[D3 ALL ] Jak zdemontować panel sterowania MMI (zalanie)
PDF'ów nie mam, ale sprawa jest prosta i była już opisana powyżej:
1. wyjmujesz wkład popielniczki,
2. pokazuje Ci się na dnie śrubka, którą odkręcasz i wyciągasz cały element związany z popielniczką i zapalniczką,
3. po wyjęciu ukażą Ci się w głębi dwie kolejne śruby - odkręcasz je i sprawnym silnym ruchem, ale bez szarpania odciągasz w górę z zatrzasków cały element drewniany (odejdzie wraz z panelem MMI). Odchodzi dość łatwo i nie ma w tym wielkiej filozofii.
1. wyjmujesz wkład popielniczki,
2. pokazuje Ci się na dnie śrubka, którą odkręcasz i wyciągasz cały element związany z popielniczką i zapalniczką,
3. po wyjęciu ukażą Ci się w głębi dwie kolejne śruby - odkręcasz je i sprawnym silnym ruchem, ale bez szarpania odciągasz w górę z zatrzasków cały element drewniany (odejdzie wraz z panelem MMI). Odchodzi dość łatwo i nie ma w tym wielkiej filozofii.
Wymątowałem ten cały panel sterujący mmi i wyjąłem płytkę. Widać że było czymś zalane bo cała płytka jest zaśniedziała itd. Próbowałem wyczyścić ale i tak nie działa. I mam takie pytanie. Czy ta płytka pasuję też z audi d3 4.0 disla, bo akurat mam taką z uszkodzonego auta. Wygląda tak samo jak z 4.2 benzyny tylko posiada inne numerowanie. W mojej jest 6301/4020 21HP i 1465.686-273 BS (jest taka sama jak na wyżej przedstawionej fotografii) a w tej od disla 6301/4010 01CP 1430 742-273 BS.
Z góry wszystki dzięki bardzo za odpowiedź.
pozdrawiam Arwid
Z góry wszystki dzięki bardzo za odpowiedź.
pozdrawiam Arwid
pamiętaj że dobierając elementy/podzespoły należy kierować się numerem S/W i H/W, to one są istotne.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Ja niestety też wymieniałem ten panel (kilka miesięcy temu była mega ulewa a ja zostawiłem uchylony szyber) i z tego co ja pamiętam to należy jednak dobrać ten panel dokladnie po numerach (dopytywałem o to kolegów w ASO).arwid pisze:Czy ta płytka pasuję też z audi d3 4.0 disla, bo akurat mam taką z uszkodzonego auta.
Zamontowanie od zupełnie innego auta (wersja, rocznik) może niestety skutkować różnymi problemami z pracą MMI czyli prawie z całym autem bo wiekszością rzeczy sterujemy właśnie poprzez MMI... mówię tutaj głównie o znikających lub nieaktywnych albo inaczej działających elementach "Menu".
Jeśli będziesz kupował przez Allegro to mimo tego że posiada ich spory wybór to nie polecam sprzedawcy z Radomia BT-CARS - sprzedający jest bardzo nieprzyjemny, oszukuje, wciska towar uszkodzony, ukrywa wady, robi problemy z gwarancją i wystawieniem faktury a kiedy dobrze przebierasz w tym co ma podbija cenę sprzedaży pomimo wystawionego towaru w Allegro :wpale:
Ja wprawdzie panel kupiłem właśnie od niego ale niczego więcej na pewno od niego już nie kupię... cieszę się, że pojechałem do niego osobiście (nie kupiłem w ciemno przez Allegro) bo chociaż z całego tego chłamu wybrałem to co chciałem ale jak napisałem powyżej nie obyło się bez problemów, przepychanki słownej i innych mało przyjemnych scen :evil:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 27 sty 2014, 12:48
- Lokalizacja: pomorskie
Rozłożyłem panel, ponieważ mam zalane przyciski czymś klejącym i część z nich ledwo chodzi, ale napotkałem na problem przy końcu pracy.
Dotarłem do przycisków, ale są zablokowane w obudowie blaszkami, czy ktoś może mi podpowiedzieć jak zdemontować te blaszki nie uszkadzając ich, tak żeby później fajnie działały. Czy lepiej tego nie robić tylko zamoczyć w wodzie to co mam?
Podobny problem mam z przyciskami klimatronika, ale tam chyba są zablokowane na stałe.
Dotarłem do przycisków, ale są zablokowane w obudowie blaszkami, czy ktoś może mi podpowiedzieć jak zdemontować te blaszki nie uszkadzając ich, tak żeby później fajnie działały. Czy lepiej tego nie robić tylko zamoczyć w wodzie to co mam?
Podobny problem mam z przyciskami klimatronika, ale tam chyba są zablokowane na stałe.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 27 sty 2014, 12:48
- Lokalizacja: pomorskie
Zawsze lepiej jest rozebrać i sprawdzić. U mnie po myciu przykładowo jeden przycisk panelu klimatyzacji się zacinał i przy tej okazji odkryłem jak się te przyciski zdejmuje, wystarczy je wypchnąć w stronę kabiny, delikatnie, bez większej siły wychodzą i u mnie się okazało, że jedna z dwóch sprężynek nie była na swoim miejscu, więc wyczyściłem, ułożyłem sprężynki na nowo i zamknąłem. Z MMI przycisków już nie wyjmowałem, bo skręciłem wszystko wcześniej, ale podejrzewam, że podobnie się je wyciąga jak z panelu klimatyzacji.
Dzięki wielkie !!!!!dice111 pisze:Obrazek
Reszta dotycząca samego MMI w PDFie
http://www27.zippyshare.com/v/ByB0J3TO/file.html