To już będzie dopełnienie konserwacji wspomagania w mojej kuleczce. Trafiłem na firmę profesjonalnie zajmującą się hydrauliką siłową. Bez problemy wymienią mi przewody wysokiego ciśnienia od wspomagania. Warunek końcówki muszą być sprawne. I stąd moje pytanie.
Czy może ktoś z was wymieniał te przewody na nieoryginalne ale z tymi samymi parametrami? Czy przewód w środku jest gładki czy może z zastawkami? Jakie ciśnienie robocze jest w układzie wspomagania?
Chodzi o D3 W12. Nie ukrywam, że koszta są niebotycznie niższe, a jakość ta sama.
8-)
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] przewody wspomagania
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Serrgiusz kolego nie wiem jak jest w D3 ale pewnie tak samo jak w D2 czyli w przewodzie ssącym jest taka plastikowa rurka z otworkami która reguluję ciśnienie czy jakoś tak.Z tego co mi tłumaczył mechanik to można dorobić przewody tylko trzeba tą rurkę z tymi właśnie otworkami wstawić do nowego przewodu i ma grać.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
No właśnie. Też mi zwrócili uwagę na wnętrze przewodu. Już nie pamiętam określenia. Na pewno powiedzą czy dobiorą przewód jak go zobaczą na miejscu. Tylko zanim zdemontuję chciał bym wiedzieć czy jest to do dopasowania. I czy ktoś już to w D3 to robił. Ma już doświadczenie. W firmie taka usługa kosztuje do 100 zł. W ASO ok 1200-1300 zł!!! Jest o co cierpliwie popytać.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Raczej nie wyższe niż w ciągniku rolniczym który podnosi do 7 ton na podnośniku. Taka firma może mieć solidne wysokociśnieniowe przewody, jeśli dobierze odpowiednią końcówkę, to będzie na pewno dłuugo śmigać.Serrgiusz pisze:A czy wiecie jakie jest ciśnienie robocze w układzie wspomagania? Albo jakie jest na wyjściu z pompy do magla?
Bądź dobry jak chleb.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC