ale u mnie nie widze.
[ Dodano: 2011-06-20, 09:27 ]
Mam nadzieje że w torsenie ma być olej przekładniowy,bo gdzieś w innym wątku ktoś napisał ze olej do transmisji,chyba bzdura.
Tylko czy ten korek to otwór kontrolny?
Są prawdopodobnie 2 simeringi.
Pomiedzy ASB i torsrnem pusty bufor.
Według niekturych wiadomosci powinie byc otwór w nim,ale u mnie nie widze.
[ Dodano: 2011-06-20, 09:27 ]
Mam nadzieje że w torsenie ma być olej przekładniowy,bo gdzieś w innym wątku ktoś napisał ze olej do transmisji,chyba bzdura.
kukusi
-
- Forum Audi A8
- Posty: 51
- Rejestracja: 16 sty 2011, 19:48
- Lokalizacja: Krakow PL. - Hagen DE.
Mialem ten sam problem.Mysle ze bedzie tak jak napisalem wczesniej.Tez sprawdzalem tzn.spuszczalem nadmiar po przez ten korek na imbusa chyba z 3 razy...Jezeli bedziesz mial ten sam problem to dam dobra rade przy skladaniu zwroc uwage mechaniorowi zeby nie przyszczypal kolnierza przy nowym simeringu,bo jezeli to zrobi to za chwile bedziesz mial to samo.A w torsenie ma byc na 100% olej przekladniowy syntetyczny.
A8 AKG 5HP24