części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 95 4.2PB/LPG ] Jaki reduktor?

dardzi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 37
Rejestracja: 10 paź 2009, 20:17
Lokalizacja: Iława

Post autor: dardzi » 24 sty 2010, 23:13

u mnie też jest KME gold i jestem zadowolony :-D

RETON
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 11 kwie 2010, 20:49
Lokalizacja: GRODZISK MAZ.

Post autor: RETON » 17 kwie 2010, 10:01

to jakas masakra jest panowie! jak gazownik mogl powiazac spadajaca temperature gazu z reduktorem??? a moze po prostu niedogrzany jest parownik? albo przewody gazu tak poprowadzone, ze ostry ped powietrza wychladza gaz?
a gdzie jest umiejscowiony czujnik cisnienia i temperatury gazu?
tak jak koledzy pisali, reduktor GOLD z powodzeniem i bez problemu obsluguje kazda sekwencje!
moze trzeba zmienic gazownika? :-D a moze kazac mu to zrobic, ale zaplacic jak wszystko bedzie dobrze?

[ Dodano: 2010-04-17, 10:04 ]
jezdze czesto do niemiec w okolice BREMEN to jest 450 km od granicy i w zasadzie z predkosciami 160 - 240 przez cala droge i nie zdarzylo sie zeby GOLD nie dal rady :mrgreen:

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 257
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Post autor: szoszon1983 » 17 kwie 2010, 11:05

u mnie pracuje KME Gold i nie miałem problemów, ani przy ostrym przyspieszaniu, ani przy pędzie grubo ponad 200km/h przez pół Europy. Temp. przy której wraca na noPb mam ustawioną na 10'C i jeszcze nigdy się nie przełączył. Co prawda nie jechałem 250km/h dłużej niż 2-3min (bo to raczej trudno, zawsze ktoś przeszkadza), ale myślę, że jakby miał nie podołać, to by dał o sobie znać przy osiąganiu tej prędkości, a nie przy utrzymywaniu jej.
Mój gazownik mi tylko mówił, że trzeba się dobrze wpiąć w wodę i że niektórzy dają cienkie węże/trójniki o małym przekroju i to powoduje słabsze grzanie gazu.

SERGIO
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 24 paź 2009, 01:47
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: SERGIO » 07 cze 2010, 11:24

paulo79 pisze:ja mam KME GOLD do 400 KM polaczony ze STAG300 i daje rade. Jak wciskam w podloge to nie ma roznicy miedzy pb
U mnie i kolegi identyczne zestawy i chodzi jak malina, więc po co topić kasę w dwóch reduktorach.
Mój kolega miał takie same zdanie jak czytamy wyżej, dwa reduktory, srutututu i ciągle regulacja, regulacja, wypadanie zapłonów i jego auto 100 m za moim.
W końcu wymienił cały przód na KME z jednym reduktorem i auto dostało drugie życie i idziemy łeb w łeb a problemów żadnych.
To było kiedyś w jakiejś reklamie: ,, Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać"

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 11 lip 2011, 00:16

Panowie, takie pytanie. Też jestem posiadaczem 1 KME Golda ale nurtuje mnie taki problem że jak jeżdżę spokojnie to tiptronic zmienia biegi płynnie ale jak dam mu but w podłogę to już biegów płynnie nie zmienia, lekko szarpie ma ktoś taki objaw?? I własnie zastanawiem się nad dołożeniem drugiego Golda....

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 11 lip 2011, 06:27

riki76 pisze:Panowie, takie pytanie. Też jestem posiadaczem 1 KME Golda ale nurtuje mnie taki problem że jak jeżdżę spokojnie to tiptronic zmienia biegi płynnie ale jak dam mu but w podłogę to już biegów płynnie nie zmienia, lekko szarpie ma ktoś taki objaw?? I własnie zastanawiem się nad dołożeniem drugiego Golda....
Całkiem możliwe że twój reduktor, bądź wtryski nie wyrabiają, albo coś masz źle ustawione i skład mieszanki nie jest taki jak byc powinien i dlatego masz takie objawy(O ile na Pb jest ok)
Miałem to samo u siebie na jednym Scorpion GT, skrzynia szarpała strasznie, biegi tez dziwnie wrzucała, od kąd mam 2x Zavoli zeta S jest spokój.
Najlepiej jak bys sie podpiął kablem od gazu i zobaczył jakie masz spadki ciśnienia, żeby się nie okazało że przy butowaniu masz za ubogo, bo to strasznie nie dobrze dla silnika.

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 11 lip 2011, 09:28

Reduktor mam nowy i wtryskiwacze też, wydaje mi się że są własnie spadki cisnienia za duże i dlatego skrzynia szarpie, jak jadę spokojnie i wciskam tak że otwiera się tylko jedna przepustnica (bo wiadomo że są dwie mniejsza i wieksza) to jest tak jak na benzynie. Na PB jest ok nawet niewiem kiedy biegi przełacza :mrgreen:

SERGIO
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 24 paź 2009, 01:47
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: SERGIO » 11 lip 2011, 10:44

U mnie nie ma różnicy czy na PB czy LPG, jedzie tak samo.
Jednak stwierdzam że są dwie różnice tzn. Na LPG mniej boli kieszeń, a druga że na LPG jedzie szybciej niż na PB

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 11 lip 2011, 19:32

riki76 pisze:Reduktor mam nowy i wtryskiwacze też, wydaje mi się że są własnie spadki cisnienia za duże i dlatego skrzynia szarpie, jak jadę spokojnie i wciskam tak że otwiera się tylko jedna przepustnica (bo wiadomo że są dwie mniejsza i wieksza) to jest tak jak na benzynie. Na PB jest ok nawet niewiem kiedy biegi przełacza :mrgreen:
Sprawdz Vagiem czy komputer nie złapał już jakiś błędów o złej mieszance, jak tak to jedź do gazownika powiedz mu o tym i niech stroi Ci instalację, bo źle ustawiona instalacja gazowa może po jakims czasie wpłynąć na złe pracowanie komputera benzynowego, ponoć mogą się poprzestawiać mapy benzynowe, a i silnik w d..e dostaje, zacznie brać olej, kopcić na niebiesko.

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 12 lip 2011, 22:03

Sprawdzałem Vagiem błędów zero, ale wpiełem się w instalację LPG no i wyszło (przeoczenie) że lekko ubogo więc podniosłem mnożnikiem i jest lepiej, a w gazowników druciarzy nie wierzę bo tylko kasę ciągną i h.... robią :evil: a do fachowców mam daleko więc sam wszystko dłubie - filozofii nie ma... :mrgreen:

Awatar użytkownika
Szopen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 141
Rejestracja: 15 mar 2010, 22:52
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: Szopen » 20 lip 2011, 21:53

U mnie siedzą dwa reduktory Niko 250 tłoczkowe i od początku zero problemów. Jak narazie 60tys i spokój ;)
No quattro no fun ;)

Awatar użytkownika
Marcin B.
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 70
Rejestracja: 06 lis 2009, 09:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jaki reduktor?

Post autor: Marcin B. » 25 lip 2011, 11:46

jaro_a8 pisze:witam!mam instalke landi renzo omegas z wtryskiwaczami med i obecnie reduktorem kme gold ale niejest on dobry .Planuje zmiane tylko na jaki moze scorpion gt? pozdrawiam
KME GOLD jest bardzo dobrym reduktorem, przy stagu 300 i zwykłych czerwonych Valtekach daje sie pięknie wyrególować, wyrabia przy duzych obciążeniach i dziwie się że u Ciebie nie działa.
Készítsen képet önmagáról

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 25 lip 2011, 17:51

Valteki wywaliłem miesiąc temu, wsadziłem MagicJety jeździ lepiej i na wolnych obrotach płynniej pracuje silnik. A z tym szarpaniem już niema problemu....podniosłem dawkę mnożnikiem bo było lekko za ubogo (zielona linia była pod niebieską - dla wtajemniczonych), a zrobiłem odwrotnie i już jest OK :mrgreen:, spalanie LPG w trasie bo jestem na urlopie wyszło nie do wiary :shock: 13l/100km.....sprawdzone...2 razy bo nie mogłem uwierzyć, ale prawie cały czas trasa, średnio 130km/h czasem 200... :mrgreen:

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 27 lip 2011, 20:05

riki76 pisze:Valteki wywaliłem miesiąc temu, wsadziłem MagicJety jeździ lepiej i na wolnych obrotach płynniej pracuje silnik. A z tym szarpaniem już niema problemu....podniosłem dawkę mnożnikiem bo było lekko za ubogo (zielona linia była pod niebieską - dla wtajemniczonych), a zrobiłem odwrotnie i już jest OK :mrgreen:, spalanie LPG w trasie bo jestem na urlopie wyszło nie do wiary :shock: 13l/100km.....sprawdzone...2 razy bo nie mogłem uwierzyć, ale prawie cały czas trasa, średnio 130km/h czasem 200... :mrgreen:
Spalanie za niskie moim zdaniem, może latasz na ubogiej mieszance? Niech to sprawdzi oblatany gazownik.

KME GOLD daje radę ale tylko w V6. Jest słaby termicznie i można go szybko zamrozić w V8 jadąc np 20 min ze stałą prędkością 200km/h

Dobry zestaw i tanio to 2 x ZavoliS
Polecany zestaw przez SebastianaS z forum AKP i LPG to 2 x MagicJet III

Do tego wtryski HANA niebieskie i można latać spokojnie ;-)

Awatar użytkownika
nils
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 57
Rejestracja: 21 cze 2011, 23:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: nils » 27 lip 2011, 23:46

20 minut z prędkością 200 km/h ;-) Daj pan spokój, żeby tak jechać to trzeba mieć ponad 60 km pustej trasy - nawet w Niemczech mało realne.

Przejechałem swego czasu w V8 na KME Gold parę ładnych tysięcy kilometrów przy różnych warunkach i prędkościach i nigdy termicznie ani w żaden inny sposób się nie zgarbił.

Fakt, że ten reduktor ma swoje wady konstrukcyjne, które mogą się ujawnić po dłuższym czasie używania ale akurat wydajnościowo nie można mu wiele zarzucić.

Inna sprawa, że zestaw, który wspomniałeś 2 x Zavoli Zeta S też jest niczego sobie i warto go polecić. ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl