[D2 98 4.2PB/LPG ] AQF - falują obroty, na wolnych trzęsie
[D2 98 4.2PB/LPG ] AQF - falują obroty, na wolnych trzęsie
Witam..
Ostatnio mam jakiegoś pecha :-( Od soboty auto kuleje zwłaszcza na Pb, na LPG chodzi jak by trochę lepiej... Nie chciała odpalać za pierwszym razem, dopiero za drugim sie udawało.. Na zimnym silniku po dopaleniu chodziła jak by conajmniej dwa gary nie gadały... Zmieniłem świece - teraz odpala za pierwszym, ale dalej nierówno chodzi... W ramach testu sprawdziłem po odpaleniu co bedzie jak jej zamieszam troche auto szło słabo, a nagle dostało takiego kopa na wyższych obrotach, że mało lba nie urwało ;P Przepływka niedawno wymieniana orginalna Boscha od szwabów... 4 świece po jednej stronie miały biały nagar, po drugiej były ok.. Nie wiem co podejrzewać znów przepływka ? Zrobiłem na tej 25 tys. Może wtryski od Pb ? Przepustnica sie zawiesza/blokuje ? Wieczorem skocze na VAGa, ciekawe czy coś wyjdzie..
Ostatnio mam jakiegoś pecha :-( Od soboty auto kuleje zwłaszcza na Pb, na LPG chodzi jak by trochę lepiej... Nie chciała odpalać za pierwszym razem, dopiero za drugim sie udawało.. Na zimnym silniku po dopaleniu chodziła jak by conajmniej dwa gary nie gadały... Zmieniłem świece - teraz odpala za pierwszym, ale dalej nierówno chodzi... W ramach testu sprawdziłem po odpaleniu co bedzie jak jej zamieszam troche auto szło słabo, a nagle dostało takiego kopa na wyższych obrotach, że mało lba nie urwało ;P Przepływka niedawno wymieniana orginalna Boscha od szwabów... 4 świece po jednej stronie miały biały nagar, po drugiej były ok.. Nie wiem co podejrzewać znów przepływka ? Zrobiłem na tej 25 tys. Może wtryski od Pb ? Przepustnica sie zawiesza/blokuje ? Wieczorem skocze na VAGa, ciekawe czy coś wyjdzie..
Ostatnio zmieniony 26 gru 2011, 00:23 przez k0mar, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
moduły to raczej nie sa bo moduły ztego co pamietam obsługuja polowe cylindrow ale nie podzielone rowno ze jedna i druga stronas glowicy tylko jakos na przemian ( 1,4,6,7 - czarna wtyczka 2,3,5,8 - brązowa wtyczka ) o ile sie nie myle ......a jak kolega ma jedna strone cała to moze byc cos silnikowego a nie elektryka
palwiem na benzynie ci nie smierdzi spod maski przy wtrysku ?
palwiem na benzynie ci nie smierdzi spod maski przy wtrysku ?
Pod maska nie śmierdzi paliwem, po odpaleniu czuć z wydechu paliwem, to pewnie efekt tej nierównej pracy... Znajomy zadzwonił do Serwisu Boscha mam zawieźć przepływkę do sprawdzenia i gosciu z serwisu mówił, że mieli podobny przypadek i winny był czujnik temp. silnika. Ostatnio nie mam miesiąca, żeby coś nie jebło zaczynam mieć dosyć heh..
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
Zależy jak dbasz o niego , bo może być w lepszym stanie niż powiedzmy 5 latek :mrgreen:SERGIO pisze:Zacznij się przyzwyczajać będzie już tylko gorzej, auto robi się coraz starsze a nie młodsze. Takie urok. Pozdro :-P
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Obawiam się, że masz racje :-|SERGIO pisze:Zacznij się przyzwyczajać będzie już tylko gorzej, auto robi się coraz starsze a nie młodsze. Takie urok. Pozdro :-Pk0mar pisze: Ostatnio nie mam miesiąca, żeby coś nie jebło zaczynam mieć dosyć heh..
Przyczyna znaleziona padła prawa sonda ta przed katem, prawdopodobnie ja zalało przy ostatnich ulewach... Mam nadzieje, że jak ktoś będzie miał podobny problem to mu ten temat pomoże.. Dzieki wszystkim i pozdro
Ja mam to samo z AQF rok 2000. Sprawdziłem na vag i wyszło mi to:
16534-sonda lambda podgrzewana 1 bank 2 obwód uszkodzony
17537-długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2-mieszanka bogata
17539- sonda lambda 1(H02S) bank 1 wysoka rezystancja grzałki
błędy skasowałem zobaczę jak będzie jutro
audiczke mam 1 miesiąc, nowe świece, olej, przed wymianą rozrządu
16534-sonda lambda podgrzewana 1 bank 2 obwód uszkodzony
17537-długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2-mieszanka bogata
17539- sonda lambda 1(H02S) bank 1 wysoka rezystancja grzałki
błędy skasowałem zobaczę jak będzie jutro
audiczke mam 1 miesiąc, nowe świece, olej, przed wymianą rozrządu
W tym samochodzie masz 4 sondy lambda, po dwie przypadające na każdy bank cylindrów.
lambda 1 = przed katalizatorem (regulacyjna)
lambda 2 = za katalizatorem (diagnostyczna)
bank 1 = strona prawa (pasażera, czyli tam gdzie znajduje się cylinder #1)
bank 2 = strona lewa (kierowcy)
Zatem "lambda 1, bank 1" oznacza sondę przed katalizatorem od strony pasażera itd.
lambda 1 = przed katalizatorem (regulacyjna)
lambda 2 = za katalizatorem (diagnostyczna)
bank 1 = strona prawa (pasażera, czyli tam gdzie znajduje się cylinder #1)
bank 2 = strona lewa (kierowcy)
Zatem "lambda 1, bank 1" oznacza sondę przed katalizatorem od strony pasażera itd.