Witam
ostatnio zauważyłem że przy prędkości od 110 do 150 jeżeli lekko skręcę kierownicą w prawo np. jazda po lekkim łuku na autostradzie, strasznie trzęsie kierownicą i słychać głośnie stukanie w zawiasie z przodu, wiem że na przeglądzie wyszedł mi lewy górny wahacz do wymiane bo lekko stuka na nierównościach. Podejrzewam przegub wewnętrzny bo lekko sie tam poci, podpowiedzcie jeszcze co moge sprawdzić aby wykluczyć inne elementy
![]() |
![]() |
[D2 96 2.8PB/LPG ] drgania kierownicy w dziwnych okoliczno
Wymień i przestanie pukać ,Marek_a8 pisze: lewy górny wahacz
to raczej pukało by tobie do 30km/h wątpię żebyś przy prędkości 110km/h usłyszał jak przegub puka ;-)Marek_a8 pisze:przegub wewnętrzny
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Czyli przy skręcie w prawo (prędkość około 110km/h) samochód przenosi ciężar własny na lewą stronę i zaczyna pukać ponieważ jest pod obciążeniem , natomiast przy skręcie w lewo jest odciążona lewa strona ponieważ masa auta jest przenoszona na prawą stronę . Fizyka .Marek_a8 pisze:jak lekko skrece kierownica w prawo przy tych predkosciach to trzesie kierownica przy skręcie w lewo nic si takiego nie dzieje.
Jak napisałem wymień wahacz i problem zginie , chyba że masz więcej niż 3 wahacze do wymiany to polecam pomyśleć nad zestawem wahaczy , wyjdzie podobnie cenowo , ale przynajmniej będziesz miał całe zawieszenie z końcówkami kierowniczymi nowe ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
