Jutro zabieram się za robotę przy chłodniczce oleju,a że przez tydzień mam do dyspozycji ciepły,duży garaż z kanałem to zamierzam to wykorzystać i pogrzebać trochę przy aucie...a co,lubię

Będę zdejmował kolektor ssący bo mam jakąś nieszczelność w okolicach przepustnicy(gdzieś za kolektorem)podejrzewam jakiś przewód od podciśnienia bo jak nagle dam gazu to słychać tam takie charakterystyczne psss :-P przy okazji zobaczę czy odmy są całe itd.
Przy tym wszystkim będę wyjmował listwę z wtryskami,a że nowe one już nie są :lol: to chciałbym sprawdzić czy nie leją,wiem że ktoś już opisywał procedurę jak je sprawdzić...ba nawet zapisywałem to sobie na wszelki wypadek na kartce,ale jej też nie mogę znaleźć :-|
podpowie ktoś jak sprawdzić wtryski :?:
Zastanawiam się też nad procedurą wyczyszczenia wszystkich styków jaką przeprowadził ostatnio robsonik4, ja w zasadzie nie mam żadnych problemów z odpalaniem itd,ale coś takiego nie zaszkodzi,więc może się skusze ;-)