Mam pytanie a pro po cewki zapłonowej , co się w nich psuje :?: :?:
Czy to może to że guma która nachodzi na czubek jest pęknięta :?: :?:
czy może coś innego w nich się psuje :?: :?:
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 94 4.2PB/LPG ] Popsuta cewka
[D2 94 4.2PB/LPG ] Popsuta cewka
Ostatnio zmieniony 12 lis 2011, 11:59 przez mdamian, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Działanie cewki zapłonowej jest identyczne, jak działanie każdego transformatora. Z chwilą, gdy w uzwojeniu pierwotnym, w tym wypadku niskonapięciowym, pojawi się impuls elektryczny, spowoduje on namagnesowanie rdzenia, a tym samym zakłócenie szczątkowego pola magnetycznego, jakie się znajduje wewnątrz obudowy cewki. Zakłócenie to spowoduje natychmiastowe zaindukowanie siły elektromotorycznej w uzwojeniu wtórnym, w postaci napięcia o wartości około 1000 razy wyższej, niż wartość impulsu napięcia niskiego, który ją wywołał.
Mówiąc krótko......zwarcie pomiędzy uzwojeniami.
Mówiąc krótko......zwarcie pomiędzy uzwojeniami.