części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 98 4.2PB/LPG ] Problem ze zbieżnością

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 13 sie 2011, 08:18

slaid pisze:
maciu pisze: podają, podają, żadne rzemieślnicze sztuczki, myślisz po co producent
zrobił owalne otwory w belce? po to żeby się dało ustawiać np. i tam gdzie
ja jeżdżę na zbieżność mają to pięknie rozrysowane na maszynie
Mógłbyś podać wartości?
nie ma wartości, na stacji jak masz wszystko zapięte to ci pokazuje
żeby zluzować śruby belki a potem z której strony stukać

ja wymieniałem cały przód i akurat udało się utrafić tak że nic nie trzeba było przestawiać
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 257
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Post autor: szoszon1983 » 13 sie 2011, 16:53

Ja miałem taki sam problem ze zużywającymi się oponami. Ciągle od wewnętrznej strony je mocno ścinało i żadne ustawianie nie pomagało. Właśnie wahacze górne były przyczyną. Lekki nawet luz powoduje, że koło zmienia troszkę kąt przy np. hamowaniu i opona się ściera. Po wymianie wahaczy i ustawieniu pełnej geometrii problem znikł.

PIPPEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 17 wrz 2009, 10:26
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PIPPEN » 13 sie 2011, 18:51

Mówiąc o pełnej geometrii masz na myśli przód i tył czy tylko przód tzn. zbieżność kąty itp.

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 257
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Post autor: szoszon1983 » 14 sie 2011, 21:48

wszystkie cztery koła. Przód tylko zbieżność, bo kąty i tak były ok, a z tyłu komplet

PIPPEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 17 wrz 2009, 10:26
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PIPPEN » 18 sie 2011, 12:19

Po wymianie górnych wahaczy zbieżność bez problemu została ustawiona ,kąty też idealnie.W końcu pełne zadowolenie.

saudi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 14 gru 2010, 06:16
Lokalizacja: Łódź

Post autor: saudi » 23 sie 2011, 19:40

Witam Mam cały czas problem ze zbieżnością Robiłem pełna geometrie przód tył i na komputerze jest wszystko ok a w rzeczywistości prawe kolo tak jak by uciekało występują wibracje i robi sie głośno powyżej 70 nie da sie jechać :-( zwróciłem rowiez uwagę na to ze gdy skręcam w lewo np wchodzę w zakręt nawet przy większej prędkości buczenie i wibracje nie występują Prostuje kola i od nowa :-( wszystko juz posprawdzałem myślałem ze to przez felge bo byla lekko pokrzywiona i w jednym miejscu pęknięta Nie naprawiałem je kupiłem nowa założyłem i to samo Ma ktoś pomysł co może być nie tak ? :/

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 23 sie 2011, 22:11

Sprawdź tarcze hamulcowe. Mogą mieć bicie.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 23 sie 2011, 22:15

łożysko w kole ci wysiada

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 23 sie 2011, 22:22

łożysko pewnie tak ale i zwrotnica może być krzywa
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 25 sie 2011, 12:27

wolek pisze:łożysko pewnie tak ale i zwrotnica może być krzywa
Ale przy krzywej zwrotnicy to chyba robiąc geometrię mieliby problem z ustawieniem :shock:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 25 sie 2011, 20:47

niestety ale raczej tak posprawdzał bym jeszcze przeguby wewnętrzne.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.

JIMM

Post autor: JIMM » 25 sie 2011, 20:57

saudi pisze:Ma ktoś pomysł co może być nie tak ?
może to co napiszę jest laickie i za proste ale spróbuj założyć tylne koła na przednie..............mnie kiedyś pomogło , okazało się że to od opon i ich wyząbkowania

Awatar użytkownika
SJake
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 264
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:22
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: SJake » 26 sie 2011, 01:12

Sprawdź oczywiście i piaste koła ;) Ona krzywi się pierwsza..
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl