[D2 95 4.2PB/LPG ] Jaki reduktor?
to jakas masakra jest panowie! jak gazownik mogl powiazac spadajaca temperature gazu z reduktorem??? a moze po prostu niedogrzany jest parownik? albo przewody gazu tak poprowadzone, ze ostry ped powietrza wychladza gaz?
a gdzie jest umiejscowiony czujnik cisnienia i temperatury gazu?
tak jak koledzy pisali, reduktor GOLD z powodzeniem i bez problemu obsluguje kazda sekwencje!
moze trzeba zmienic gazownika? :-D a moze kazac mu to zrobic, ale zaplacic jak wszystko bedzie dobrze?
[ Dodano: 2010-04-17, 10:04 ]
jezdze czesto do niemiec w okolice BREMEN to jest 450 km od granicy i w zasadzie z predkosciami 160 - 240 przez cala droge i nie zdarzylo sie zeby GOLD nie dal rady :mrgreen:
a gdzie jest umiejscowiony czujnik cisnienia i temperatury gazu?
tak jak koledzy pisali, reduktor GOLD z powodzeniem i bez problemu obsluguje kazda sekwencje!
moze trzeba zmienic gazownika? :-D a moze kazac mu to zrobic, ale zaplacic jak wszystko bedzie dobrze?
[ Dodano: 2010-04-17, 10:04 ]
jezdze czesto do niemiec w okolice BREMEN to jest 450 km od granicy i w zasadzie z predkosciami 160 - 240 przez cala droge i nie zdarzylo sie zeby GOLD nie dal rady :mrgreen:
-
- Forum Audi A8
- Posty: 257
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
- Lokalizacja: Radom / Reading, UK
u mnie pracuje KME Gold i nie miałem problemów, ani przy ostrym przyspieszaniu, ani przy pędzie grubo ponad 200km/h przez pół Europy. Temp. przy której wraca na noPb mam ustawioną na 10'C i jeszcze nigdy się nie przełączył. Co prawda nie jechałem 250km/h dłużej niż 2-3min (bo to raczej trudno, zawsze ktoś przeszkadza), ale myślę, że jakby miał nie podołać, to by dał o sobie znać przy osiąganiu tej prędkości, a nie przy utrzymywaniu jej.
Mój gazownik mi tylko mówił, że trzeba się dobrze wpiąć w wodę i że niektórzy dają cienkie węże/trójniki o małym przekroju i to powoduje słabsze grzanie gazu.
Mój gazownik mi tylko mówił, że trzeba się dobrze wpiąć w wodę i że niektórzy dają cienkie węże/trójniki o małym przekroju i to powoduje słabsze grzanie gazu.
U mnie i kolegi identyczne zestawy i chodzi jak malina, więc po co topić kasę w dwóch reduktorach.paulo79 pisze:ja mam KME GOLD do 400 KM polaczony ze STAG300 i daje rade. Jak wciskam w podloge to nie ma roznicy miedzy pb
Mój kolega miał takie same zdanie jak czytamy wyżej, dwa reduktory, srutututu i ciągle regulacja, regulacja, wypadanie zapłonów i jego auto 100 m za moim.
W końcu wymienił cały przód na KME z jednym reduktorem i auto dostało drugie życie i idziemy łeb w łeb a problemów żadnych.
To było kiedyś w jakiejś reklamie: ,, Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać"
Panowie, takie pytanie. Też jestem posiadaczem 1 KME Golda ale nurtuje mnie taki problem że jak jeżdżę spokojnie to tiptronic zmienia biegi płynnie ale jak dam mu but w podłogę to już biegów płynnie nie zmienia, lekko szarpie ma ktoś taki objaw?? I własnie zastanawiem się nad dołożeniem drugiego Golda....
Całkiem możliwe że twój reduktor, bądź wtryski nie wyrabiają, albo coś masz źle ustawione i skład mieszanki nie jest taki jak byc powinien i dlatego masz takie objawy(O ile na Pb jest ok)riki76 pisze:Panowie, takie pytanie. Też jestem posiadaczem 1 KME Golda ale nurtuje mnie taki problem że jak jeżdżę spokojnie to tiptronic zmienia biegi płynnie ale jak dam mu but w podłogę to już biegów płynnie nie zmienia, lekko szarpie ma ktoś taki objaw?? I własnie zastanawiem się nad dołożeniem drugiego Golda....
Miałem to samo u siebie na jednym Scorpion GT, skrzynia szarpała strasznie, biegi tez dziwnie wrzucała, od kąd mam 2x Zavoli zeta S jest spokój.
Najlepiej jak bys sie podpiął kablem od gazu i zobaczył jakie masz spadki ciśnienia, żeby się nie okazało że przy butowaniu masz za ubogo, bo to strasznie nie dobrze dla silnika.
Reduktor mam nowy i wtryskiwacze też, wydaje mi się że są własnie spadki cisnienia za duże i dlatego skrzynia szarpie, jak jadę spokojnie i wciskam tak że otwiera się tylko jedna przepustnica (bo wiadomo że są dwie mniejsza i wieksza) to jest tak jak na benzynie. Na PB jest ok nawet niewiem kiedy biegi przełacza :mrgreen:
Sprawdz Vagiem czy komputer nie złapał już jakiś błędów o złej mieszance, jak tak to jedź do gazownika powiedz mu o tym i niech stroi Ci instalację, bo źle ustawiona instalacja gazowa może po jakims czasie wpłynąć na złe pracowanie komputera benzynowego, ponoć mogą się poprzestawiać mapy benzynowe, a i silnik w d..e dostaje, zacznie brać olej, kopcić na niebiesko.riki76 pisze:Reduktor mam nowy i wtryskiwacze też, wydaje mi się że są własnie spadki cisnienia za duże i dlatego skrzynia szarpie, jak jadę spokojnie i wciskam tak że otwiera się tylko jedna przepustnica (bo wiadomo że są dwie mniejsza i wieksza) to jest tak jak na benzynie. Na PB jest ok nawet niewiem kiedy biegi przełacza :mrgreen:
Sprawdzałem Vagiem błędów zero, ale wpiełem się w instalację LPG no i wyszło (przeoczenie) że lekko ubogo więc podniosłem mnożnikiem i jest lepiej, a w gazowników druciarzy nie wierzę bo tylko kasę ciągną i h.... robią :evil: a do fachowców mam daleko więc sam wszystko dłubie - filozofii nie ma... :mrgreen:
Re: Jaki reduktor?
KME GOLD jest bardzo dobrym reduktorem, przy stagu 300 i zwykłych czerwonych Valtekach daje sie pięknie wyrególować, wyrabia przy duzych obciążeniach i dziwie się że u Ciebie nie działa.jaro_a8 pisze:witam!mam instalke landi renzo omegas z wtryskiwaczami med i obecnie reduktorem kme gold ale niejest on dobry .Planuje zmiane tylko na jaki moze scorpion gt? pozdrawiam
Készítsen képet önmagáról
Valteki wywaliłem miesiąc temu, wsadziłem MagicJety jeździ lepiej i na wolnych obrotach płynniej pracuje silnik. A z tym szarpaniem już niema problemu....podniosłem dawkę mnożnikiem bo było lekko za ubogo (zielona linia była pod niebieską - dla wtajemniczonych), a zrobiłem odwrotnie i już jest OK :mrgreen:, spalanie LPG w trasie bo jestem na urlopie wyszło nie do wiary :shock: 13l/100km.....sprawdzone...2 razy bo nie mogłem uwierzyć, ale prawie cały czas trasa, średnio 130km/h czasem 200... :mrgreen:
Spalanie za niskie moim zdaniem, może latasz na ubogiej mieszance? Niech to sprawdzi oblatany gazownik.riki76 pisze:Valteki wywaliłem miesiąc temu, wsadziłem MagicJety jeździ lepiej i na wolnych obrotach płynniej pracuje silnik. A z tym szarpaniem już niema problemu....podniosłem dawkę mnożnikiem bo było lekko za ubogo (zielona linia była pod niebieską - dla wtajemniczonych), a zrobiłem odwrotnie i już jest OK :mrgreen:, spalanie LPG w trasie bo jestem na urlopie wyszło nie do wiary :shock: 13l/100km.....sprawdzone...2 razy bo nie mogłem uwierzyć, ale prawie cały czas trasa, średnio 130km/h czasem 200... :mrgreen:
KME GOLD daje radę ale tylko w V6. Jest słaby termicznie i można go szybko zamrozić w V8 jadąc np 20 min ze stałą prędkością 200km/h
Dobry zestaw i tanio to 2 x ZavoliS
Polecany zestaw przez SebastianaS z forum AKP i LPG to 2 x MagicJet III
Do tego wtryski HANA niebieskie i można latać spokojnie ;-)
20 minut z prędkością 200 km/h ;-) Daj pan spokój, żeby tak jechać to trzeba mieć ponad 60 km pustej trasy - nawet w Niemczech mało realne.
Przejechałem swego czasu w V8 na KME Gold parę ładnych tysięcy kilometrów przy różnych warunkach i prędkościach i nigdy termicznie ani w żaden inny sposób się nie zgarbił.
Fakt, że ten reduktor ma swoje wady konstrukcyjne, które mogą się ujawnić po dłuższym czasie używania ale akurat wydajnościowo nie można mu wiele zarzucić.
Inna sprawa, że zestaw, który wspomniałeś 2 x Zavoli Zeta S też jest niczego sobie i warto go polecić.
Przejechałem swego czasu w V8 na KME Gold parę ładnych tysięcy kilometrów przy różnych warunkach i prędkościach i nigdy termicznie ani w żaden inny sposób się nie zgarbił.
Fakt, że ten reduktor ma swoje wady konstrukcyjne, które mogą się ujawnić po dłuższym czasie używania ale akurat wydajnościowo nie można mu wiele zarzucić.
Inna sprawa, że zestaw, który wspomniałeś 2 x Zavoli Zeta S też jest niczego sobie i warto go polecić.