![]() |
![]() |
![]() |
[D2 01 3.3TDI ] Kopci jak dodaje gazu
-
- Forum Audi A8
- Posty: 31
- Rejestracja: 06 paź 2009, 22:29
- Lokalizacja: zgorzelec
[D2 01 3.3TDI ] Kopci jak dodaje gazu
jak wciskam gaz szybko do konca to kopci dosyc mocno co to moze byc. czy siadaja wtryski czy bierze olej
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 11:36 przez gebers, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 231
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 09:16
- Lokalizacja: Poznań/Suchy Las
Jeśli wali na czarno to wtryskiwacze. Czasem tez jest tak jak ma sie uszkodzona gume co dochodzi do turbo ale w tedy jest specificzny świst...
Wiesz jęsli walniesz w pedał gazy na mxa to zecz w zasadzie normalna ze przez sekunde puści czarny suchy dymek. Gorzej jak wali cay czas w tedy raczej wtryski. A może troszke zmniejszyc dawkowanei na pomie ale z tym idzie chyba mniej mocy
Wiesz jęsli walniesz w pedał gazy na mxa to zecz w zasadzie normalna ze przez sekunde puści czarny suchy dymek. Gorzej jak wali cay czas w tedy raczej wtryski. A może troszke zmniejszyc dawkowanei na pomie ale z tym idzie chyba mniej mocy
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
-
- Forum Audi A8
- Posty: 38
- Rejestracja: 02 lis 2009, 20:00
- Lokalizacja: Gdańsk
Ja miałem ten sam problem,najlepiej pod vaga podpiąc i wtedy możesz gdybać,bo tak to przyczyn może być dużo.Ja wymieniłem koncówki wtrysków koszt 2000zl i nic nie dało,potem przepływomierze i tez nic lepiej,potem turbiny koszt ze głowa boli,i tez nic,w koncu zaczoł mi słabnąc,w tryb awaryjny wchodzic,myslałem że go na złom zawioze :evil:
i wczoraj odłonczyłem EGR-Y i jak ręką odjoł,moc powruciła,z tyłu nie widac chmury dymu.
Powod jest taki,że przewody te małe gumowe kture idą do EGR są połaczone z zaworami turbin i jesli jest nie szczelnasc, a umnie była w egr membrana puszczała to nie otwierało mi turbiny i sie dławił kopcił.Ale teraz to juz jest ok,tylko ile mnie to nerwow i kasy kosztowało.
:-/
i wczoraj odłonczyłem EGR-Y i jak ręką odjoł,moc powruciła,z tyłu nie widac chmury dymu.
Powod jest taki,że przewody te małe gumowe kture idą do EGR są połaczone z zaworami turbin i jesli jest nie szczelnasc, a umnie była w egr membrana puszczała to nie otwierało mi turbiny i sie dławił kopcił.Ale teraz to juz jest ok,tylko ile mnie to nerwow i kasy kosztowało.
:-/
-
- Forum Audi A8
- Posty: 38
- Rejestracja: 02 lis 2009, 20:00
- Lokalizacja: Gdańsk
A masz gdzie i czym pogrzebac?Bys sobie odkrecil dolot od filtra,ale to musisz miec klucze inbusowe,i tam miedzy grodzią a silnikiem są dwa przepływomierze,które sa połoczone z gumowymi wężami,tylko tam strasznie ciężko cokolwiek zobaczyć bo mało miejsca,musisz sobie lampą poswiecic,ja dałem rade i może te gumy gdzieś ciągną lewe powietrze,albo przepływomierze nie są dobrze wcisniete.
P.S to jest napewno czarny dym??
P.S to jest napewno czarny dym??
-
- Forum Audi A8
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 sie 2009, 18:47
- Lokalizacja: Lubuskie
3.3 tdi jest na common rail nie na pompowtryskiwaczach, w moim przypadku autko dymiło przez przepływki. Słyszałem również że może mieć na to wpływ zawór recyrkulacji spalin i nie którzy wstawiają tam zaślepki, np w moim autku, podczas wymiany wałków zauważyłem że obydwa te zawory są zaślepione, zaślepki zdjąłem i różnicy nie widać ( poza czystością spalić zapewne).
- paulo79
- Super Klubowicz
- Posty: 632
- Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
- Lokalizacja: Lubin
fakt. Wiec moze byc to wina wtryskow badz wysokocisnieniowej pompy wtryskowej.Mysle jednak ze w tym silniku nic nie powinno sie dziac. Jesli nie bierze oleju w sporych ilosciach i ladnie odpala to ja bym nie szukal dziury w calym a to ze pusci malego dymka jak depniesz to nie powod do zmartwien,trzeba pamietac ze to diesel,rechot,klekot itd. Dla pewnosci podepnij sie pod vagine,posprawdzaj bledy i poszczegolne bloki a wtedy sprawa bedzie jasna.