![]() |
![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] Klimatronic tylko ciepłe powietrze.
[D2 preFL ALL ] Klimatronic tylko ciepłe powietrze.
Jak wyżej z bocznych nawiewów leci tylko ciepłe powietrze. Bez znaczenia jak temp sobie ustawie na klimatroniku to nawiew zwiększa sie i wali cały czas gorące, nawet jak wezme na LO. Vag nic nie pokazał.
Klapy , szukaj "klapy nawiewu" najwidoczniej zawiesiły się albo już czas naprawić klapy od zimnego/ciepłego powietrza . Musiały się zablokować na ciepłym nawiewie , ciesz się że teraz jest zima i lepiej na ciepłym niż na zimnym miały by się zablokować ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

I jak kolego sie uporales z tym problemem?:-) mam niestety to samo:-( tylko z srodkowej konsoli wieje powietrzem takim jakie sie ustawi na klimatronicu, vag nic nie pokazal, adaptacje klap robione przez mechanika, no I nie wiem co to, nikt na forum nie napisal jak sobie poradzil z takim problemem.. moze ktos kto mial ten problem mi pomoze?:-)
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
No jak to nikt nic nie napisał :shock:mlody91 pisze:nikt na forum nie napisal jak sobie poradzil z takim problemem.. moze ktos kto mial ten problem mi pomoze?:-)
W górnym menu masz forumową wyszukiwarkę.... na forum jest sporo tematów nt. problemów z klimą, nawiewami, klapami, silnikami nastawczymi czy elektrozaworami i pompą nagrzewnicy.... wszystko masz na wyciągnięcie ręki - wystarczy tylko poszukać :idea:
A jakbyś zerknął do innego działu (właśnie tu gdzie go teraz przeniosłem) to chyba nawet byś nie pytał bo tu jest temat za tematem z podobnymi problemami: http://www.a8team.pl/forum57.htm ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
tak FOSS tylko w zadnym z tych tematow nie ma rozwiazania problemu, co z tego ze jest 30 o podobnej tematyce jak nigdzie nikt nie napisal jak sobie poradzil z problemem, tu nie chodzi o to ze nie przeszukalem forum bo od kilku miesiecy sprawdzalem bo juz mnie to denerwuje... poprostu nie ma nigdzie rozwiazania problemu.. dlaczego z srodkowej konsoli wieje tak jak powinno a reszta nie reaguje!? pod vagiem nic nie wykazalo, poprostu oczekuje jakiejs porady konkretnie do mnie.. dzieki z gory i przepraszam ale myslalem ze na forum ktos mi pomoze bo Ci mechanicy tzw. stodołowi to nic nie wiedza na temat takich aut jak A8.. a ja mam dosc inwestowania kolejnych w pieniedzy i wysluchiwania czegos takiego "no to raczej jest to, zaczałbym od tego ale nie daje gwarancji bo to moze byc jeszcze co innego".. Pozdrawiam. ;/
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
mlody91, kup sobie Vaga , zwykłego prostego do auta , czy tam kabel sam do laptopa , i posprawdzaj sobie które klapy działają a które nie , to zajmie 5 minut bo możesz sprawdzić po kolei każdą klapę . Jak jakaś się nie przestawi to będziesz wiedział ponieważ nie będzie dmuchać lub gdy zostanie otwarta to nie przestanie dmuchać z tej dziury .
Każdą klapę po kolei otworzy i zamknie program ;-)
Każdą klapę po kolei otworzy i zamknie program ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

bylem u znajomego co ma vaga i robil mi to wszystko i mowil ze wszystko jest ok.. czy mozliwe ze to czujnik temperatury wenwnetrznej jest pierdykniety?? tylko dlaczego srodek dziala jak powinien a zaden inny nawiew nie.. dodam ze stalo sie to z dnia na dzien bez przyczyny;/
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
ja tam nikomu tak nie ufam tym bardziej jeśli nie ma pojęcia o takim samochodzie jak A8
koszt kabla to około 50 zł na allegro , potem pobrać oprogramowanie .
mniejszy koszt niż podjechanie na komputer , a i się przydaje bo możesz w każdej chwilo sobie sprawdzić w samochodzie co na wala .
Jak sam sprawdzasz to sprawdzisz dokładnie sobie po kolei i będziesz miał pewność .
Na ile ufasz temu znajomemu mechanikowi ??
Sprawdzał działanie klap przy tobie :?: :?:
jak to sprawdził :?: :?:
po przełączał na vagu sobie tylko i tyle i tak doszedł do wniosku że klapy działają :?: :?:
na temat czujnika temperatury to nie wypowiadam się ponieważ tego jeszcze nie przerabiałem ;-)
koszt kabla to około 50 zł na allegro , potem pobrać oprogramowanie .
mniejszy koszt niż podjechanie na komputer , a i się przydaje bo możesz w każdej chwilo sobie sprawdzić w samochodzie co na wala .
Jak sam sprawdzasz to sprawdzisz dokładnie sobie po kolei i będziesz miał pewność .
Na ile ufasz temu znajomemu mechanikowi ??
Sprawdzał działanie klap przy tobie :?: :?:
jak to sprawdził :?: :?:
po przełączał na vagu sobie tylko i tyle i tak doszedł do wniosku że klapy działają :?: :?:
na temat czujnika temperatury to nie wypowiadam się ponieważ tego jeszcze nie przerabiałem ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

ufam mu bo to znajomy, siedzial w audi ok półtorej godziny i bawił sie vageim, sprawdzał błedy itp..nic niepokojacego nie wykazalo... mam drugie audi A8 wiec czesci mam tylko co przekładać od czego zaczac jak sie jest laikiem w tym temacie??
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
no w tym temacie to też nie pomogę , też jestem Laikiem , nawet nie wiem jak wyjąć kratkę nawiewu żeby nie połamać niczego , to co tu dopiero mówić o rozbieraniu i przekładaniu klapek nawiewu , jak bym wiedział od czego zacząć to by już jakoś poszło , ale ja nie mam pojęcia o tym ;-)mlody91 pisze:od czego zaczac jak sie jest laikiem w tym temacie??
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

No jak to nie.... to ja nie wiem czego szukałeś wyszukiwarką skoro ja sam opisywałem wielokrotnie temat pompy nagrzewnicy i elektrozaworów.....mlody91 pisze:tak FOSS tylko w zadnym z tych tematow nie ma rozwiazania problemu, co z tego ze jest 30 o podobnej tematyce jak nigdzie nikt nie napisal jak sobie poradzil z problemem...
ja samych swoich postów dokładnie na ten temat znalazłem wyszukiwarką 2 strony a to tylko z działu klimatyzacji i tylko z użyciem jednego słowa :evil:
Tym krótkim stwierdzeniem potwierdzasz, że tych wielu tematów nie czytałeś bo właśnie w nich pisałem których rzeczy VAG nie pokazuje w ogóle.mlody91 pisze:pod vagiem nic nie wykazalo...
Ale dlaczego konkretnie do Ciebie trzeba pisać skoro już wcześniej to ktoś opisywał?mlody91 pisze:poprostu oczekuje jakiejs porady konkretnie do mnie..
I że niby tu ktoś ma dać gwarancję że to jest dokładnie jakaś usterka??... w opisywanym przez Ciebie przypadku to raczej będzie ciężko..... bez oglądania na żywo nikt konkretnej diagnozy raczej nie postawi.mlody91 pisze:poprostu oczekuje jakiejs porady konkretnie do mnie..
dzieki z gory i przepraszam ale myslalem ze na forum ktos mi pomoze bo Ci mechanicy tzw. stodołowi to nic nie wiedza na temat takich aut jak A8.. a ja mam dosc inwestowania kolejnych w pieniedzy i wysluchiwania czegos takiego "no to raczej jest to, zaczałbym od tego ale nie daje gwarancji bo to moze byc jeszcze co innego".. Pozdrawiam. ;/
A skoro masz drugie auto na części to już zupełnie nie rozumiem problemu.... wyjmujesz z tamtego wkładasz do tego i eliminujesz po kolei niektóre rzeczy.... np. panel klimatronika na który Ci którzy nie mają pomysłu co zrobić często zwalają winę... jego wymienić na inny to chyba raczej nie jest problem.... i już jednym ruchem odcinasz bardzo ważny i duży element układu.
Druga ważna rzecz to pompa nagrzewnicy i elektrozawory..... o niej pisałem wielokrotnie i gdybyś to przeczytał to już dawno byś ją sprawdził...... to właśnie ona nie generuje żadnych błędów na VAG-u a potrafi być bardzo kłopotliwa..... jak poszukasz to opisywałem tu gdzieś dosyć szczegółowo jak ją zdiagnozować i jak podejść do jej wymiany.
Klapy układu nawiewów i ich silniczki zostawiłbym na sam koniec bo nie wierzę, że padły wszystkie w tym samym czasie.... wszystkich w tym zespolonym układzie nawiewu, o ile dobrze pamiętam, jest 8 sztuk ale nie do wszystkich jest łatwy dostęp.... wszystko schowane w konsoli środkowej za panelem klimatronika i za radiem.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
dziekuje FOSS za obszerne wyjasnienie tematu.. :-) ale to chyba dopiero poczatek moich problemow z elektrozaworami, a wiec, co zauwazylem - moj panel klimatronica jest troszke inny niz ten co mam drugi a mianowicie w moim jest taka strzaleczka z literka a a w tym drugim jest przycisk off po prawej na koncu.. mam pytanie, czy to jakas znaczaca roznica? no I jeszcze jedno, jak wymontowac ten elektrozaworr ogrzewania? sciagnalem te plastiki ten co jest na 3 srobki, potem sciagnalem reszte, te klapy silniczki.. no I mam na wierchu te 2 bebny (nie wiem jak fachowo sie to nazywa) I tu pojawia sie problem, nie wiem jak to sciagnac, nie jest to takie proste.. moglby mi ktos podpowiedziec, badz jakies zdjecia wrzucic jak to sciagnac nic nie psujac, czytalem o jakims cieciu plastiku zeby serwa nie odpinac.. czekam na podpowiedzi..
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
Ale co zdiagnozowałeś???mlody91 pisze:dziekuje FOSS za obszerne wyjasnienie tematu.. :-) ale to chyba dopiero poczatek moich problemow z elektrozaworami....
Czy sprawdziłeś że któryś z tych zaworów nie działa poprawnie?
Czy sprawdziłeś bezpieczniki bo zwarcie na którymś z elektrozaworów może wywalać bezpiecznik a to w efekcie powoduje wogóle brak jakiejkolwiek pracy ze strony elektrozaworów?
Czy sprawdziłeś czy pompa nagrzewnicy która jest częścią składową elementu zespolonego elektrozaworów jest sprawna?... czy pracuje??
Czy sprawdziłeś które węże z płynem chłodzącym są gorące a które nie?.... innymi słowy który elektrozawór zamyka się i otwiera a który nie??
Jeżeli rzeczywiście element pompy nagrzewnicy i elektrozaworów jest uszkodzony i musisz go wyjąć a jednocześnie nie chcesz nic psuć to w moim odczuciu nie ma mowy o żadnym cięciu.mlody91 pisze:no I jeszcze jedno, jak wymontowac ten elektrozaworr ogrzewania? sciagnalem te plastiki ten co jest na 3 srobki, potem sciagnalem reszte, te klapy silniczki.. no I mam na wierchu te 2 bebny (nie wiem jak fachowo sie to nazywa) I tu pojawia sie problem, nie wiem jak to sciagnac, nie jest to takie proste.. moglby mi ktos podpowiedziec, badz jakies zdjecia wrzucic jak to sciagnac nic nie psujac, czytalem o jakims cieciu plastiku zeby serwa nie odpinac.. czekam na podpowiedzi..
A skoro tak to bez demontażu serwa raczej się nie obejdzie... no chyba że w przed lifcie jest to inaczej tam upchnięte.
Aby to wyciągnąć musisz zrobić sobie na podszybiu trochę miejsca.... więc demontujesz mechanizm wycieraczek, część górną środkowego nawiewu oraz serwo (spuszczasz płyn hamulcowy i odpinasz pedał hamulca)..... innej drogi bez cięcia, gięcia, spawania, klejenia nie znam.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Przerabiałem i potwierdzam, servo musisz wymontować, wtedy ładnie wszystko wyjdzie ale i tak trzeba mieć zwinne łapkiFOSS pisze: Aby to wyciągnąć musisz zrobić sobie na podszybiu trochę miejsca.... więc demontujesz mechanizm wycieraczek, część górną środkowego nawiewu oraz serwo (spuszczasz płyn hamulcowy i odpinasz pedał hamulca)..... innej drogi bez cięcia, gięcia, spawania, klejenia nie znam.

ALE zanim zaczniesz wybebeszać auto, sprawdź czy masz zasilanie na wtyczkach od elektrozaworów i od pompki, poszukaj mojego tematu tam są zdjęcia i wszystko wyjaśnione, jak sprawdzić czy jest prąd i kiedy on tam w ogóle powinien być, od razu zaznaczę jak nie będziesz miał prądu we wtyczce sprawdź czy w ogóle jest masa, jeden koniec kabelka od miernika do jakiejś śrubki a drugim lecisz po pinach we wtyczce, są 3.