![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] 6.0 W12 eksploatacja i typowe usterki
co do sporej ilosci uszkodzonych aut z tym silnikiem na allegro to tez to zaobserwowałem, tez mnie to zastanawiało wiec przeprowadziłem skrupulatne dochodzenie i nic nie wykryłem! wniosek jest taki ze popierwsze urzywanych silników w12 nie ma, ewetualna naprawa ktora moze sie przytrafic w każdym rodzaju silnika wychodzi pewnie takie krocie ze juz lepiej wystawic uszkodzone auto za pól ceny niz brac sie za rozbieranie silnika. Koszty prawdopodobnie spotenguje naprawa w ASO bo moze sie okazac ze faktycznie - bez schematu jaki posiada serwis ani rusz, a naprawa 4,2 niewychodzi stosunkowo tak drogo i wrazie mega powaznej awari caly silnik mamy za 4-6tys,
zreszta juz od sporego czasu bardziej sie oplaca wymienic caly silnik niz go rozbierac , kupowac czesci i naprawiac, bo nawet w przypadku v8 (np po zerwaniu paska) naprawa moze dojsc do 10tys a wymiana polowe tego.
Wiec skoro na allegro uzywanych silników w12 nie ma to zostaje tylko naprawa a watpie ze jest sporo osób w polsce ktore beda wstanie go rozebrac i spowrotem zlozyc (np problemem bedzie- jak ustawic łancuch zeby zawory sie z tłokami nie spotkały!!!!) :-/
[ Dodano: 2011-09-28, 13:14 ]
co do moich tel do serwisów to nikt mi nie powiedzial-stary tylko nie 4,0d bo to sit, tylko - aaaaa 4,0 disel to juz trzeba mega uwarzac na łancuch bo potrafi przeskoczyc o pare zebow, po zakupie auta warto go wymienic oczywiscie w aso,razem z napinaczami itd... jakies tam cykanie i luzy tak wiec mieli mi oczym opowiadac a jesli chodzilo o jakies tam typowe usterki w 4,2 i 6.0 to nikt zabardzo nie mial nic do powiedzenia, faktem jest problem z dojsciem do czego kolwiek pod maska ale to chyba jest logiczne ze w12 ma swoje rozmiary...
moje zdanie po tyg zglebiania sie w ten temat jest takie ze chyba najlepiej jest kupic 4,2 i reszte siana co zostanie zainwestowac w kompresor!!!!! albo kupic a8 z zepsutym silnikiem i wsadzic tam caly komplet od rs6 zeby wreszcie takim maniakom jak my tutaj mocy i przestrzeni dla rodziny nie zabraklo!!!
NIECH MOC BEDZIE Z WAMI!!!!!!
[ Dodano: 2011-09-28, 13:25 ]
A co do silnika w s8 ( mowie o nowym oczywiscie bo stary to czyste zloto) z tego co wiem to moze blok i jakies tam czesci moze robia we wloszech ale skladaja go gdzie indziej, osprzet tez zakladaja gdzie indziej ( moze sie myle tego akurat nie wiem na 100%) ale ze jest awaryjny to wiem NA PEWNO, to znaczy jesli chodzi o wydanie w audi!!! zreszta moze lambo nalezy do audi ale audi nie jest!!!
podam przyklad jestem z poznania moj kolega pracuje w vw tutaj w poznaniu i ma ciekawa robote oglada i sortuje bloki, tak wiec te najgorsze z jakimis tam miko wadami, ktore nie dyzkfalifikują do uzycia, idą do seatow, te dobre do vw a te najlepsze do audi. Podejrzewam ze pewnie tak samo moze byc w przypadku s8 i lambo. Te lepsze ida do lambo a te gorsze do audi :d
[ Dodano: 2011-09-28, 13:34 ]
AHA CHCIAŁEM PRZEPROSIC BO TO NIE TE FOROM GDZIE KTOS NAPISAŁ ZE KOSZTY UTRZYMANIA W12 SA 2 X 4,2. i same pierdoły pisali zamiast o w12 to o tym co jest lepsze audi czy vw( boze trzymajcie mnie) sory to o tamtych myslalem
[ Dodano: 2011-09-28, 19:51 ]
PANIE ZMILOJ SIE NADEMNA!!!!! ja chyba juz oszalalem bo jak widze takie w12 to dostaje takiego ciągu ze jak ostatnio wstalem z wyra to mi sie przescieradło w dupe zassało!!!
wine za te zjawisko ponoszą sprzedawcy którzy chca za takie wprost nie do opisania cudo(musiałbym wziąść słownik do rąk bo słów mi brakuje!!!) tylko 80tys zl a nawet mniej!!! te wyposarzenie ta moc i silnik wolnossacy 100razy mniej zawodny niz turbo!!! moja baba powiedziała zebym brał to cudo bo juz ma dosyc słuchania o tym(chyba sama sie napaliła) :mrgreen:
co robic? co robic? wszyscy bysmy chcieli takie coś ale kazdy sie boji....tak sobie mysle ze kierowca z pizzeri chyba nie zasłurzył na taka fure. Moj stary ma Toyote corolle 1,6benzyna,wiec jak zobaczy pod maska 6,0 to moze kite odwalic na zawał!!!! :-/
zreszta juz od sporego czasu bardziej sie oplaca wymienic caly silnik niz go rozbierac , kupowac czesci i naprawiac, bo nawet w przypadku v8 (np po zerwaniu paska) naprawa moze dojsc do 10tys a wymiana polowe tego.
Wiec skoro na allegro uzywanych silników w12 nie ma to zostaje tylko naprawa a watpie ze jest sporo osób w polsce ktore beda wstanie go rozebrac i spowrotem zlozyc (np problemem bedzie- jak ustawic łancuch zeby zawory sie z tłokami nie spotkały!!!!) :-/
[ Dodano: 2011-09-28, 13:14 ]
co do moich tel do serwisów to nikt mi nie powiedzial-stary tylko nie 4,0d bo to sit, tylko - aaaaa 4,0 disel to juz trzeba mega uwarzac na łancuch bo potrafi przeskoczyc o pare zebow, po zakupie auta warto go wymienic oczywiscie w aso,razem z napinaczami itd... jakies tam cykanie i luzy tak wiec mieli mi oczym opowiadac a jesli chodzilo o jakies tam typowe usterki w 4,2 i 6.0 to nikt zabardzo nie mial nic do powiedzenia, faktem jest problem z dojsciem do czego kolwiek pod maska ale to chyba jest logiczne ze w12 ma swoje rozmiary...
moje zdanie po tyg zglebiania sie w ten temat jest takie ze chyba najlepiej jest kupic 4,2 i reszte siana co zostanie zainwestowac w kompresor!!!!! albo kupic a8 z zepsutym silnikiem i wsadzic tam caly komplet od rs6 zeby wreszcie takim maniakom jak my tutaj mocy i przestrzeni dla rodziny nie zabraklo!!!
NIECH MOC BEDZIE Z WAMI!!!!!!
[ Dodano: 2011-09-28, 13:25 ]
A co do silnika w s8 ( mowie o nowym oczywiscie bo stary to czyste zloto) z tego co wiem to moze blok i jakies tam czesci moze robia we wloszech ale skladaja go gdzie indziej, osprzet tez zakladaja gdzie indziej ( moze sie myle tego akurat nie wiem na 100%) ale ze jest awaryjny to wiem NA PEWNO, to znaczy jesli chodzi o wydanie w audi!!! zreszta moze lambo nalezy do audi ale audi nie jest!!!
podam przyklad jestem z poznania moj kolega pracuje w vw tutaj w poznaniu i ma ciekawa robote oglada i sortuje bloki, tak wiec te najgorsze z jakimis tam miko wadami, ktore nie dyzkfalifikują do uzycia, idą do seatow, te dobre do vw a te najlepsze do audi. Podejrzewam ze pewnie tak samo moze byc w przypadku s8 i lambo. Te lepsze ida do lambo a te gorsze do audi :d
[ Dodano: 2011-09-28, 13:34 ]
AHA CHCIAŁEM PRZEPROSIC BO TO NIE TE FOROM GDZIE KTOS NAPISAŁ ZE KOSZTY UTRZYMANIA W12 SA 2 X 4,2. i same pierdoły pisali zamiast o w12 to o tym co jest lepsze audi czy vw( boze trzymajcie mnie) sory to o tamtych myslalem
[ Dodano: 2011-09-28, 19:51 ]
PANIE ZMILOJ SIE NADEMNA!!!!! ja chyba juz oszalalem bo jak widze takie w12 to dostaje takiego ciągu ze jak ostatnio wstalem z wyra to mi sie przescieradło w dupe zassało!!!
wine za te zjawisko ponoszą sprzedawcy którzy chca za takie wprost nie do opisania cudo(musiałbym wziąść słownik do rąk bo słów mi brakuje!!!) tylko 80tys zl a nawet mniej!!! te wyposarzenie ta moc i silnik wolnossacy 100razy mniej zawodny niz turbo!!! moja baba powiedziała zebym brał to cudo bo juz ma dosyc słuchania o tym(chyba sama sie napaliła) :mrgreen:
co robic? co robic? wszyscy bysmy chcieli takie coś ale kazdy sie boji....tak sobie mysle ze kierowca z pizzeri chyba nie zasłurzył na taka fure. Moj stary ma Toyote corolle 1,6benzyna,wiec jak zobaczy pod maska 6,0 to moze kite odwalic na zawał!!!! :-/
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2011, 14:12 przez alduwiel, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Też tak myslałem, że sobie nie poradzę. Jak panienka przed ślubem. Odważ się i przekonasz się. Na całe życie nie kupujesz auta. Przecież wiesz jak jeździsz i co z samochodami robisz. Weź D3 W12 na weekendy, a na codzień renatę ON.
Jak prowadzę najprzyjemniejsze jest to uczucie spełnienia. I uczucie, że właściwie nic nie musze sobie udowadniać. Np. z kim mam się ścignąć? Chyba tylko z motorem. Jedynie oni próbują mnie prowokować.
Śmiało decyduj się. Tylko nie jakiegoś kotleta. Za rok sprzedasz, a wrażenia pozostaną bezcenne.
[ Dodano: 2011-09-28, 20:41 ]
-sprzedaż-
Jak prowadzę najprzyjemniejsze jest to uczucie spełnienia. I uczucie, że właściwie nic nie musze sobie udowadniać. Np. z kim mam się ścignąć? Chyba tylko z motorem. Jedynie oni próbują mnie prowokować.
Śmiało decyduj się. Tylko nie jakiegoś kotleta. Za rok sprzedasz, a wrażenia pozostaną bezcenne.
[ Dodano: 2011-09-28, 20:41 ]
-sprzedaż-
Tego chce o TAK TAK TAK http://otomoto.pl/audi-a8-w12-6-0l-max- ... 21531.html NIE MA NIC LEPSZEGO
hehe jest wiele seryjnych aut którym nie dasz rady.Zdajesz sobie z tego sprawę?Mogę zacząć wymieniać,ale nie wiem czy jest sens tworzyć długą litanię .Szacun dla Ciebie za zakup takiego silnika,bo zapewne niewielu z nas będzie posiadaczami takiego silnika.Ale musisz pamiętać,że W12 to nie wyścigówka i nigdy nie dorówna autom połowę lżejszym i mającym sporo mocy i cylindrów mniej.Też kupując 4.2 wydawało mi się,że to super szybki wóz,ale jak pojeździłem półtora roku tym motorkiem to widzę,że motoryzacja poszła cholernie do przodu i jest już na drogach dużo nowych mocnych aut z mniejszymi pojemnościami,które takie 4.2 objeżdżają.Na wiosnę zamierzam zmienić auto i raczej wybór padnie na D3 4.2 BFM - pomimo,że jest wiele szybszych seryjnych aut w tej cenie to D3 najbardziej mi podchodzi i nie rusza mnie to iż zostanę zapewne nie raz objechany przez jakieś mniejsze i słabsze mocowo auto :mrgreen: Mógłbym za te same pieniądze kupić coś duuuuuuuuuużo mocniejszego,ale oprócz mocy dla mnie i pewnie większości posiadaczy A8 ważniejszy jest komfort jazdy- a aspiracje sportowe trzeba nieraz odpuścić widząc w lusterku mocniejsze auto.Takie są prawa dżungli,czy się ma Porsche,Mercedesa AMG czy A8 W12 ;-)Serrgiusz pisze:Np. z kim mam się ścignąć? Chyba tylko z motorem. Jedynie oni próbują mnie prowokować.
greg26 pisze:wiele seryjnych aut którym nie dasz radySerrgiusz pisze:Np. z kim mam się ścignąć? Chyba tylko z motorem. Jedynie oni próbują mnie prowokować.
to nie o to chodzi , to jest walka psychologiczna , jeśli widzisz autko które ma 6.0 pod maską to sam sobie odpuszczasz , no chyba że jesteś pewien że go "zrobisz" to nie odpuszczasz i sprawdzasz swoje siły .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Fajne, warte tej ceny. Jeżeli geometria jest ok i zadbany silnik. Podejmuj negocjacje. Nie będziesz żałował. Banan i ciągła ekstaza. Radocha jak u dzieciaka.alduwiel pisze:Tego chce o TAK TAK TAK http://otomoto.pl/audi-a8-w12-6-0l-max- ... 21531.html NIE MA NIC LEPSZEGO
No i to poczucie spełnienia. Nagroda i dyskontowanie ambicji. Bezcenne.
Co do ścigania się z innymi. Na pewno są lepsi. Ale jak pisałeś, psychologia. Wystarczy samo poczucie mocy.
Śmiało raz się żyje. Następne będzie jeszcze lepsze.
mmmmmm RS8... chodzi to za mną już od jakiegoś czasu :lol:sebos17 pisze:Szkoda, że nie powstało seryjne RS8 z tym samym silnikiem co ma RS6 :roll:
Gdybym w Sylwestra nie rozbił swojego S8 to prawdopodobnie jeździłbym już RS8... dawcę już znalazłem... odważnego do roboty też by się znalazło (jeden już był)... ehhhh... teraz z D3 trochę się to skomplikowało ale wciąż mi to po głowie chodzi :mrgreen:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Pamiętaj kolego że do ceny musisz doliczyć koszty akcyzy i rejestracji a to też nie mała kasa..alduwiel pisze:Tego chce o TAK TAK TAK http://otomoto.pl/audi-a8...-C20321531.html NIE MA NIC LEPSZEGO
CCCO Herr der Ringe
jesli chdzi o tego srebnego to pewnie ze 100tys wyjdzie z oc i autocasco i akcyza oraz serwis na dziendobry!!!! ale te wyposarzenie i jeszcze to nie jest long-ideal!!!
co do mocy, moze faktycznie od 0 do 100 to sie sporo aut znajdzie szybszych od od w12 d3- szcuje ze W POLSCE TO MOŻE 1-2% wszystkich, wiec to naprawde bardzo dużo :mrgreen: ale juz od 100-200 to naprawde garstka sie znajdzie szybszych hehehehe , cos mi sie wydaje ze rs6 c5 nie da rady nawt po zmianie programu :-P
zreszta ja mam patent na zwiekszenie przyspieszenia w kazdym aucie, mega banalny-wystarczy zamienic fabryczne opony o szerokosci 265 na 225 a w tedy to juz hohohoho
co do mocy, moze faktycznie od 0 do 100 to sie sporo aut znajdzie szybszych od od w12 d3- szcuje ze W POLSCE TO MOŻE 1-2% wszystkich, wiec to naprawde bardzo dużo :mrgreen: ale juz od 100-200 to naprawde garstka sie znajdzie szybszych hehehehe , cos mi sie wydaje ze rs6 c5 nie da rady nawt po zmianie programu :-P
zreszta ja mam patent na zwiekszenie przyspieszenia w kazdym aucie, mega banalny-wystarczy zamienic fabryczne opony o szerokosci 265 na 225 a w tedy to juz hohohoho
Był w planach taki samochód jak RS8, tyle że to nie jest szybsza wersja A8, ale R8.sebos17 pisze:Szkoda, że nie powstało seryjne RS8 z tym samym silnikiem co ma RS6 :roll: Ani 4.2 ani 6.0 nie jest jakoś specjalnie szybkie, teraz też mogę to powiedzieć.
Miał nawet dokładnie ten silnik, o którym piszesz (z RS6), tyle że umieszczony centralnie i były problemy z chłodzeniem. Skutkiem tego było, że jeden z egzemplarzy testowych RS8 zapalił się na torze.
chyba kolego nie wiesz co piszesz.Seryjne RS6 bez problemu da radę W12,a po zmianie programu tym bardziej.W12 to super szybka limuzyna- a nie wyścigówka.Gdyby do W12 dołożyć kompresor lub biturbo to zmieniłoby to postać rzeczy.W12 objedzie nawet na prostej drodze fiat 126P(z silnikiem V8)- takie są realia niestety :mrgreen:alduwiel pisze:cos mi sie wydaje ze rs6 c5 nie da rady nawt po zmianie programu :-P
ale wy mieszacie , albo nie czytacie dokładnie postów , piszecie o silnikach W12 i 4,2 Tdi , silnik TDI jest na turbinach a W12 wolno ssący , tak więc nie można porównywać tych silników , prędzej z Rs6 i TDI to tak .
to tak samo jak byście porównali 4.2 pb i 4.2 TDI to 2 inne silniki
to tak samo jak byście porównali 4.2 pb i 4.2 TDI to 2 inne silniki
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

bo on ciągnie od samego dołu do samego końca , nie jeździłem , ale przypuszczam że 4.2 bi-turbo taką samą charakterystykę ma .PABLO200 pisze:Najlepszym silnikiem wg mnie jest zdecydowanie 4.2 TDI
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
