części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 97 2.8PB/LPG ] problem ze wspomaganiem, zapowietrzone?

mlody91
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 04 paź 2011, 18:03
Lokalizacja: LBN

[D2 97 2.8PB/LPG ] problem ze wspomaganiem, zapowietrzone?

Post autor: mlody91 » 27 lis 2011, 16:01

witam, mam problem, mianowicie - chcialem wyczyscic wezyki I wszystko pod nimi poniewaz saczy sie plyn od wspomagania, wypuscilem plyn, wyczyscilem, zalozylem z powrotem, zmienilem opaski, wlalem plyn wydawalo sie wszystko ok, jednak po przejechaniu kilku km pompa zaczela wydawac dziwne dzwieki, myslalem moze to jest malo plynu, a wiec kupilem hipol atf czerwony, bo czerowony byl zalany, niby wszystko w porzadu lecz gdy po 15km kilometrzach zaczelo sie dziec to samo, otworzylem maske a tu wypier... plyn korkiem, myslalem moze zapowietrzony uklad, ale teraz widze ze jak na zimnym go odpale to przez chwile jest ok, dopiero jak robi sie piana w zbiorniku to pompa zaczyna chodzic jak na sucho, czy moze zmieszanie plynu spowodowalo takie cos? prosze o jakies rady...
Ostatnio zmieniony 27 lis 2011, 20:29 przez mlody91, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 27 lis 2011, 17:39

Kolego jak wszystko dobrze poskładałeś to wygląda na to że właśnie skończyła Ci się pompa od wspomagania,a co do płynu to według mojej wiedzy powinien być Febi zielony 6162

Awatar użytkownika
Masa
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 321
Rejestracja: 15 lip 2011, 19:56
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Masa » 27 lis 2011, 19:49

Jakbys potrzebował pompe to mam do sprzedania

mlody91
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 04 paź 2011, 18:03
Lokalizacja: LBN

Post autor: mlody91 » 28 lis 2011, 08:32

Postanowilem na pocztek wymienic olej na febi, moze mi ktos powiedziec ile litrow potrzebuje? I czym najlepiej przeplukac uklad? a co do tego czy pompa siadla to wydaje mi sie ze nie, poniewaz przez pierwsze kilka sekund wszystko jest ok, pozniej plyn zaczyna sie pienic I dopiero wtedy zaczyna byc ja slychac...
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 28 lis 2011, 09:33

Jak się nie mylę to coś około 1,3L.

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 28 lis 2011, 19:37

2 litry śmiało starcza na wymianę i jak wymieniałem u siebie jeszcze mi zostało pół butelki.

JIMM

Post autor: JIMM » 29 lis 2011, 19:37

nie pozamieniałeś czasem węży?

Awatar użytkownika
PEPOL D2
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 532
Rejestracja: 23 gru 2009, 14:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: PEPOL D2 » 02 gru 2011, 22:49

Płyn nie ma tu nic wspolnego.Tak jak koledzy wczesniej napisali na 99 proc poszła Tobie pompa(moze chodzic ale jak płyn sie pieni to nie daje rady serduszko)

mlody91
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 04 paź 2011, 18:03
Lokalizacja: LBN

Post autor: mlody91 » 03 gru 2011, 13:02

z tym czy pozamienialem weze to wydaje mi sie ze sie nie da, bo jeden jest grubszy a drugi cienszy... :-) moze mi ktos podpowiedziec czym najpeiej przeplukac uklad??
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...

Awatar użytkownika
PEPOL D2
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 532
Rejestracja: 23 gru 2009, 14:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: PEPOL D2 » 05 gru 2011, 20:21

mlody91 pisze:z tym czy pozamienialem weze to wydaje mi sie ze sie nie da, bo jeden jest grubszy a drugi cienszy... :-) moze mi ktos podpowiedziec czym najpeiej przeplukac uklad??
Wlej setkę żołądkowej miętowej ;-)

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 05 gru 2011, 22:04

mlody91 pisze: moze mi ktos podpowiedziec czym najpeiej przeplukac uklad??
Ściągasz cały płyn ze zbiorniczka, odpinasz przewód od powrotu, zaślepiasz otwór w zbiorniczku, odpięty przewód wkładasz do jakiegoś pojemnika (np bańka 5l) (przy okazji można wyczyścić filterek co jest w zbiorniczku - siteczko). Wlewasz w zbiorniczek świeży płyn, odpalasz na 5-10s zaciągnie świeży płyn, powrotem wyrzuci z układu stary. Zakładasz z powrotem przewód powrotu do zbiorniczka, uzupełniasz płyn. Mi na taki zabieg 2 litry płynu wystarczyły.

mlody91
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 04 paź 2011, 18:03
Lokalizacja: LBN

Post autor: mlody91 » 07 gru 2011, 11:15

Masa pisze:Jakbys potrzebował pompe to mam do sprzedania
jesli bede potrzebowal to napewno sie odezwe, a ile chcesz za ta pompe?


Problem rozwiazany:-) przyczyna byl zly plyn hipol atfIId. febi 06162 jest znacznie zadszy I wszystko wrocilo do normy..

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl