![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] Błędy po wymianie na Recaro
[D2 preFL ALL ] Błędy po wymianie na Recaro
Witam! Mam problem dziś wymieniłem tapczany na recaro, wywala mi takie błędy 01215 01216 01044 00591 00592, nie wiem jak się zato zabrać, fotele są z 2001r
Ostatnio zmieniony 25 sie 2011, 15:51 przez adrian949, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: A8 D2 RECARO
Na moje oko to jest tak:adrian949 pisze:Mam problem dziś wymieniłem tapczany na recaro, wywala mi takie błędy 01215 01216 01044 00591 00592, nie wiem jak się zato zabrać, fotele są z 2001r
00591 - pas bezpieczeństwa kierowcy, czujnik zapięcia pasa bezpieczeństwa
00592 - pas bezpieczeństwa pasażera, czujnik zapięcia pasa bezpieczeństwa
01044 - błąd kodowania sterownika :roll: może podpięcie pasów i poduszek nie jest identyczne w kostkach albo komputer w po-lifcie w stosunku do pre-lifta ma jakieś dodatkowe funkcje sterowania/diagnostyki i Twój nie ogarnia tego co mu podłączyłeś
01215 - a to będzie prawdopodobnie czujnik zajęcia tylnego fotela pasażera po stronie kierowcy (tylna kanapa, lewe siedzisko)...
01216 - i prawdopodobnie czujnik zajęcia tylnego fotela pasażera po stronie pasażera (wyszło trochę masło maślane więc mówiąc wprost - tylna kanapa, prawe siedzisko)
Być może problem leży nie w podpięciu ale w kodowaniu (o ile komputer z pre-lifta przyjmie wartości kodowania z po-lifta) ale tego nie wiem :roll:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Miałes pełna elektryke z pamiecia i poduchami w swoim (tapczany (?)) i wymieniałaęs na sportowe z pełna elektryke z pamięcia z poduchami ?
Kodować foteli nie trzeba. Jeśli były identyczne opcje, to nie ważne czy lift czy nie - plug'n'play (róznica akurat taka, że w prelifcie nie było czujnika zapiecia pasa (chyba, że doszedł po 97r, ale watpie)
Kodować foteli nie trzeba. Jeśli były identyczne opcje, to nie ważne czy lift czy nie - plug'n'play (róznica akurat taka, że w prelifcie nie było czujnika zapiecia pasa (chyba, że doszedł po 97r, ale watpie)
Black Cars Matters
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Watpie by wszystkie maty były uszkodzone. Problem pewnie leży w kodowaniu sterownika, gdzie wyrzuca Ci błąd 1044, http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01044
Black Cars Matters
No Panie... to na cóż ja się tak produkuję jak to wszystko miałeś już napisane :shock:adrian949 pisze:Airbag się pali cały czas! błędy powracają!
Tak też podejrzewam... może fotele mają to samo (poduszki, sterowanie) ale być może komputer w pre-lifcie "widzi" je inaczej niż po-lift :roll:dice111 pisze:Watpie by wszystkie maty były uszkodzone. Problem pewnie leży w kodowaniu sterownika, gdzie wyrzuca Ci błąd 1044 ...
niestety nie mam już żadnej własnej D2-ki więc nie bardzo mam jak pobawić się VCDS'em na "żywym organiźmie" :-? bo na cudzych wolę się zbytnio nie "bawić" ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-