[D3 06 ] Jaka instalacja gazowa do A8 D3 4.2
-
- Forum Audi A8
- Posty: 10
- Rejestracja: 07 sty 2010, 22:57
- Lokalizacja: Biała Podlaska
[D3 06 ] Jaka instalacja gazowa do A8 D3 4.2
Witam.
Jaką instalację gazową polecacie do tego auta ?
Wiem, że jest dużo wątków na ten temat ale nigdzie nie zobaczyłem dokładniej specyfikacji instalacji .
Orientowałem się w zakładach mam dylemat pomiędzy dwoma:
-polecają Staga z wtryskami Hana oraz 2 reduktorami
-lub całą instalację firmy BRC
Stag będzie sporo tańszy od Brc .
Może ktoś ma doświadczenia co do instalacji firmy STAG
Jaką instalację gazową polecacie do tego auta ?
Wiem, że jest dużo wątków na ten temat ale nigdzie nie zobaczyłem dokładniej specyfikacji instalacji .
Orientowałem się w zakładach mam dylemat pomiędzy dwoma:
-polecają Staga z wtryskami Hana oraz 2 reduktorami
-lub całą instalację firmy BRC
Stag będzie sporo tańszy od Brc .
Może ktoś ma doświadczenia co do instalacji firmy STAG
Ostatnio zmieniony 14 gru 2011, 00:40 przez xxxmobilekxxx, łącznie zmieniany 1 raz.
A8 :*
Wszystko zależy od stylu jazdy , jeżeli będziesz tym samochodem jeździć normalnie (nie jak Hołowczyc :mrgreen: ) to spokojnie możesz wstawiać Staga , jeśli będziesz nim cisnąć(jak Hołek) to BRC ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
moim zdaniem BRC jest bardziej wytrzymalsza od Staga chociaż mogę się mylić :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Dobrze założony BRC jest bezobsługowy. Ja mam na dwóch parownikach, latam już drugi rok (60 tys) i zmieniłem sobie tylko filtry w międzyczasie (150zł) i nic więcej. Odpalam i jadę :-D A za jakość się płaci...
W D3 powinno być tak samo :->
Nie wiem jak jest za STAG-iem, prawdopodobnie też może dobrze chodzić, ale tak jak napisałem- polecam w 100% BRC.
W D3 powinno być tak samo :->
Nie wiem jak jest za STAG-iem, prawdopodobnie też może dobrze chodzić, ale tak jak napisałem- polecam w 100% BRC.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 10
- Rejestracja: 07 sty 2010, 22:57
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Powiem tak koszt instalacji BRC to 5000 zł
Stag + wtryski hana + 2 reduktory 4300 zł
Więc jest różnica w cenie ale już nie o nią chodzi bo słyszałem opinie że Stag też nieźle chodzi i jak różnice są nieznaczne to po co przepłacać za markę .
Dlatego do was forumowiczów skierowałem zapytanie
Stag + wtryski hana + 2 reduktory 4300 zł
Więc jest różnica w cenie ale już nie o nią chodzi bo słyszałem opinie że Stag też nieźle chodzi i jak różnice są nieznaczne to po co przepłacać za markę .
Dlatego do was forumowiczów skierowałem zapytanie
Ostatnio zmieniony 14 gru 2011, 20:10 przez xxxmobilekxxx, łącznie zmieniany 1 raz.
A8 :*
pytałeś mnie już na PW..............bierz BRC, miałem STAG-a w A8 D2 5V 310KM i mam mieszane doświadczenia,wieczny problem z check engine , ustawianiem itdxxxmobilekxxx pisze:Stag będzie sporo tańszy od Brc .
Może ktoś ma doświadczenia co do instalacji firmy STAG
[ Dodano: 2011-12-14, 12:41 ]
zgadzam się na 300%Mucholejkolator pisze:Dobrze założony BRC jest bezobsługowy
[ Dodano: 2011-12-14, 12:42 ]
gadaliśmy z właścicielem .......ma bez FSI :-Pdice111 pisze:Widze rocznik 2006. Który miesiać ? Tam nie masz jeszcze FSI ?
ja za staga zapłaciłem 5500 zł, wszystko zależy czy instalacja jest wstawiana czy wrzucana pod maskę, kolejna kwestia to regulacja, jeżeli poleci instalator po automacie to wyjdzie to na pewno szybko, ale nie koniecznie dobrze dla samochoduxxxmobilekxxx pisze:Powiem tak koszt instalacji BRC to 5500 zł
Stag + wtryski hana + 2 reduktory 4300 zł
Więc jest różnica w cenie ale już nie o nią chodzi bo słyszałem opinie że Stag też nieźle chodzi i jak różnice są nieznaczne to po co przepłacać za markę .
Dlatego do was forumowiczów skierowałem zapytanie
ja za swojego płaciłem 5000 zł właśnie przy stagu to trzeba wszystko ładnie zgrać i żaden check się nie pali po montażu potrafił mi się zapalić od czasu do czasu a po korekcie mapy zero problemu i nie pamiętam co to checksebos17 pisze:ja za staga zapłaciłem 5500 zł, wszystko zależy czy instalacja jest wstawiana czy wrzucana pod maskę, kolejna kwestia to regulacja, jeżeli poleci instalator po automacie to wyjdzie to na pewno szybko, ale nie koniecznie dobrze dla samochoduxxxmobilekxxx pisze:Powiem tak koszt instalacji BRC to 5500 zł
Stag + wtryski hana + 2 reduktory 4300 zł
Więc jest różnica w cenie ale już nie o nią chodzi bo słyszałem opinie że Stag też nieźle chodzi i jak różnice są nieznaczne to po co przepłacać za markę .
Dlatego do was forumowiczów skierowałem zapytanie