![]() |
![]() |
![]() |
[D2 97 3.7PB/LPG ] Po wymianie pompy paliwa dalej coś nie
to idzie się naćpać tymi oparami przy tej pompie paliwa :-Poma142 pisze:niech moj horror juz sie skonczy z siedzeniem w bagazniku hehe
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Forum Audi A8
- Posty: 38
- Rejestracja: 12 gru 2010, 11:19
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2003
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Olesno
U siebie też mam problem z pompą - mianowicie wytarł się całkiem komutator na wirniku. Zgodnie z instrukcją oprócz pompy będę wymieniał również komplet uszczelek (w serwisie 360 zł + dodatkowo brałem komplet od strony czujnika 60 zł), czego widzę, że inni nie robią. Jak już zapewne wiecie bak w A8 jest dość zaawansowaną "machiną" i myślę, że to właśnie nieszczelności są powodem niedomagania kolejnych pomp paliwa.
Jutro przystąpię do akcji i w niedługim czasie dam znać czy tak jak większość będę musiał jeździć z połową baku - czy też normalnie. Pompa będzie zakładana nowa firmy VDO (490 zł).
Jutro przystąpię do akcji i w niedługim czasie dam znać czy tak jak większość będę musiał jeździć z połową baku - czy też normalnie. Pompa będzie zakładana nowa firmy VDO (490 zł).
Mam prośbę.
Może ktoś z was kojarzy czy na tej długiej śrubie,którą skręcamy cały kosz z pompą jest jakaś uszczelka w tym miejscu![Obrazek]()
Już tą cholerną pompę rozkręcałem tyle razy,że nie jestem pewien
może gdzieś ją zgubiłem.
Na tym zdjęciu widać,że zostaje tam jakieś 3mm luzu więc chyba coś tam powinno być :?:
![Obrazek]()
Może ktoś z was kojarzy czy na tej długiej śrubie,którą skręcamy cały kosz z pompą jest jakaś uszczelka w tym miejscu
Już tą cholerną pompę rozkręcałem tyle razy,że nie jestem pewien

Na tym zdjęciu widać,że zostaje tam jakieś 3mm luzu więc chyba coś tam powinno być :?:
-
- Forum Audi A8
- Posty: 38
- Rejestracja: 12 gru 2010, 11:19
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2003
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Olesno
tomi26 pisze:Mam prośbę.
Może ktoś z was kojarzy czy na tej długiej śrubie,którą skręcamy cały kosz z pompą jest jakaś uszczelka w tym miejscu [url=http://images46.fotosik.pl/1118/4aab5f059b9265e1m.jpg]Obrazek[/URL]
Już tą cholerną pompę rozkręcałem tyle razy,że nie jestem pewienmoże gdzieś ją zgubiłem.
Na tym zdjęciu widać,że zostaje tam jakieś 3mm luzu więc chyba coś tam powinno być :?:
[url=http://images45.fotosik.pl/1161/709deabb973c5a1am.jpg]Obrazek[/URL]
Witam,
ja w ostatnią sobotę zmieniałem pompę wraz z kompletem uszczelek i na tej długiej śrubie nie było uszczelki. Co zresztą jej założenie bez wyciągniętego kosza byłoby trudne. Dodatkowo w komplecie uszczelek z serwisu nie przewidzieli tej uszczelki do wymiany, tak więc kolejny raz utwierdzam się w przekonaniu, że tam jej być nie powinno.
no widzisz klesk1986, chciałbym ci przytaknąć,ale może nie zwróciłeś na to uwagi,ja już kolejny raz to rozbierałem i dopiero teraz to zauważyłem.
Najlepiej gdyby potwierdził to ktoś,kto akurat ma na wierzchu tą śrubę.
W końcu kilku klubowiczów przerabia akurat temat z pompą :mrgreen:
Nie chciałbym tego rozbierać kolejny raz bo zapomniałem o jakiejś uszczelce czy mini dystansie :-/
Najlepiej gdyby potwierdził to ktoś,kto akurat ma na wierzchu tą śrubę.
W końcu kilku klubowiczów przerabia akurat temat z pompą :mrgreen:
Nie chciałbym tego rozbierać kolejny raz bo zapomniałem o jakiejś uszczelce czy mini dystansie :-/
w odpowiedzi na wezwanie kolegi ;-)tomi26 pisze:Mam prośbę.
Może ktoś z was kojarzy czy na tej długiej śrubie,którą skręcamy cały kosz z pompą jest jakaś uszczelka w tym miejscu [url=http://images46.fotosik.pl/1118/4aab5f059b9265e1m.jpg]Obrazek[/URL]
Już tą cholerną pompę rozkręcałem tyle razy,że nie jestem pewienmoże gdzieś ją zgubiłem.
Na tym zdjęciu widać,że zostaje tam jakieś 3mm luzu więc chyba coś tam powinno być :?:
[url=http://images45.fotosik.pl/1161/709deabb973c5a1am.jpg]Obrazek[/URL]
ja troche tych baków juz rozebrałem i w żadnym w tym miejscu nie było uszczelki
tej szpary 3mm o której piszesz nie bedzie po zamontowaniu kosza do baku,gdyż sruba o której mowa ma za zadanie scisnac kosz z ta dolna czescia która zostaje na dnie baku
-
- Forum Audi A8
- Posty: 38
- Rejestracja: 12 gru 2010, 11:19
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2003
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Olesno
Zgodnie z zapowiedzią piszę o efektach wymiany pompy paliwa w swojej ślicznotce. Póki co zjeździłem 3 baki paliwa prawie do końca i ani razu nie miałem problemu z odpaleniem
Tak więc jak już pisałem - wg mnie podstawą PRAWIDŁOWEJ wymiany pompy paliwa w A8 (oprócz założenia oryginału pompy:)) jest po prostu montaż nowych uszczelek. Koszt niemały (wspomniane 400 zł), ale spokój później bezcenny.

Tak więc jak już pisałem - wg mnie podstawą PRAWIDŁOWEJ wymiany pompy paliwa w A8 (oprócz założenia oryginału pompy:)) jest po prostu montaż nowych uszczelek. Koszt niemały (wspomniane 400 zł), ale spokój później bezcenny.
ale to jest oczywiste.kto wymienia pompe paliwa bez nowych uszczelek :-Dklesk1986 pisze:Zgodnie z zapowiedzią piszę o efektach wymiany pompy paliwa w swojej ślicznotce. Póki co zjeździłem 3 baki paliwa prawie do końca i ani razu nie miałem problemu z odpaleniem![]()
Tak więc jak już pisałem - wg mnie podstawą PRAWIDŁOWEJ wymiany pompy paliwa w A8 (oprócz założenia oryginału pompy:)) jest po prostu montaż nowych uszczelek. Koszt niemały (wspomniane 400 zł), ale spokój później bezcenny.