części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] 2.5 TDI 150 KM Opinie na temat tego silnik

Gawlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 14 sie 2011, 23:30
Lokalizacja: Wola Szczygiełkowa

[D2 preFL ALL ] 2.5 TDI 150 KM Opinie na temat tego silnik

Post autor: Gawlik » 14 sie 2011, 23:35

Witam klubowiczów, planuję zakup Audi A8 z roku 1997-99 z silnikiem 2.5 TDI więc chciałbym się dowiedzieć coś więcej na temat silnika 2.5 TDI 150KM.Co się w nim najczęściej psuje,zawodzi itp. Czy występuje on z napędem Quattro czy nie??? Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2015, 15:40 przez Gawlik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
MaKs10
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 04 cze 2010, 06:12
Lokalizacja: Legnica

Post autor: MaKs10 » 15 sie 2011, 05:12

Witam.
Ja powiem tak, jeżdżę takim już 3 lata, leje pełen syntetyk MOTUL-a i nie narzekam, oprócz 2, 3 awarii Rurki od Turbo (brak zamienników) więcej przykrości mi się nie przytrafiło, poza standardowymi wymianami (olej, klocki itp), spalanie na trasie zjechałem do 6,5 ale to było na 16 felgach, aktualnie jest gorzej na 19. No ale w zimie w mieście potrafi łyknąć 10-11 oczywiście skrzynia manual.

P.S.
Wiadomo jak to diesel, osobiście doradzam 4.2 na LPG (dobrym LPG).
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 15 sie 2011, 07:48

MaKs10 pisze:Witam.
Ja powiem tak, jeżdżę takim już 3 lata, leje pełen syntetyk MOTUL-a i nie narzekam, oprócz 2, 3 awarii Rurki od Turbo (brak zamienników) więcej przykrości mi się nie przytrafiło, poza standardowymi wymianami (olej, klocki itp), spalanie na trasie zjechałem do 6,5 ale to było na 16 felgach, aktualnie jest gorzej na 19. No ale w zimie w mieście potrafi łyknąć 10-11 oczywiście skrzynia manual.

P.S.
Wiadomo jak to diesel, osobiście doradzam 4.2 na LPG (dobrym LPG).
Pozdrawiam
To będzie jedna z niewielu pochlebnych opinii na temat tego silnika.
Silnik fajny, jednak nie w dzisiejszych czasach gdzie mają już 400 - 600 tys przelatane. Nikt nie kupował auta z takim silnikiem po to aby rocznie 20 tys km robić. Kolejna sprawa, wymiany oleju i jego normy. Jeżeli był olej zmieniany co 10 tys km to wałki może jeszcze żyją, ale jeżeli były to wymiany typu LongLife i na dodatek na słabym oleju to albo już silnik nadaje się do remontu albo zaraz po zakupie zostawisz kilka ładnych tysięcy.

Tutaj masz w skrócie przygodę z 2.5TDI z naszego froum http://www.a8team.pl/topics4/371.htm

Jeżeli musisz jeździć na ON to kup C5 z 1.9, Jak A8 to polecam PB z LPG, tanio to 2,8, drożej ale przyjemniej 4,2

Awatar użytkownika
MaKs10
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 04 cze 2010, 06:12
Lokalizacja: Legnica

Post autor: MaKs10 » 15 sie 2011, 15:50

U mnie było tyle dobrze, że ściągałem ją z Niemiec :> niby przebieg udokumentowany :) chociaż w to i tak nie można wierzyć, zrobiłem około 75 tys. km. W niedługim okresie czasu planuje zmianę na 4.2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl