Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 96 2.8PB/LPG ] Przebieg reduktora..

forest2007
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 01 lip 2010, 18:20
Lokalizacja: Poznań

[D2 96 2.8PB/LPG ] Przebieg reduktora..

Post autor: forest2007 » 16 lis 2011, 03:10

Czy przebieg reduktora moze miec wplyw na zuzycie gazu przez samochod?
Ostatnio zmieniony 18 lis 2011, 11:59 przez forest2007, łącznie zmieniany 1 raz.

Dymian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 337
Rejestracja: 21 mar 2011, 11:24
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Dymian » 16 lis 2011, 11:52

Oczywiście że tak, elementy gumowe się zużywają i dochodzi do zaburzenia dawkowania.

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 16 lis 2011, 12:47

Może nie tyle przebieg tylko jego stan techniczny (zużycie). Jeśli już trochę polatał, ale trzyma parametry to nie powinien mieć wpływu. Może też mieć duży przebieg, ale był po fachowej regeneracji i też będzie O.K. Na żywotność reduktora ma wpływ kilka czynników, np jeśli za wcześnie następowało przełączenie na gaz zanim się rozgrzał lub zbyt mała wydajność reduktora ("zamarzał") to jego żywotność nie jest zbyt duża (elementów gumowych)

forest2007
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 01 lip 2010, 18:20
Lokalizacja: Poznań

Post autor: forest2007 » 16 lis 2011, 17:32

Przebieg reduktora Tomasetto to ok 150kkm.. Oprócz wycieku płynu chłodzącego podczas jazzdy zachowuje sie stabilnie. Ale zuzycie gazu w granicach 20l to troszke za duzo. I do tego ciezkie odpalanie na zimnym silniku. Zostaje zła regulacja gazu. Czyli reduktor ma na to wpływ?

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 16 lis 2011, 17:48

Kup nowy albo zestaw naprawczy jeśli potrafisz sam wymienić membrany itd.

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 16 lis 2011, 19:34

forest2007 pisze:\ Ale zuzycie gazu w granicach 20l to troszke za duzo.\
Nie wiem jak jeździsz, ale mi przy tym samym sercu mniej pali. Miasto do max. 18 , trasa - ostatnio miałem takie przejazdy 90% trasa, jazda ekonomiczna ok 200km i za każdym razem udało mi się zmieścić w 10l LPG, średnio przy mieszanej jeździe ok 15l

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 16 lis 2011, 19:49

sylwekr pisze:
forest2007 pisze: Ale zuzycie gazu w granicach 20l to troszke za duzo
Nie wiem jak jeździsz, ale mi przy tym samym sercu mniej pali. Miasto do max. 18 , trasa - ostatnio miałem takie przejazdy 90% trasa, jazda ekonomiczna ok 200km i za każdym razem udało mi się zmieścić w 10l LPG, średnio przy mieszanej jeździe ok 15l
no tak , 2.8 to może i tyle pali , ja moim 4.2 przy spokojnej jeździe spala od 10-24litrów po mieście , na trasie mieszczę się w 14l/100km (nie przekraczając 160k/h)

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 16 lis 2011, 20:12

2,8 a 4,2 - 2 gary więcej i ponad 100 koni, raczej spalaniem będą się trochę różniły :-)

forest2007
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 01 lip 2010, 18:20
Lokalizacja: Poznań

Post autor: forest2007 » 16 lis 2011, 20:14

20l przy spokojnej jezdzie po miescie...ale w nocy! czyli brak korkow, swiatel itp

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 16 lis 2011, 20:18

forest2007 pisze:20l przy spokojnej jezdzie po miescie...ale w nocy! czyli brak korkow, swiatel itp
20l lpg/100km po mieście przy normalnej jeździe to i tak dużo , bo co niektórzy koledzy z chodzą poniżej 20l/100km i to nie w nocy tylko w godzinach szczytu w korkach .
Po 3-mieście jeździ się tak samo jak po poznaniu , korki , remonty , emeryci i renciści na drodze . Uwierz mi że w nocy przy spokojnej jeździe zejdę do 16-18l/100km po mieście , ale podczas normalnej jazdy to wychodzi w granicach od 18-20l/lpg /100km .

forest2007
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 01 lip 2010, 18:20
Lokalizacja: Poznań

Post autor: forest2007 » 16 lis 2011, 20:23

No wlasnie dlatego zalozylem ten temat.. Poniewaz niektorzy twierdza ze reduktor dziala albo nie działa..ze nie ma opcji aby działał niepoprawnie..

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 16 lis 2011, 21:00

forest2007 pisze:20l przy spokojnej jezdzie po miescie...ale w nocy! czyli brak korkow, swiatel itp
za dużo, szukaj przyczyny, na benzynie jeździ O.K. czy tez duże spalanie ? 150kkm na gazie, coś było robione z instalką, jeśli tyle przelatał bez żadnych napraw, to pewnie wtryski LPG do regeneracji/wymiany, reduktor i tak dużo na nim zrobione też regeneracja/wymiana, filtry itp a później ustawienie instalki

forest2007
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 01 lip 2010, 18:20
Lokalizacja: Poznań

Post autor: forest2007 » 16 lis 2011, 21:18

Wtryski juz wymienione na czerwone valteki.spalanie na benie ok 15. Na vagu czasem wyskakuja bledy 17545 u 17547 co moze byc spowodowane zla regulacja. A na zimnym jakby sie zalewal..kiedys gazownik skasowal mi obydwie mapy i kazal przejechac 200 km na benie i do tego ustawil mape gazu. Problem z odpalaniem znikl na jakies dwa tygodnie..i tak samo spalanie

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 17 lis 2011, 09:07

Regulacja instalki prawdopodobnie. Błedy pokazują że mieszanka zbyt bogata. Ja u siebie też miałem problemy z ustawieniem instalki, miałem kombinacji sporo, aż w końcu kupiłem interfejs do gazu, kurs internetowy z budowy i ustawiania instalacji :-) (jest sporo informacji w necie) i teraz sam to ogarniam. Przy okazji jak się podszkoliłem to wiem jakie błędy gazownicy wcześniej robili :/

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 18 lis 2011, 01:26

sylwekr pisze:Przy okazji jak się podszkoliłem to wiem jakie błędy gazownicy wcześniej robili :/
nagminnym jest złe przyporządkowanie w komputerze lpg czujników jakie faktycznie są zamontowane, a potem jest tak, że idzie sygnał jakoby np temperatura gazu fazy lotnej jest 40 stopni a faktycznie jest 10 lub reduktor ma 20 a źle przypisany rodzaj czujnika i efekt, że komputer lpg dostaje informacje że jest 60 stopni i potem macie jaja ze zużyciem gazu
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl