zdzierstwo , mi wymiana baterii zajmie 5 minut , a bateria ile kosztuje :?: :?: 12 zł :?: :?:Mikigd pisze:wymień baterie w pilocie 30zł
[D2 preFL ALL ] Centralny nie zamyka na pilota
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Właśnie musze wymienić baterie tylko mam jeden kluczyk i się boje że się rozprogramuje jak wyjme sam baterie. Musze chyba dorobić na szybko sam grot włożyć w stacyjke i włączyć zapłon wtedy w orginalnym pilocie wymienić baterie i zamknąć auto otworzyć z przycisku i się zaprogramuje od nowa.
A może jest jakiś inny sposób?
Kolego Mikigd a Ty masz kluczyk taki na jeden przyciśk czy ten nowszy scyzoryk, bo to chyba duża różnica w kodowaniu itd.
A może jest jakiś inny sposób?
Kolego Mikigd a Ty masz kluczyk taki na jeden przyciśk czy ten nowszy scyzoryk, bo to chyba duża różnica w kodowaniu itd.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Jak widać 100 ludzi sto opinii :mrgreen: :mrgreen:
- co do bateri koszt 15 zł/szt - a sa 2 szt w piolcie stąd taka cena :-P
- kolega pyta o kluczyk =mam kluczyk scyzoryk z trzema przyciskami :-P
- gdzie jest imob ? -gdy dzwoniłem do Grobla podałem VIN i skoro chcieli wymienić zegary to chyba tam jest - auto mam z 1998 przed liftem :-P
-dzidza twierdzi, że baterie nie mają wpływu na imo. i to bzdura - ma prawo tak twiedzić :-P
- co do bateri koszt 15 zł/szt - a sa 2 szt w piolcie stąd taka cena :-P
- kolega pyta o kluczyk =mam kluczyk scyzoryk z trzema przyciskami :-P
- gdzie jest imob ? -gdy dzwoniłem do Grobla podałem VIN i skoro chcieli wymienić zegary to chyba tam jest - auto mam z 1998 przed liftem :-P
-dzidza twierdzi, że baterie nie mają wpływu na imo. i to bzdura - ma prawo tak twiedzić :-P
napewno mam inny kluczyk bo u mnie są cztery baterie takie jak w zegarku płaskie okrągłe,
central mam na podczerwień i trzeba celować w słupek zeby otwozyć auto, niestety coś zdechło, auta nie idzie otworzyć z guzika na kluczyku wiec wywaliłem baterie auto otwieram kluczykiem jak za komuny i odpalam tym samym kluczykiem bez bateri i nie mam kłopotu z immo
ps byłem u zegarmistrza ale nie był w stanie dobrać mi zadnych bateri, wiec dałem sobie spokój na razie
central mam na podczerwień i trzeba celować w słupek zeby otwozyć auto, niestety coś zdechło, auta nie idzie otworzyć z guzika na kluczyku wiec wywaliłem baterie auto otwieram kluczykiem jak za komuny i odpalam tym samym kluczykiem bez bateri i nie mam kłopotu z immo
ps byłem u zegarmistrza ale nie był w stanie dobrać mi zadnych bateri, wiec dałem sobie spokój na razie
idź do innego punktu po za tym bez problemu kupisz bateryjki na allegro, wsadzasz
i będzie dalej działać
[ Dodano: 2011-10-20, 08:37 ]
nieco mylące są poprawne
i będzie dalej działać
[ Dodano: 2011-10-20, 08:37 ]
nie doczytałem że chodzi o prelifta ale obie odpowiedzi jakkolwiek razemMikigd pisze:Jak widać 100 ludzi sto opinii :mrgreen: :mrgreen:
nieco mylące są poprawne
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Podepnę się do tematu... trochę inny problem ale też związany z centralnym zamkiem.
Chodzi o otwieranie drzwi i zamykanie.
Otwieranie (z pilota).
Jak wcisnę raz to otwierają się drzwi kierowcy i wlew paliwa. Tak ponąć ma być.
Patrzyłem na pompkę i są 2 kanały pneumatyczne.
Jak wcisnę drugi raz otwieranie: otwierają się tylne drzwi.
Jak wcisnę trzeci raz to otwierają się dopiero drzwi przednie pasażera...
Dlaczego po 2 kliknięciu nie otwierają się przednie prawe drzwi?
Miał ktos coś podobnego?
Zamykanie z kluczyka: zamyka tylko drzwi kierowcy i wlew paliwa. Reszta otwarta.
Otwieranie z kluczyka: otwiera drzwi kierowcy i wlew paliwa.
Zamknięcie (z pilota).
1-wsze kliknięcie: zamykają się drzwi kierwocy i wlew paliwa
2-gie kliknięcie - zamykają się tylne drzwi
3-cie kliknięcie - zamykają się przednie prawe drzwi
Co jest grane?
Pompka pracuje krótko (tak jak powinno być, długo oznacza nieszczelności).
Chodzi o otwieranie drzwi i zamykanie.
Otwieranie (z pilota).
Jak wcisnę raz to otwierają się drzwi kierowcy i wlew paliwa. Tak ponąć ma być.
Patrzyłem na pompkę i są 2 kanały pneumatyczne.
Jak wcisnę drugi raz otwieranie: otwierają się tylne drzwi.
Jak wcisnę trzeci raz to otwierają się dopiero drzwi przednie pasażera...
Dlaczego po 2 kliknięciu nie otwierają się przednie prawe drzwi?
Miał ktos coś podobnego?
Zamykanie z kluczyka: zamyka tylko drzwi kierowcy i wlew paliwa. Reszta otwarta.
Otwieranie z kluczyka: otwiera drzwi kierowcy i wlew paliwa.
Zamknięcie (z pilota).
1-wsze kliknięcie: zamykają się drzwi kierwocy i wlew paliwa
2-gie kliknięcie - zamykają się tylne drzwi
3-cie kliknięcie - zamykają się przednie prawe drzwi
Co jest grane?
Pompka pracuje krótko (tak jak powinno być, długo oznacza nieszczelności).
Zgadza się, przy 2 obwodach nie powinno być 3 możliwości...
Auto kupiłem niedawno i nie działał central. W pompce poleciał wirnik.
Czy długo nieużywane siłowniki pneumatyczne mogą się "zastać"?
Pompka pracuje 1 sek może 1,5 sek.
Podciśnienie i nadciśnienia mają odpowiednią wartość.
Widać w pompce, iż wyłącznik podciśnienie/nadciśnienie odpowiednio wyłącza pompkę.
Widać to w takim wycięciu w obudowie pompki, latający styk do dwóch blaszek.
Jak za małe podciśnienie lub nadciśnienie to nie dojdzie styk do odpowiedniej
blaszki i pompka się nie wyłaczy od razu tylko po 15-20 sek jak minie timeout.
Stawiam na zastały siłownik prawych przednich drzwi.
Ale co z zamykaniem z kluczyka?
Dlaczego po zamknięciu kluczykiem zamyka tylko drzwi kierowcy i wlew paliwa.
Pozostałych drzwi nie...
W A8 z 95 nie ma takich cudaków...
Auto kupiłem niedawno i nie działał central. W pompce poleciał wirnik.
Czy długo nieużywane siłowniki pneumatyczne mogą się "zastać"?
Pompka pracuje 1 sek może 1,5 sek.
Podciśnienie i nadciśnienia mają odpowiednią wartość.
Widać w pompce, iż wyłącznik podciśnienie/nadciśnienie odpowiednio wyłącza pompkę.
Widać to w takim wycięciu w obudowie pompki, latający styk do dwóch blaszek.
Jak za małe podciśnienie lub nadciśnienie to nie dojdzie styk do odpowiedniej
blaszki i pompka się nie wyłaczy od razu tylko po 15-20 sek jak minie timeout.
Stawiam na zastały siłownik prawych przednich drzwi.
Ale co z zamykaniem z kluczyka?
Dlaczego po zamknięciu kluczykiem zamyka tylko drzwi kierowcy i wlew paliwa.
Pozostałych drzwi nie...
W A8 z 95 nie ma takich cudaków...
Witam to i ja sie podepne pod temat..przedewszystkim nie potrafie zrozumiec procedur, nikt nie okreslil krok po kroku tego kodowania czy programowania, na razie zrozumialem ze nie zaprogramuje bez drugiego kluczyka ( niekoniecznie z pilotem), moj problem polega na tym ze otwieralem/zamykalem autko na kluczyk bez problemu ale zacza dzialac z coraz to mniejszej odleglosci az w koncu wogole niezadzialal, otworzylem autko z kluczyka wlaczyl sie sie syrena alarmu wsadzilem kluczyk w stacyjke, auto odpalilo (odziwo bo myslalem ze nie odpali) i pojechalem do domu, dzien pozniej wymienilem baterie dodam ze mam kluczyk z trzema przyciskami, i dalej nie moge otwierac/zamykac kluczykiem ale auto odpala i dziala, moje pytanie jest czy po takiej histori musze programowac kluczyk, czy immo, i jak sie do tego zabrac....czy bo zmianie bateri kasuje sie pamiec kluczyka, i czy jest mozliwosc zrobienia tego vagie bez drugiego kluczyka...dziekuje