![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB/LPG ] Podciśnienie do tempomatu
[D2 98 4.2PB/LPG ] Podciśnienie do tempomatu
Witam mam pytanie gdzie idzie przewód od puszki podciśnieniowej do sterowania tempomatem. Któryś z mechaników mi gdzieś to kiedys wypioł i teraz nie widzę nigdzie tego przewodu .
[ Dodano: 2009-12-09, 15:22 ]
Dzięki koledzy za pomoc.
[ Dodano: 2009-12-09, 15:22 ]
Dzięki koledzy za pomoc.
Ostatnio zmieniony 24 lut 2012, 23:29 przez Ogród-Lca, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolego, nie zrażaj się tak od razu... być może Ci co tu zajrzeli nie zrozumieli pytania...Ogród-Lca pisze:Dzięki koledzy za pomoc.
ja zresztą też nie rozumiem bo wydaje mi się, że sterowanie tempomatem jest zdecydowanie elektroniczne (przełączniki po lewej stronie kierownicy + reszta to tylko elektronika).
Nigdy nie słyszałem, że tempomat używa podciśnienia ale przyznaję, że nigdy nie miałem problemu z tempomatem więc też zupełnie nie zgłębiałem od strony technicznej jego budowy i zasady działania (tzn. wiem jak działa i jak go używać ale jeżeli jest tam jeszcze jakieś podciśnienie to wiedza moja już tego nie ogarnia).
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
koledze chodzi o sterowanie - to pod maską.
czyli o urządzenie "zdalnie naciskające pedał gazu"
jak idzie linka od pedału gazu to dodatkowo jest taka gumowa gruszka na podciśnienie,
która może sterować przepustnicą.
aby działała prawidłowo musi być tam podłączone podciśnienie
niestety ja też nie wiem gdzie wężyk powinien iść w drugą stronę
zadawałem to pytanie jakieś 2 miesiące temu na forum - ale niestety bez odzewu
czyli o urządzenie "zdalnie naciskające pedał gazu"
jak idzie linka od pedału gazu to dodatkowo jest taka gumowa gruszka na podciśnienie,
która może sterować przepustnicą.
aby działała prawidłowo musi być tam podłączone podciśnienie
niestety ja też nie wiem gdzie wężyk powinien iść w drugą stronę
zadawałem to pytanie jakieś 2 miesiące temu na forum - ale niestety bez odzewu
Przyznam się szczerze że ja to czytając też o tym nie pomyślałem... bo tak zostało to sformułowane jakby było odpowiedzią na zadane pytanie a nie wskazówką dla potomnych którzy dziś, jutro, za miesiąc/rok będą tego szukali :roll:tomi26 pisze:No nie pomyślałem...merc4891 pisze:A nie pomyślałeś ,że w przyszłości komuś ta informacja sie przyda,bo akurat ja tego też szukałem.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
koledzy, świeżo zakupiona d2 2.8 w lpg ma problem z podciśnieniem. Po kupieniu sprawdziłem wężyki po pokrywą silnika i tam była rzeźnia. Popękane i dziurawe, nie wspominając już, że 3 nie były wpięte. Wpiąłem je i teraz nie wiem, czy dobrze, niby wg schematu ale zawsze to może coś pomieszałem. Druga sprawa to taka, że nie działa tempomat. Pod osłoną przy podszybiu znalazłem niepodłączony wężyk i nie wiem gdzie on powinien iść, bardzo proszę o pomoc. Za 2 tyg jadę nad morze i nie chciałbym męczyć nogi, zwłaszcza, że jestem zawodowym kierowcą i tempomat to mój przyjaciel
http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2017/8/1/ ... 193635.jpg
http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2017/8/1/ ... 193734.jpg
http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2017/8/1/ ... 193635.jpg
http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2017/8/1/ ... 193734.jpg
A,B,B+E,C,C+E, ADR + Cysterny, HDS
Zawsze w drodze, od motocykla po ciężarówkę
Zawsze w drodze, od motocykla po ciężarówkę