części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] Wycieraczki nie działają

kukiluki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 20 wrz 2010, 21:26
Lokalizacja: Piaseczno

[D3 ALL ] Wycieraczki nie działają

Post autor: kukiluki » 23 maja 2011, 13:19

Wycieraczki przestały działać.

Ani nie odzywa sie pompka spryskiwacza, wycieraczki nie maja sily sie podniesc i jak sie podniosa to staja w polowie szyby i dupa.

WTF???
Ostatnio zmieniony 30 mar 2013, 00:32 przez kukiluki, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 23 maja 2011, 20:02

samo z siebie sie tak zrobilo ? czy juz taka kupiles ? podmieniales silnik ?

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 23 maja 2011, 21:03

Co mówi VAG? Czy to tak jakby przechodziły w tryb serwisowy?
Bądź dobry jak chleb.

kukiluki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 20 wrz 2010, 21:26
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: kukiluki » 23 maja 2011, 21:26

Do tej pory wycieraczki działały i nie wyglądało na to żeby miały się zepsuć.

Dzisiaj chciałem spryskać szybę i zonk - ani nie działa spryskiwacz a wycieraczki zachowują się jakby je ktoś przykleił do szyby.

Podniosłem pióra do góry i zaczęły chodzić. Spryskiwacz też zaczął działać - wtf?

Chwilę pochodziły na mokrej szybie i znowu się zaczęły zacinać.

Silnik sie kończy??

Na vagu nie sprawdzałem - nie mam. Mam tylko dominatora - nic nie pokazuje..

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 23 maja 2011, 21:33

Znany problem sa zapieczone!
Zdemontac caly zestaw z silnikiem.
Rozebrac ramiona i nasmarowac dokładnie wszystkie ruchome elementy.
Troche z tym zabawy bedzie ale pewny sukces

tomek87g
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 286
Rejestracja: 24 sty 2011, 23:07
Lokalizacja: Wpy:)

Post autor: tomek87g » 23 maja 2011, 23:32

też radze zdemontować,wyczyscić,nasmarować,poskladać i sprawdzić jak chula bedzie taniej bo nawet jak na chwile rozruszasz to i tak problem powróci, możesz przed całkowitym zdemontowaniem odpiąć kostke od silniczka,zdjac ramiona z mechanizmu i podpinając kable tzw. na krótko sprawdzić czy silniczek chodzi

Awatar użytkownika
chrisvtr
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 191
Rejestracja: 10 gru 2010, 19:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: chrisvtr » 24 maja 2011, 19:43

na 100 procent zapiekło soe na trzpieniu , tydzien temu mialem to samo , rozebrałem , papier scierny , troche szlifowania , smar i chodzą jak nowe , i dokladnie mialem tak samo , spryskiwacz tez przestal dzialac jak juz wycieraczki nie mialy siły , powodzenia a trudne to nie jest , napewno sobie poradzisz
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 25 maja 2011, 01:50

Łukasz, tak jak koledzy powyżej już napisali... pewnikiem się zapiekły... mechanizm jest z aluminium a nasze zimowe warunki drogowe jak i mycie chemią powodują to że na trzpieniach alu się utlenia, robią się wżery i wszystko się zapieka i staje - miałem to samo rok temu w S8.

Wyciągnąć cały mechanizm, rozpiąć na trzpieniach, oczyscić, nasmarować i po złożeniu powinno działać... to nie jest trudna robota tylko upierdliwa bo ciasno tam na podszybiu i trzeba sie troche nagimnastykować...
a natenczas lepiej ich nie włączaj bo możesz spalić silnik ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Klimass1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 459
Rejestracja: 06 gru 2009, 21:16
Lokalizacja: Syców

Post autor: Klimass1 » 25 maja 2011, 22:21

:D na warsztacie mamy właśnie D3 z tym objawem :) i w tym egzemplarzu te czynność chyba dwa razy w roku powtarzamy :) normalnie taka padaka te mechanizmy że szok... :) początkowo rozruszaliśmy WD-40 i śmigało :) ale problem się nasilał i rozbieraliśmy mechanizm lecz teraz klient przyjechał ostatnio po około roku z tym samym objawem.
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?

Awatar użytkownika
Saberek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 11 lut 2011, 17:05
Lokalizacja: Lloydminster, Alberta , Kanada

Post autor: Saberek » 17 paź 2011, 20:00

U mnie to samo sie dzis stało, nagle przestały działac, 0 reakcji na manetke, spryskiwacze też nie działaja, nie słychać pompki. mam nadzieje ze to nie przez to ze nalałem do zbiornika zwykłej wody zeby sprawdzic bo mi gdzies wyciekał prawie cały zbiorniczek za noc i tak już woda została, wyciek naprawiłem z rurki miedzy spryskami lamp a o wodzie zapomniałem od kilku dni a wczoraj i przedwczoraj złapał przymrozek moze z -5'C :/

JIMM

Post autor: JIMM » 17 paź 2011, 20:10

FOSS pisze:, rozpiąć na trzpieniach, oczyscić, nasmarować
polecam smar miedziany............nic go potem z tamtąd nie wypłucze i sie nie wytrze , robi fajną panewke nawet jak już sie zetrze razem z bieżnią.
Przetestowałem już w kilku samochodach grupy VAG łącznie z tylną wycieraczka golfa :mrgreen:

Awatar użytkownika
Saberek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 11 lut 2011, 17:05
Lokalizacja: Lloydminster, Alberta , Kanada

Post autor: Saberek » 18 paź 2011, 13:10

Ramiona nie zapieczone na 100%
Na silniczku wycieraczek jest napiecie ale nie ma żadnych zmian napieciowych po przełaczaniu manetka wiec według elektryka cos padło z modułem wycieraczem.
Moze ktos na szybko powiedziec gdzie go szukac i jak to wyglada, jakis numer,schemat, jezeli to możliwe poprosze cos na meila : saberek750@tlen.pl lub jakas podpowiedz na 889 150 556 , bo jestem aktualnie w PL na urlopie i musze wracac do UK na niedziele wiec trzeba by to było naprawic jak najszybciej :/

[ Dodano: 2011-10-19, 21:26 ]
Saberek pisze:Ramiona nie zapieczone na 100%
Na silniczku wycieraczek jest napiecie ale nie ma żadnych zmian napieciowych po przełaczaniu manetka wiec według elektryka cos padło z modułem wycieraczem.
Moze ktos na szybko powiedziec gdzie go szukac i jak to wyglada, jakis numer,schemat, jezeli to możliwe poprosze cos na meila : saberek750@tlen.pl lub jakas podpowiedz na 889 150 556 , bo jestem aktualnie w PL na urlopie i musze wracac do UK na niedziele wiec trzeba by to było naprawic jak najszybciej :/
Wiec według elektryka cos nie łaczyło na kostce od manetki i spaliło sterownik wycieraczek ten na silniku.
Teraz juz sygnały z manetki dochodzą ale silnik dalej nie chce ruszyc,
ma ktoś z was taki silnik do sprzedania TYLKO DO ANGLIKA zeby mi pasował lub czy jak kupie na allegro od europejczyka czy bedzie pasował mi do anglika :?: :?: :?: :?:

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 21 paź 2011, 17:59

jeżeli chcesz silnik z modułem to mam na sprzedaż sprawny do angola pewnie będzie pasował jak coś to pisz na PW

Awatar użytkownika
Saberek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 11 lut 2011, 17:05
Lokalizacja: Lloydminster, Alberta , Kanada

Post autor: Saberek » 26 paź 2011, 23:51

Jak bys zadzwonił to pewnie bym kupił ten silnik ale ze nie wchodziłem kilka dni na forum to kupiłem polski silnik ( komplet z całym mechanizmem ) , załozyłem i działa tylko w druga strone, w piątek wracam do UK bo mi sie urlop skonczył i tam sobie kupie silnik :-/
Jak załoze silnik UK to bede miał cały PL komplet do sprzedania tanio mało używany :-) jak by ktoś potrzebował ;-)

Wiec sprzedam silnik + mechanizm wycieraczek do A8 2004 jak by ktos potrzebował ;-)

Update 14/11/11

Zalozylem silnik UK i niby wszystko dziala ale nie do konca.
Postoj wycieraczek raz dziala raz nie, to samo bylo na silniku PL.
Od samego dolu ( nie liczac nacisniecia w dol na szybkie pojedyncze machniecie )na manetce powinno byc ( jezeli sie myle to mnie poprawcie )
1.Postoj
2.Czasowka
3. I bieg
4. II bieg

U mnie na samym dole jest I bieg potem czasowka i znowu I i II bieg.
Jak machne manetka gora dol kilka razy i wrzuce na dol to jest postoj ale nie zawsze i trzeba manetka pomachac kilka razy zeby zlapalo postoj :/
Strasznie to wkurzajace :-x
Wie ktos co z tym zrobic ???
Jakies programowanie czy jak ???

Tomcio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 182
Rejestracja: 13 lis 2013, 02:31
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Tomcio » 21 kwie 2014, 20:16

Odświeżę temat. Czy któryś z kolegów wyciągał kiedyś silnik z mechanizmem? Jeżeli tak to byłbym wdzięczny za info jak to wyjąć. <hmm>
&#128526;NIC NIE KLEI SIĘ JAK QUATTRO&#128077;

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl