Taka pomarańczowo-żółta - to są raczej okładziny klocków. Nie konczą się? Jak wiązka, styki?PEPOL D2 pisze:(0)-taka pomarańczowa
[D2 96 4.2PB/LPG ] Czujnik świateł hamowania
Tarcze ,klocki nowe.Raczej czujnik na 99 proc.Ale piszczą jak świnie przy hamowaniu :-DSJake pisze:Taka pomarańczowo-żółta - to są raczej okładziny klocków. Nie konczą się? Jak wiązka, styki?PEPOL D2 pisze:(0)-taka pomarańczowa
[ Dodano: 2010-02-23, 18:24 ]
Ale co ma chłodnica do hamulca?Mnie się wyświetliło tylko te kółko i jak naduszam z wyczuciem lekko hamulec tak jak by w rękojeści gałki zmieniania biegu w środku w niej był jakiś luz i świecą się kontrolki skrzyni PRND na czerwono.Dam to chyba do strefy 11 :-| Powtarzam skrzynia chodzi b dobrzetomek_m pisze:ta kontrolka jest tez od tego czujnika bo jak mialem za malo plynu w chlodnicy i na dolnej czesci fisa wyswietlil sie w duzy czerwony znak od temperatury to na gorze zamiast tego pomaranczowego kolka (O) wyswietlal sie napis BRAKE LIGHT SWITCH (wlacznik swiatel hamowania)
chlodnica nie ma nic do tego , chodzi ze jak na dolnej czesci wyswietlacza (czerwonej czesci) pokazalo mi sie ostrzezenie o czyms innym, to w gornej czesci (pomaranczowej) gdzie normalne bylo (O) ukazal sie napis BRAKE LIGHT SWITCHAle co ma chłodnica do hamulca?Mnie się wyświetliło tylko te kółko i jak naduszam z wyczuciem lekko hamulec tak jak by w rękojeści gałki zmieniania biegu w środku w niej był jakiś luz i świecą się kontrolki skrzyni PRND na czerwono.Dam to chyba do strefy 11 Powtarzam skrzynia chodzi b dobrze
audiclubislands.org
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Moze byc, tzn na pewno jest powodem zapalania sie ABS i ESP, czy tempomat wtedy nie dziala to nie wiem, skrzynia raczej nie wchodzi od tego w tryb awaryjny.
Jesli masz tiptronic to ten czujnik ma 2 styki. Jeden NO i drugi NC. Maja ona zadzialac w scisle okreslonym przedziale czasowym. Czyli naciskasz pedal jeden styk puszcza drugi zwiera. Kolejnosc i czas zadzialania jest istotny. Dlatego nawet montaz tego czujnika musi byc odpowiedni. Po zamontowaniu gdy pedal jest luzem u gory, grzybek czujnika ma miec 1-1,5mm luzu od tulejki z gwintem.
Aha, nie warto kupowac zadnych podrob ani uzywek, tylko nowy w ASO. Kosztuje cos kolo 70zl.
Jesli masz tiptronic to ten czujnik ma 2 styki. Jeden NO i drugi NC. Maja ona zadzialac w scisle okreslonym przedziale czasowym. Czyli naciskasz pedal jeden styk puszcza drugi zwiera. Kolejnosc i czas zadzialania jest istotny. Dlatego nawet montaz tego czujnika musi byc odpowiedni. Po zamontowaniu gdy pedal jest luzem u gory, grzybek czujnika ma miec 1-1,5mm luzu od tulejki z gwintem.
Aha, nie warto kupowac zadnych podrob ani uzywek, tylko nowy w ASO. Kosztuje cos kolo 70zl.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Wykręciłem, przeczyściłem i błędów na razie nie ma :-) Wyczyściłem również czujnik ABS prawy i na razie spokój z kontrolkami ABS i ESP :-)
Dzięki :lol:
[ Dodano: 2011-03-28, 22:32 ]
Ale tempo nie działa :! I VAG nie wykrywa. Co może być :?
Podobno działał wcześniej. Organoleptycznie sprawdziłem przewody ciśnieniowe oraz tzw. "gruszkę podciśnienia" oraz elektrykę i "dupcia blada" :-(
[ Dodano: 2011-04-07, 21:56 ]
Dziś wymieniłem czujnik STOPU na nowy i dalej TEMPO nie działa, więc to nie była raczej przyczyna :!:
Przed wymiana pokazywało kod błędu: "17087 - Konwerter/przełącznik stopu B - uszkodzenie, brak sprzętu/ nie związany ze sprzętem".
Chyba czas podmienić moduł TEMPO od kogoś aby wykluczyć jego uszkodzenie :?: :!:
Może ktoś ze stolicy(ja z dzielnicy URSUS), byłby chętny pożyczyć na próbę? Jak coś to dajcie info na PW ;-)
Z góry DZIĘKI :!:
Dzięki :lol:
[ Dodano: 2011-03-28, 22:32 ]
Ale tempo nie działa :! I VAG nie wykrywa. Co może być :?
Podobno działał wcześniej. Organoleptycznie sprawdziłem przewody ciśnieniowe oraz tzw. "gruszkę podciśnienia" oraz elektrykę i "dupcia blada" :-(
[ Dodano: 2011-04-07, 21:56 ]
Dziś wymieniłem czujnik STOPU na nowy i dalej TEMPO nie działa, więc to nie była raczej przyczyna :!:
Przed wymiana pokazywało kod błędu: "17087 - Konwerter/przełącznik stopu B - uszkodzenie, brak sprzętu/ nie związany ze sprzętem".
Chyba czas podmienić moduł TEMPO od kogoś aby wykluczyć jego uszkodzenie :?: :!:
Może ktoś ze stolicy(ja z dzielnicy URSUS), byłby chętny pożyczyć na próbę? Jak coś to dajcie info na PW ;-)
Z góry DZIĘKI :!:
WITAM I POZDRAWIAM :-)
Jak wyjałeś czujnik ABS ESP przy kołach. Próbowałem go wykręcić z prawej strony i lewej ale żaden nawet nie drgną. Próbowałem też sprawdzić czujnik położenia hamulca ale jest tam tak wszystko zabudowane że chyba trzeba rozebrac pół konsoli dolnej.
Proszę o podpowiedź. Problem mam taki że palą mi się kontrolki ABS i ESP.
POZDRAWIAM
Proszę o podpowiedź. Problem mam taki że palą mi się kontrolki ABS i ESP.
POZDRAWIAM
Witam!
Mam problem ze świecącymi się okładzinami. Klocki były do wymiany, błąd się świecił pomimo tego, że kostki miały zmostkowane wtyki kabelkiem - zęby nie świeciło, po wymianie klocków nadal świecą okładziny - czy da się sprawdzić czego konkretnie może dotyczyć ten błąd?
Czujnik świateł hamowania, czasem wyskakuje na skrzyni, ale jak go skasuję i wejdę do VAGA z nogą na hamulcu to go nie ma a okładziny nadal świecą.
Stopy oczywiście są wszystkie chociaż świeci mi jeszcze błąd od spalonej żarówki ale raczej postojowych z przodu - swoją drogą jak je wymienić.
Gdzie szukać przyczyny zapalenia się tej kontrolki. Czy to od tego pika mi 2 - 3 razy po wrzuceniu biegu?
Pozdrawiam i z góry dzięki na odpowiedzi.
Mam problem ze świecącymi się okładzinami. Klocki były do wymiany, błąd się świecił pomimo tego, że kostki miały zmostkowane wtyki kabelkiem - zęby nie świeciło, po wymianie klocków nadal świecą okładziny - czy da się sprawdzić czego konkretnie może dotyczyć ten błąd?
Czujnik świateł hamowania, czasem wyskakuje na skrzyni, ale jak go skasuję i wejdę do VAGA z nogą na hamulcu to go nie ma a okładziny nadal świecą.
Stopy oczywiście są wszystkie chociaż świeci mi jeszcze błąd od spalonej żarówki ale raczej postojowych z przodu - swoją drogą jak je wymienić.
Gdzie szukać przyczyny zapalenia się tej kontrolki. Czy to od tego pika mi 2 - 3 razy po wrzuceniu biegu?
Pozdrawiam i z góry dzięki na odpowiedzi.
Ale jaka to dokładnie kontrolka - opisz jak wygląda albo zrób zdjęcie.meewosh pisze:(...) Czujnik świateł hamowania, czasem wyskakuje na skrzyni, ale jak go skasuję i wejdę do VAGA z nogą na hamulcu to go nie ma a okładziny nadal świecą.
Stopy oczywiście są wszystkie chociaż świeci mi jeszcze błąd od spalonej żarówki ale raczej postojowych z przodu - swoją drogą jak je wymienić.
Gdzie szukać przyczyny zapalenia się tej kontrolki.
Co do świateł pozycyjnych przednich ("postojówki") to te nie są badane przez komputer więc ich uszkodzenie nie będzie wyświetlane na FIS (no chyba że w przed-liftach jest inaczej niż w po-liftach ale nie sądzę).
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
a gdzie ty masz 4 światło stop , no chyba że ktoś dodał sam 4 :-/ ale nie wyobrażam sobie tego , sprawdź wszystkie światła czy masz po kolei , pozycje , mijania , drogowe , przeciwmgielne , i wsteczne . :idea: Może któraś żarówka jest na wykończeniu :idea:meewosh pisze: no chyba że cztery mają się palić plus dodatkowy?
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
CHodziło mi o podwójne stopy w lampie zasadniczej - bo mijania są po 2 z lewej i prawej, ale stop mam tylko na zewnętrznych. Cała reszta świeci oprócz postoju z przodu, i teraz pytanie czy da się rozebrać to bez wyjmowania reflektora czy silnika :-P ? Pytam bo widzę że ciężko będzie odkręcić śrubeczki od góry a jeśli są od spodu to w ogóle tego nie widzę - Autko ma ksenony ale bez spryskiwaczy w zderzakch choć wyglądają na oryginalne :shock:
wyjąć reflektor to jest 5 min , poszukaj w postach , zakładka "szukam" masz gdzieś nawet fotki co gdzie i jak żeby wyciągnąć reflektor , tak masz 4 śruby od reflektorów i 1 od listewki ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.