![]() |
![]() |
![]() |
[D2 97 3.7PB/LPG ] Po wymianie pompy paliwa dalej coś nie
[D2 97 3.7PB/LPG ] Po wymianie pompy paliwa dalej coś nie
Witam
Ostatnio pisałem o moim problemie z odpalaniem rano, mechanik wymienił pompę ( na jakąś kulawą, chyba kager) i dolał 10 litrów benzyny odebrałem auto i wszystko było ok.
Po kilku dniach jechałem i brakło mi gazu, przełączyło się na banzynę po czym po paru km auto zgasło i nie chciało odpalic, na szczęście jechałem z górki i na dole była stacja.
Dzisiaj chciałem trochę pojezdzic na benzynie i po paru km auto gaśnie.
Mechanik mówi mi taką teorię : w aucie są 2 baki i pompa paliwa jest w jednym, po całym baku są rozprowadzone przewody w których krąży paliwo i w drugim baku jest uszkodzony czujnik co objawia się tym że całe paliwo mam w drugim baku i auto jedzie wtedy kiedy jest tyle paliwa że dosięga aż do pompy. Podobno czujnik paliwa jest w tym baku bez pompy i mówi że mój czunik poziomu też oszukuje
Przykładowo dzisiaj na wskaźniku było ponad połowa baku a auto nie chciało jechac, dolałem 10 l i normalnie jeździ.
Co mam o tym sądzic ? jest to typowa sytuacja opisywana na forum czyli np źle wsadzona pompa czy rzeczywiście jest tak jak mówi i mam kupic cały bak z wszystkimi przewodami.
Proszę o pomoc i z góry dzięki
Ostatnio pisałem o moim problemie z odpalaniem rano, mechanik wymienił pompę ( na jakąś kulawą, chyba kager) i dolał 10 litrów benzyny odebrałem auto i wszystko było ok.
Po kilku dniach jechałem i brakło mi gazu, przełączyło się na banzynę po czym po paru km auto zgasło i nie chciało odpalic, na szczęście jechałem z górki i na dole była stacja.
Dzisiaj chciałem trochę pojezdzic na benzynie i po paru km auto gaśnie.
Mechanik mówi mi taką teorię : w aucie są 2 baki i pompa paliwa jest w jednym, po całym baku są rozprowadzone przewody w których krąży paliwo i w drugim baku jest uszkodzony czujnik co objawia się tym że całe paliwo mam w drugim baku i auto jedzie wtedy kiedy jest tyle paliwa że dosięga aż do pompy. Podobno czujnik paliwa jest w tym baku bez pompy i mówi że mój czunik poziomu też oszukuje
Przykładowo dzisiaj na wskaźniku było ponad połowa baku a auto nie chciało jechac, dolałem 10 l i normalnie jeździ.
Co mam o tym sądzic ? jest to typowa sytuacja opisywana na forum czyli np źle wsadzona pompa czy rzeczywiście jest tak jak mówi i mam kupic cały bak z wszystkimi przewodami.
Proszę o pomoc i z góry dzięki
Ostatnio zmieniony 11 paź 2011, 20:57 przez sebekk, łącznie zmieniany 1 raz.
hmm... kazdy przerabia temat pompy ja miałem podobnie ciagneło mi do połowy paku i koniec i to sie stało po wymianie pompy paliwa bo nie ciagneło z 2 komory baku ... i juz wiem dlaczego jeden z kolegów tez miał taka sytuacje i powiedział zebym sprawdził pompe i faktycznie kupiłem nie taka wygladowo taka sama lecz na dole musi miec taki mały dyndzelek na dole. masz linka z allegr przykład http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-aud ... 56068.html ja taka zamowiłem i czekam moze da rade
audi bogiem... a8 nałogiem...
xixo, po prostu miałeś pecha , ja śmigam już ponad rok ma pompie "bez nazwy"
i nic się nie dzieje , co prawda staram się nie z chodzić poniżej połowy zbiornika PB , no ale to jest jeden warunek żeby pompa działała , to nie jest trudne , wystarczy raz zalać do pełna , a potem dolewać co miesiąc paliwa (w moim przypadku 100zł ponieważ mało jeżdżę na LPG , a PB jest tylko na rozruch i w skrajnych przypadkach jak zabraknie gazu żeby podjechać na stacje ;-) )
Panowie zauważcie że macie siniki nie 1.4 czy 1.8 ale V8 , a V8 pobiera trochę paliwa i nie można pozwolić na to żeby pompa zassała powietrze .
Ale gdyby pompa zamiast 200zł kosztowała by z 600zł to założę się że każdy starał by się nie jeździć na rezerwie . Moje autko nie widziało rezerwy od ponad roku i nie mam problemów z pompą paliwową .
i nic się nie dzieje , co prawda staram się nie z chodzić poniżej połowy zbiornika PB , no ale to jest jeden warunek żeby pompa działała , to nie jest trudne , wystarczy raz zalać do pełna , a potem dolewać co miesiąc paliwa (w moim przypadku 100zł ponieważ mało jeżdżę na LPG , a PB jest tylko na rozruch i w skrajnych przypadkach jak zabraknie gazu żeby podjechać na stacje ;-) )
Panowie zauważcie że macie siniki nie 1.4 czy 1.8 ale V8 , a V8 pobiera trochę paliwa i nie można pozwolić na to żeby pompa zassała powietrze .
Ale gdyby pompa zamiast 200zł kosztowała by z 600zł to założę się że każdy starał by się nie jeździć na rezerwie . Moje autko nie widziało rezerwy od ponad roku i nie mam problemów z pompą paliwową .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

xixo, a powiedz mi kolego jak u ciebie z paliwem , bo obojętnie czy kto0ś wyda 1000zł czy 100zł na pompę i będzie śmigać na rezerwie to każda pompa mu pójdzie ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

oma142-
Kupilempompe zaplacilem 100zl firma hart, ale nie ma tego "dzyndzla" na dole, czy to moze byc powodem ze auto gasnie po 15sekundach od odpalenia?
napisałeś o tym "dzyndzelku" na dole pompy, jakie on zadanie? dlaczego on musi byc?oma142 pisze:hmm... kazdy przerabia temat pompy ja miałem podobnie ciagneło mi do połowy paku i koniec i to sie stało po wymianie pompy paliwa bo nie ciagneło z 2 komory baku ... i juz wiem dlaczego jeden z kolegów tez miał taka sytuacje i powiedział zebym sprawdził pompe i faktycznie kupiłem nie taka wygladowo taka sama lecz na dole musi miec taki mały dyndzelek na dole. masz linka z allegr przykład http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-aud ... 56068.html ja taka zamowiłem i czekam moze da rade
Kupilempompe zaplacilem 100zl firma hart, ale nie ma tego "dzyndzla" na dole, czy to moze byc powodem ze auto gasnie po 15sekundach od odpalenia?
to jest właśnie powód że pompa pada , moim zdaniem taniej i szybciej wyjdzie nie dopuszczać żeby dochodziło do rezerwyxixo pisze:jesli mam byc szczery to zdaza mi sie wyjezdzic benzyne az pompa zaczyna halasowac...
zalej do połowy zbiornika i powinno być ok :-)mlody91 pisze:Kupilempompe zaplacilem 100zl firma hart, ale nie ma tego "dzyndzla" na dole, czy to moze byc powodem ze auto gasnie po 15sekundach od odpalenia?
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Panowie a ilu z nas robi zakupy nie w internecie tylko w sklepie motoryzacyjnym :?: :?:
Takie rzeczy kupuję normalnie w sklepie żeby w razie czego nie było problemu z gwarancją ;-)
Takie rzeczy kupuję normalnie w sklepie żeby w razie czego nie było problemu z gwarancją ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

i własnie zmontowałem i pompe kupiłem 2 ga firmy Qap czy cos takiego i jest oki narazie normalnie działa złozyłem kosz jak nalezy zobaczymy czy bedzie brało z 2 komory baku bo wczesniej kupiłem od a4 chyba bez dzyndzelka i była lipa. niech moj horror juz sie skonczy z siedzeniem w bagazniku hehe
audi bogiem... a8 nałogiem...