[D2 preFL ALL ] 2.5 TDI 150 KM Opinie na temat tego silnik
[D2 preFL ALL ] 2.5 TDI 150 KM Opinie na temat tego silnik
Witam klubowiczów, planuję zakup Audi A8 z roku 1997-99 z silnikiem 2.5 TDI więc chciałbym się dowiedzieć coś więcej na temat silnika 2.5 TDI 150KM.Co się w nim najczęściej psuje,zawodzi itp. Czy występuje on z napędem Quattro czy nie??? Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2015, 15:40 przez Gawlik, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam.
Ja powiem tak, jeżdżę takim już 3 lata, leje pełen syntetyk MOTUL-a i nie narzekam, oprócz 2, 3 awarii Rurki od Turbo (brak zamienników) więcej przykrości mi się nie przytrafiło, poza standardowymi wymianami (olej, klocki itp), spalanie na trasie zjechałem do 6,5 ale to było na 16 felgach, aktualnie jest gorzej na 19. No ale w zimie w mieście potrafi łyknąć 10-11 oczywiście skrzynia manual.
P.S.
Wiadomo jak to diesel, osobiście doradzam 4.2 na LPG (dobrym LPG).
Pozdrawiam
Ja powiem tak, jeżdżę takim już 3 lata, leje pełen syntetyk MOTUL-a i nie narzekam, oprócz 2, 3 awarii Rurki od Turbo (brak zamienników) więcej przykrości mi się nie przytrafiło, poza standardowymi wymianami (olej, klocki itp), spalanie na trasie zjechałem do 6,5 ale to było na 16 felgach, aktualnie jest gorzej na 19. No ale w zimie w mieście potrafi łyknąć 10-11 oczywiście skrzynia manual.
P.S.
Wiadomo jak to diesel, osobiście doradzam 4.2 na LPG (dobrym LPG).
Pozdrawiam
To będzie jedna z niewielu pochlebnych opinii na temat tego silnika.MaKs10 pisze:Witam.
Ja powiem tak, jeżdżę takim już 3 lata, leje pełen syntetyk MOTUL-a i nie narzekam, oprócz 2, 3 awarii Rurki od Turbo (brak zamienników) więcej przykrości mi się nie przytrafiło, poza standardowymi wymianami (olej, klocki itp), spalanie na trasie zjechałem do 6,5 ale to było na 16 felgach, aktualnie jest gorzej na 19. No ale w zimie w mieście potrafi łyknąć 10-11 oczywiście skrzynia manual.
P.S.
Wiadomo jak to diesel, osobiście doradzam 4.2 na LPG (dobrym LPG).
Pozdrawiam
Silnik fajny, jednak nie w dzisiejszych czasach gdzie mają już 400 - 600 tys przelatane. Nikt nie kupował auta z takim silnikiem po to aby rocznie 20 tys km robić. Kolejna sprawa, wymiany oleju i jego normy. Jeżeli był olej zmieniany co 10 tys km to wałki może jeszcze żyją, ale jeżeli były to wymiany typu LongLife i na dodatek na słabym oleju to albo już silnik nadaje się do remontu albo zaraz po zakupie zostawisz kilka ładnych tysięcy.
Tutaj masz w skrócie przygodę z 2.5TDI z naszego froum http://www.a8team.pl/topics4/371.htm
Jeżeli musisz jeździć na ON to kup C5 z 1.9, Jak A8 to polecam PB z LPG, tanio to 2,8, drożej ale przyjemniej 4,2