![]() |
![]() |
[D2 96 2.8PB/LPG ] Przebieg reduktora..
-
- Forum Audi A8
- Posty: 31
- Rejestracja: 01 lip 2010, 18:20
- Lokalizacja: Poznań
[D2 96 2.8PB/LPG ] Przebieg reduktora..
Czy przebieg reduktora moze miec wplyw na zuzycie gazu przez samochod?
Ostatnio zmieniony 18 lis 2011, 11:59 przez forest2007, łącznie zmieniany 1 raz.
Może nie tyle przebieg tylko jego stan techniczny (zużycie). Jeśli już trochę polatał, ale trzyma parametry to nie powinien mieć wpływu. Może też mieć duży przebieg, ale był po fachowej regeneracji i też będzie O.K. Na żywotność reduktora ma wpływ kilka czynników, np jeśli za wcześnie następowało przełączenie na gaz zanim się rozgrzał lub zbyt mała wydajność reduktora ("zamarzał") to jego żywotność nie jest zbyt duża (elementów gumowych)
-
- Forum Audi A8
- Posty: 31
- Rejestracja: 01 lip 2010, 18:20
- Lokalizacja: Poznań
Nie wiem jak jeździsz, ale mi przy tym samym sercu mniej pali. Miasto do max. 18 , trasa - ostatnio miałem takie przejazdy 90% trasa, jazda ekonomiczna ok 200km i za każdym razem udało mi się zmieścić w 10l LPG, średnio przy mieszanej jeździe ok 15lforest2007 pisze:\ Ale zuzycie gazu w granicach 20l to troszke za duzo.\
no tak , 2.8 to może i tyle pali , ja moim 4.2 przy spokojnej jeździe spala od 10-24litrów po mieście , na trasie mieszczę się w 14l/100km (nie przekraczając 160k/h)sylwekr pisze:Nie wiem jak jeździsz, ale mi przy tym samym sercu mniej pali. Miasto do max. 18 , trasa - ostatnio miałem takie przejazdy 90% trasa, jazda ekonomiczna ok 200km i za każdym razem udało mi się zmieścić w 10l LPG, średnio przy mieszanej jeździe ok 15lforest2007 pisze: Ale zuzycie gazu w granicach 20l to troszke za duzo
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Forum Audi A8
- Posty: 31
- Rejestracja: 01 lip 2010, 18:20
- Lokalizacja: Poznań
20l lpg/100km po mieście przy normalnej jeździe to i tak dużo , bo co niektórzy koledzy z chodzą poniżej 20l/100km i to nie w nocy tylko w godzinach szczytu w korkach .forest2007 pisze:20l przy spokojnej jezdzie po miescie...ale w nocy! czyli brak korkow, swiatel itp
Po 3-mieście jeździ się tak samo jak po poznaniu , korki , remonty , emeryci i renciści na drodze . Uwierz mi że w nocy przy spokojnej jeździe zejdę do 16-18l/100km po mieście , ale podczas normalnej jazdy to wychodzi w granicach od 18-20l/lpg /100km .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Forum Audi A8
- Posty: 31
- Rejestracja: 01 lip 2010, 18:20
- Lokalizacja: Poznań
za dużo, szukaj przyczyny, na benzynie jeździ O.K. czy tez duże spalanie ? 150kkm na gazie, coś było robione z instalką, jeśli tyle przelatał bez żadnych napraw, to pewnie wtryski LPG do regeneracji/wymiany, reduktor i tak dużo na nim zrobione też regeneracja/wymiana, filtry itp a później ustawienie instalkiforest2007 pisze:20l przy spokojnej jezdzie po miescie...ale w nocy! czyli brak korkow, swiatel itp
-
- Forum Audi A8
- Posty: 31
- Rejestracja: 01 lip 2010, 18:20
- Lokalizacja: Poznań
Wtryski juz wymienione na czerwone valteki.spalanie na benie ok 15. Na vagu czasem wyskakuja bledy 17545 u 17547 co moze byc spowodowane zla regulacja. A na zimnym jakby sie zalewal..kiedys gazownik skasowal mi obydwie mapy i kazal przejechac 200 km na benie i do tego ustawil mape gazu. Problem z odpalaniem znikl na jakies dwa tygodnie..i tak samo spalanie
Regulacja instalki prawdopodobnie. Błedy pokazują że mieszanka zbyt bogata. Ja u siebie też miałem problemy z ustawieniem instalki, miałem kombinacji sporo, aż w końcu kupiłem interfejs do gazu, kurs internetowy z budowy i ustawiania instalacji :-) (jest sporo informacji w necie) i teraz sam to ogarniam. Przy okazji jak się podszkoliłem to wiem jakie błędy gazownicy wcześniej robili 

nagminnym jest złe przyporządkowanie w komputerze lpg czujników jakie faktycznie są zamontowane, a potem jest tak, że idzie sygnał jakoby np temperatura gazu fazy lotnej jest 40 stopni a faktycznie jest 10 lub reduktor ma 20 a źle przypisany rodzaj czujnika i efekt, że komputer lpg dostaje informacje że jest 60 stopni i potem macie jaja ze zużyciem gazusylwekr pisze:Przy okazji jak się podszkoliłem to wiem jakie błędy gazownicy wcześniej robili
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2