Więc wszystko jasne, 2 wtryskiwacze lały i nie było ciśnienia na listwie dlatego nie zapalał. Do tego pospadały 3 dźwigienki zaworowe - wałki w dobrym stanie. Kopcił więc prosiłem o sprawdzenie turbin, okazało się że geometria jednej z nich zatarta.
Zgodnie z moim postem z 8 lutego 2011 - koszt 3850zł hehe )
Pozdrawiam serdecznie Kolego Casanovak.
[D2 00 3.3TDI ] Zawór kanału obejściowego pompy paliwa N31
Dzieki za pozdro ja teraz tez pezrabiam turbinki a w zasadzie prawa bo juz mi skwierczy...poza tym elektrozawory od klimy...wszyscy maja w aucie zimno a u mnie cieplutko...goraco...upal... do tego stopnia ze zrezygnowalem z jazdy audi do Holandi i wzialem transportera bez klimy heheh...pozdro
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8
No jak to... to jeszcze z tym walczysz??casanovak pisze:poza tym elektrozawory od klimy...wszyscy maja w aucie zimno a u mnie cieplutko...goraco...upal... do tego stopnia ze zrezygnowalem z jazdy audi do Holandi i wzialem transportera bez klimy heheh...pozdro
Nie dzwoniłeś więc myślalem że udało się to ogarnąć :roll:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Musialem wyjechac wiec na razie zostawilem te zawory w przyszlym tygodniu bede w Polsce to na pewno do Ciebie zadzwonie :mrgreen: bo pewnie nie bedzie tak latwo i szybko...po tym probowaniu snanal mi drugi zawor i teraz obydwie strony pieknie grzeja....w tym aucie tesknie za zima normalnie :mrgreen:
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8