Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 96 2.8PB/LPG ] drgania kierownicy w dziwnych okoliczno

Marek_a8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

[D2 96 2.8PB/LPG ] drgania kierownicy w dziwnych okoliczno

Post autor: Marek_a8 » 10 gru 2011, 19:58

Witam
ostatnio zauważyłem że przy prędkości od 110 do 150 jeżeli lekko skręcę kierownicą w prawo np. jazda po lekkim łuku na autostradzie, strasznie trzęsie kierownicą i słychać głośnie stukanie w zawiasie z przodu, wiem że na przeglądzie wyszedł mi lewy górny wahacz do wymiane bo lekko stuka na nierównościach. Podejrzewam przegub wewnętrzny bo lekko sie tam poci, podpowiedzcie jeszcze co moge sprawdzić aby wykluczyć inne elementy

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 10 gru 2011, 20:03

Marek_a8 pisze: lewy górny wahacz
Wymień i przestanie pukać ,
Marek_a8 pisze:przegub wewnętrzny
to raczej pukało by tobie do 30km/h wątpię żebyś przy prędkości 110km/h usłyszał jak przegub puka ;-)

Marek_a8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Post autor: Marek_a8 » 10 gru 2011, 20:16

nie że puka przegub tylko ze jak lekko skrece kierownica w prawo przy tych predkosciach to trzesie kierownica przy skręcie w lewo nic si takiego nie dzieje.
W życiu słyszałem jak stuka przegub ale zewnętrzny, wewnętrzny nie wiem czy wydaje taki sam odgłos.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 10 gru 2011, 20:26

Marek_a8 pisze:jak lekko skrece kierownica w prawo przy tych predkosciach to trzesie kierownica przy skręcie w lewo nic si takiego nie dzieje.
Czyli przy skręcie w prawo (prędkość około 110km/h) samochód przenosi ciężar własny na lewą stronę i zaczyna pukać ponieważ jest pod obciążeniem , natomiast przy skręcie w lewo jest odciążona lewa strona ponieważ masa auta jest przenoszona na prawą stronę . Fizyka .
Jak napisałem wymień wahacz i problem zginie , chyba że masz więcej niż 3 wahacze do wymiany to polecam pomyśleć nad zestawem wahaczy , wyjdzie podobnie cenowo , ale przynajmniej będziesz miał całe zawieszenie z końcówkami kierowniczymi nowe ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl