części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 06 ] Jaka instalacja gazowa do A8 D3 4.2

xxxmobilekxxx
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 07 sty 2010, 22:57
Lokalizacja: Biała Podlaska

[D3 06 ] Jaka instalacja gazowa do A8 D3 4.2

Post autor: xxxmobilekxxx » 13 gru 2011, 19:09

Witam.
Jaką instalację gazową polecacie do tego auta ?
Wiem, że jest dużo wątków na ten temat ale nigdzie nie zobaczyłem dokładniej specyfikacji instalacji .
Orientowałem się w zakładach mam dylemat pomiędzy dwoma:
-polecają Staga z wtryskami Hana oraz 2 reduktorami
-lub całą instalację firmy BRC

Stag będzie sporo tańszy od Brc .
Może ktoś ma doświadczenia co do instalacji firmy STAG
Ostatnio zmieniony 14 gru 2011, 00:40 przez xxxmobilekxxx, łącznie zmieniany 1 raz.
A8 :*

martab99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:23
Lokalizacja: Kraków

Post autor: martab99 » 13 gru 2011, 19:22

Marcin

4WD + 1WD

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 13 gru 2011, 19:22

Wszystko zależy od stylu jazdy , jeżeli będziesz tym samochodem jeździć normalnie (nie jak Hołowczyc :mrgreen: ) to spokojnie możesz wstawiać Staga , jeśli będziesz nim cisnąć(jak Hołek) to BRC ;-)

martab99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:23
Lokalizacja: Kraków

Post autor: martab99 » 13 gru 2011, 19:53

mdamian pisze:Wszystko zależy od stylu jazdy , jeżeli będziesz tym samochodem jeździć normalnie (nie jak Hołowczyc :mrgreen: ) to spokojnie możesz wstawiać Staga , jeśli będziesz nim cisnąć(jak Hołek) to BRC ;-)
Przepraszam, a na czym ma polegać na różnica?
Marcin

4WD + 1WD

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 13 gru 2011, 20:04

moim zdaniem BRC jest bardziej wytrzymalsza od Staga chociaż mogę się mylić :mrgreen:

ricov6
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 130
Rejestracja: 12 sie 2009, 23:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: ricov6 » 13 gru 2011, 20:08

SRTAG-300 ISA 2 wtryski Hana 2000 (zielone) reduktory do wyboru i będzie wszystko super super hulać

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 13 gru 2011, 20:28

Dobrze założony BRC jest bezobsługowy. Ja mam na dwóch parownikach, latam już drugi rok (60 tys) i zmieniłem sobie tylko filtry w międzyczasie (150zł) i nic więcej. Odpalam i jadę :-D A za jakość się płaci...
W D3 powinno być tak samo :->

Nie wiem jak jest za STAG-iem, prawdopodobnie też może dobrze chodzić, ale tak jak napisałem- polecam w 100% BRC.

xxxmobilekxxx
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 07 sty 2010, 22:57
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: xxxmobilekxxx » 13 gru 2011, 21:08

Powiem tak koszt instalacji BRC to 5000 zł
Stag + wtryski hana + 2 reduktory 4300 zł

Więc jest różnica w cenie ale już nie o nią chodzi bo słyszałem opinie że Stag też nieźle chodzi i jak różnice są nieznaczne to po co przepłacać za markę .
Dlatego do was forumowiczów skierowałem zapytanie
Ostatnio zmieniony 14 gru 2011, 20:10 przez xxxmobilekxxx, łącznie zmieniany 1 raz.
A8 :*

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 14 gru 2011, 00:40

Widze rocznik 2006. Który miesiać ? Tam nie masz jeszcze FSI ?
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 14 gru 2011, 00:42

potwierdzam stag i wtryski hanki zielone plus reduktory ac-r01 na moim aucie spisuje się dobrze patrz komu dajesz auto na instalacje bo partaczy wokół dużo bardzo ważne jest dobrze wyregulować instalacje bo może check wyskakiwać

JIMM

Post autor: JIMM » 14 gru 2011, 12:40

xxxmobilekxxx pisze:Stag będzie sporo tańszy od Brc .
Może ktoś ma doświadczenia co do instalacji firmy STAG
pytałeś mnie już na PW..............bierz BRC, miałem STAG-a w A8 D2 5V 310KM i mam mieszane doświadczenia,wieczny problem z check engine , ustawianiem itd

[ Dodano: 2011-12-14, 12:41 ]
Mucholejkolator pisze:Dobrze założony BRC jest bezobsługowy
zgadzam się na 300%

[ Dodano: 2011-12-14, 12:42 ]
dice111 pisze:Widze rocznik 2006. Który miesiać ? Tam nie masz jeszcze FSI ?
gadaliśmy z właścicielem .......ma bez FSI :-P

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 14 gru 2011, 13:47

xxxmobilekxxx pisze:Powiem tak koszt instalacji BRC to 5500 zł
Stag + wtryski hana + 2 reduktory 4300 zł

Więc jest różnica w cenie ale już nie o nią chodzi bo słyszałem opinie że Stag też nieźle chodzi i jak różnice są nieznaczne to po co przepłacać za markę .
Dlatego do was forumowiczów skierowałem zapytanie
ja za staga zapłaciłem 5500 zł, wszystko zależy czy instalacja jest wstawiana czy wrzucana pod maskę, kolejna kwestia to regulacja, jeżeli poleci instalator po automacie to wyjdzie to na pewno szybko, ale nie koniecznie dobrze dla samochodu

martab99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:23
Lokalizacja: Kraków

Post autor: martab99 » 14 gru 2011, 13:55

Powyższe rozważania oczywiście mają sens pod warunkiem, że kolega ma auto z MPI a nie FSI ;)
Marcin

4WD + 1WD

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 14 gru 2011, 13:56

sebos17 pisze:
xxxmobilekxxx pisze:Powiem tak koszt instalacji BRC to 5500 zł
Stag + wtryski hana + 2 reduktory 4300 zł

Więc jest różnica w cenie ale już nie o nią chodzi bo słyszałem opinie że Stag też nieźle chodzi i jak różnice są nieznaczne to po co przepłacać za markę .
Dlatego do was forumowiczów skierowałem zapytanie
ja za staga zapłaciłem 5500 zł, wszystko zależy czy instalacja jest wstawiana czy wrzucana pod maskę, kolejna kwestia to regulacja, jeżeli poleci instalator po automacie to wyjdzie to na pewno szybko, ale nie koniecznie dobrze dla samochodu
ja za swojego płaciłem 5000 zł właśnie przy stagu to trzeba wszystko ładnie zgrać i żaden check się nie pali po montażu potrafił mi się zapalić od czasu do czasu a po korekcie mapy zero problemu i nie pamiętam co to check :)

JIMM

Post autor: JIMM » 14 gru 2011, 15:02

martab99 pisze:że kolega ma auto z MPI a nie FSI
wyżej Przyjacielu napisałem ,że MPI

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl