Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 96 4.2PB/LPG ] wisko "return"

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

[D2 96 4.2PB/LPG ] wisko "return"

Post autor: robsonik4 » 06 wrz 2011, 18:48

Witam

pytanko (kto pyta nie błądzi, ale może dostać wp.... :) ) - jak od temperatury załączy się elektryczny kręciołek to wisko powinno być już zapięte ??; stanąłem sobie pod domkiem podniosłem maskę i elektryczny kręcioł robił burzę pod maską a mechaniczny ... no właśnie zatrzymałem patykiem - stawiał lekki opór (jak piana kobieta :D - sorki za porównanie).
Czytałem na forum, że po zapięciu wiska asfalt zrywa z drogi a u mnie cisza, temperatura sztywno trzyma 90C (ostatnio to był jakiś przypadek, że doszła do setki)
Jakieś pomysły ?! jak to przetestować i kiedy
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2011, 19:17 przez robsonik4, łącznie zmieniany 1 raz.

gibon
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 218
Rejestracja: 08 lis 2009, 16:34
Lokalizacja: Tczew

Post autor: gibon » 06 wrz 2011, 20:14

na rozgrzanym silniku powinno stawiać spory opór. jesli tego nie robi to do wymiany. przerabiałem u siebie. teraz po wymianie temp stoi równo na 90 i nawet nie drgnie. możesz też sprawdzić vag'iem. jaką temp. masz naprawdę. były przypadki, że wskaźnik pokazywał 90 a w rzeczywistości było 100 :) ps. poza tym sprawne wisco robi niezły hałas :)

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 06 wrz 2011, 22:38

do wymiany, elektryczny z powodu innego niż włączona klima rzadko jest potrzebny
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 07 wrz 2011, 07:34

potwierdzam wisko do wymiany, Jak sie załączy i dasz troche gazu na postoju to robi się spory hałas(szum) Elektryczny załacza się przy około 100st na Vagu

Jeśli wisko na trzy śruby to pasuje od BMW 730 R6 e32 tylko smigło trzeba zamienić

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 07 wrz 2011, 15:39

Jeśli wisko na trzy śruby to pasuje od BMW 730 R6 e32 tylko smigło trzeba zamienić
Też właśnie słyszałem że pasuje

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robsonik4 » 07 wrz 2011, 17:35

Chmm dziwna sprawa

założyłem sobie takturkę na chłodnicę z przodu i pojeździłem trochę ( 30 min głównie miasto i korki) z podpiętym kompem i mam takie coś:

PVAG 4.9

temp silnika 91.7 C (max)
temp powietrza 65 C

wentylator elektryczny włączony, mechaniczny można zatrzymać patykiem (ręki szkoda) a temp jak wyżej - więc jestem głupi w tym temacie. Jak sprawdzić to cholerne wisko ?!

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 07 wrz 2011, 18:32

visko powinno się włączyć przy około 95*C tak samo chyba termostat powinien się otworzyć .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl