![]() |
![]() |
[S8 D2 99 LPG ] Zmienia biegi na zbyt niskich obrotach
[S8 D2 99 LPG ] Zmienia biegi na zbyt niskich obrotach
Zauważyłem pewną przypadłość mojego Audi - nie kręci się do 7000obr.
Z 1. na 2. bieg zmienia już przy 5600-5800 obrotów, z 2. na 3. przy ok. 6500obr. Im dalej tym "normalniej": z 3. na 4. i 4. na 5. zmienia już blisko 7tys. Jadąc na tiptronicu mogę bez problemu kręcić go na każdym biegu do 7tys i zabezpieczenie normalnie przekłada na następny bieg.
Filmik pokazuje dwie zmiany biegów na automacie:
0-100km/h
Wie ktoś czym może być to spowodowane? Uszkodzony kickdown?
Z 1. na 2. bieg zmienia już przy 5600-5800 obrotów, z 2. na 3. przy ok. 6500obr. Im dalej tym "normalniej": z 3. na 4. i 4. na 5. zmienia już blisko 7tys. Jadąc na tiptronicu mogę bez problemu kręcić go na każdym biegu do 7tys i zabezpieczenie normalnie przekłada na następny bieg.
Filmik pokazuje dwie zmiany biegów na automacie:
0-100km/h
Wie ktoś czym może być to spowodowane? Uszkodzony kickdown?
Po pierwsze wciskasz ogranicznik z podłogęMaciex pisze: jak walnę w pedał to wyraźnie czuję jak kickdown się wsuwa o jakiś centymetr

Po drugie jeśli notorycznie " walisz w pedał " to marny los tej Twojej eSy...
Po trzecie jak chcesz przeciągać na obrotach to kup auto w manualu wówczas nie będziesz miał problemu kiedy automat zmienia biegi :mrgreen:
WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
Albo jeździj na tipiegumiss64 pisze:Po trzecie jak chcesz przeciągać na obrotach to kup auto w manualu wówczas nie będziesz miał problemu kiedy automat zmienia biegi :mrgreen:

Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

1.To ten "przycisk" to nie jest kickdown, a jedynie ogranicznik? To gdzie znajduje się kickdown?gumiss64 pisze:Po pierwsze wciskasz ogranicznik z podłogęMaciex pisze: jak walnę w pedał to wyraźnie czuję jak kickdown się wsuwa o jakiś centymetr![]()
Po drugie jeśli notorycznie " walisz w pedał " to marny los tej Twojej eSy...
Po trzecie jak chcesz przeciągać na obrotach to kup auto w manualu wówczas nie będziesz miał problemu kiedy automat zmienia biegi :mrgreen:
2. i 3. Spokojnie, o eskę dbam jak tylko mogę, rzadko używam pełnej mocy a moje przewrażliwienie na punkcie sprawności całego auta powoduje, że chcę aby wszystko było na tip top.
oto foto które pokazuje kickdown 
![Obrazek]()

Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
foto jest z jakiegos mesia w d2 jest podobnie... jak i w d3
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
w 96' powinieneś mieć gaz na lince i kickdown jest albo na lince przy ścianie grodziowejgumiss64 pisze:Kickdown znajduję się w elektronicznej dźwigni przyspieszenia[(pedale gazu) bynajmniej u mnie tak jest].Maciex pisze:To gdzie znajduje się kickdown?
jak w V8 albo ecu skrzyni to realizuje na podstawie otwarcia przepustnicy
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020