części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Oporne wspomaganie

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

[D2 ALL ] Oporne wspomaganie

Post autor: glinka » 07 lis 2009, 19:08

witam mam problem ze wspomaganiem a mianowicie mialem walnieta maglownice dalem ja do regeneracji pojezdzilem naniej jakies 3 miesiace i walneła ponownie teraz zregenerowałem ją samemu kupiłem od wersji angielskiej za bezcen przełozylem wszystkie bebechy i było ok wspomaganie działało idealnie jednym paluszkiem na postoju no i przestało zaczeło stawiac opór troszke cieszkawo zaczeło chodzic nic nie cieknie a moze gdzies jest zapowietrzone po zamontowaniu magla zalalem zbiorniczek płynem weszlo prawie 2.l. i kreciłem kierą wspomaganie zaczelo dzialac po jakims czasie i niewiem czy dobrze odpowietzylem jesli nie to prosze o pomoc jak to zrobic do wspomagania mam zalanego mobila czerwonego pozdrawiam :/
Ostatnio zmieniony 14 mar 2012, 16:32 przez glinka, łącznie zmieniany 1 raz.

kuczlaw

Post autor: kuczlaw » 07 lis 2009, 20:28

Zazwyczaj do aut grupy VAG wlewa się zielony mineralny. Odpowietrzałeś jak miałeś koła w górze ?

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 07 lis 2009, 21:57

nie samochod stał na ziemi i wtedy zalalem płyn ale czy to w taki sposob sie odpowietza jak napisalem?

kuczlaw

Post autor: kuczlaw » 07 lis 2009, 22:17

Odpowietrza się na podnośniku, koła przednie powinny być uniesione. Kręci się kierownicą na maxa w lewo i w prawo

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 08 lis 2009, 10:47

odpowietrzalem jeszcze raz i bez zmian z podniesionymi kołami pompa raczej niepowinna siasc w tak krutkim czasie

przemoR888
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 313
Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
Lokalizacja: wielkopolska/ Piła

Post autor: przemoR888 » 08 lis 2009, 11:38

wspomaganie powinno mieć zielony płyn i to może być przyczyną niedziałania wspomagania, gdy wymieszałeś stary zielony z czerwonym to pompa ulec uszkodzeniu

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 08 lis 2009, 13:29

całyczas jezdziłem na czerwonym odkad ja kupilem był taki zalany

[ Dodano: 2009-11-09, 06:48 ]
jak mi walneła maglownica to jakies 50km jechalem bez wspomagania i bez płynu moze to jednak pompa walnienta tylko ze potym jakies 200km było jeszcze ok

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 09 lis 2009, 15:30

ja po kilkunastu km bez płynu w V8 zauważyłem po naprawie nieco cięższą
pracę przekładni

i tak się cieszyłem że pompa nie padła na amen
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 09 lis 2009, 19:35

moja zaczeła syczec przy skrecaniu wiec mysle ze to pompa bo wczesniej nie syczała

giwera44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 13 paź 2009, 22:11
Lokalizacja: Olszyna

Post autor: giwera44 » 11 lis 2009, 11:26

czesc glinka, ja mam takze problem ze wspomaganiem, napisz czy duzo jest roboty z wumiana maglownicy, pozdrawiam, mam jeszcze inne pytanie, czy po wymianie plynu do wspomagania|(chyba mam zalany nie prawidlowy) wiaze sie z mozliwoscia uszkodzenia pompy?
giwera44

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 11 lis 2009, 12:39

giwera44 pisze:czesc glinka, ja mam takze problem ze wspomaganiem, napisz czy duzo jest roboty z wumiana maglownicy, pozdrawiam, mam jeszcze inne pytanie, czy po wymianie plynu do wspomagania|(chyba mam zalany nie prawidlowy) wiaze sie z mozliwoscia uszkodzenia pompy?

witam mi wyjecie magla zajmoje jakies 2 godz. robilem to sam i niepotrzebny jest kanał tylko troszke cierpliwosci i wygimnastykowanych rąk a płyn ztego co wiem to orginalny powinien byc jakis zielony i mineralny ja mam zalany mobila czerwony i jest ok

giwera44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 13 paź 2009, 22:11
Lokalizacja: Olszyna

Post autor: giwera44 » 11 lis 2009, 13:07

2 godziny!!!!!!!!jestem pod wrażeniem!!!!!!!!!!1
giwera44

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 11 lis 2009, 15:25

giwera44 pisze:2 godziny!!!!!!!!jestem pod wrażeniem!!!!!!!!!!1

tak jakies 2 godz nie trzeba nic zdejmowac ani z gory ani zdołu

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 11 lis 2009, 22:48

nie musiałeś luzować belki zawieszenia?

jeżeli nie to możesz opisać pokrótce jak sobie poradziłeś ze śrubami mocującymi?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 11 lis 2009, 23:41

najgorsza jest strona od kierowcy pierwsza sruba ok ale ta druga jest gorsza trzeba sie troszke pogimnastykowac zakładam imbusa na małą grzechotke i odkrecam niejest lekko ale lepiej niz odkrecac belke zawieszenia pierwsze co wyciągam oslony potem odkrecam przewody cisnieniowe aby było lepsze dojscie dotej drugiej sruby ucinam jakies 5 cm imbusa wsadzam go w nasadową dziesiątke i na grzechotke bo zwykłym imbusem tego nie odkreci troszke to skomplikowane ale mi sie tak udało

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl