![]() |
![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] Światła drogowe
[D2 preFL ALL ] Światła drogowe
Chciałbym zmienić żarówki od świateł długich/drogowych na jakieś inne aby ich barwa była zbliżona do ksenonów, ponieważ jak zapalę długie są żółte i niezbyt pasują....najlepsze będą zbliżone barwie białej., są jakieś ledy i inne ale nie chcę strzelać w ciemno....
Ostatnio zmieniony 04 gru 2011, 10:54 przez riki76, łącznie zmieniany 1 raz.
dobry temat , też jestem ciekawy 

Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Jeżeli mówimy o LED'ach to te które możesz kupić pasujące pod żarówkę H1 czy H7 (na długich pewnie coś takiego właśnie masz) będzie wyglądać owszem bardzo fajnie (barwa xenonu jak się patrzy) ale zapomnij o ich funkcji użytkowej - te żarówko-LED'y wogóle nie spełnią funkcji świateł drogowych (długich)... co więcej, będą świecić gorzej niż zwykle mijania na żarówkach halogenowych.riki76 pisze:Chciałbym zmienić żarówki od świateł długich/drogowych na jakieś inne aby ich barwa była zbliżona do ksenonów...
są jakieś ledy i inne ale nie chcę strzelać w ciemno....
Jeżeli chcesz kolor zbliżony do ksenonu to:
→ szukaj żarówek halogenowych z serii blue-vision lub white-vision - tu trzeba poszukać czegoś markowego bo większość tych blue-vision lub xenon-vision lub zenon-vision to straszny shit i oprócz światła bardziej białego lub bardziej niebieskiego nie oferują nic w kwestii użytkowej tzn. światło dają gorsze niż Twoja zwykła żółta żarówka halogenowa
→ zakładaj na długie przetwornice i żarniki xenonowe - tu efekt wizualny bedzie rewelacyjny i efekt użytkowy też (światło lepsze niż aktualne na zwykłej żarówce halogenowej) ale są też minusy tego rozwiązania tj. brak homologacji na takie lampy (jak się któryś Policjant na Ciebie uweźmie to zabierze dowód rejestracyjny) oraz skrócona żywotność żarników xenonowych w stosunku do świateł mijania (żarniki xenonowe najbardziej żużywają się w trakcie uruchamiania/rozpalania więc każdorazowe błyśnięcie długimi skraca ich żywotność)
Osobiście pomimo ryzyka utraty dowodu polecałbym rozwiązanie z xenonami bo światła długie czasem się przydają i fajnie jest kiedy po ich włączeniu robi się jasno jak w dzień ;-)
Ostatnio zmieniony 04 gru 2011, 11:10 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Żarówki od długich świateł świecące "na biało" to koszt około 100zł, a efekt moim zdaniem średni...
Propozycja FOSS'a wydaje się być złotym środkiem, jednak można posunąć się dalej (sam chyba na to się skuszę). Zwykłą lampę xenonową można przerobić na lampę BiXenonową. Zostaje ta sama przetwornica, te same żarniki, wymienia sie tylko soczewki na większe z przysłoną. Koszt to mniej więcej 500-600 zł za dwie lampy.
Propozycja FOSS'a wydaje się być złotym środkiem, jednak można posunąć się dalej (sam chyba na to się skuszę). Zwykłą lampę xenonową można przerobić na lampę BiXenonową. Zostaje ta sama przetwornica, te same żarniki, wymienia sie tylko soczewki na większe z przysłoną. Koszt to mniej więcej 500-600 zł za dwie lampy.
znalazłem coś takiego http://www.lighting.philips.com/us_en/a ... ve&lang=endice111 pisze:Philips CrystalVision Ultra
a na allegro coś takiego http://allegro.pl/philips-h7-blue-visio ... 01254.html
i takiego http://allegro.pl/zarowka-philips-h1-bl ... 36748.html
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

W po-liftach z soczewką jak najbardziej tak... o ile dobrze pamiętam można tam włożyć soczewkę z A6 C5 (tak chciałem zrobić w swojej srebrnej D2'ce)... trzeba trochę rezać bo soczewka bi-xenon jest trochę większa ale podobnież jest to do zrobienia.sebos17 pisze:Propozycja FOSS'a wydaje się być złotym środkiem, jednak można posunąć się dalej (sam chyba na to się skuszę). Zwykłą lampę xenonową można przerobić na lampę BiXenonową. Zostaje ta sama przetwornica, te same żarniki, wymienia sie tylko soczewki na większe z przysłoną.
Nie wiem natomiast jakie są możliwości takiej przeróbki w lampach z A8 D2 pre-lift a właśnie takie mają koledzy riki76 i mdamian :roll:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
co prawda mam światła mijania w soczewce i tam znajduje się osobno światło drogowe .
Faktycznie to głupio wygląda jak włączam długie i od dołu do połowy drogi i pobocza widzę białe światło a na środku świeci mi zółte . Zastanawiam się nad żarówkami świateł drogowych barwy zbliżonej do białej żeby takiej różnicy nie było w kontraście między białym , a xenonem ;-)
zastanawiam się jeszcze nad żarówkami świateł postojowych , jakieś białe by się przydały :mrgreen:
Faktycznie to głupio wygląda jak włączam długie i od dołu do połowy drogi i pobocza widzę białe światło a na środku świeci mi zółte . Zastanawiam się nad żarówkami świateł drogowych barwy zbliżonej do białej żeby takiej różnicy nie było w kontraście między białym , a xenonem ;-)
zastanawiam się jeszcze nad żarówkami świateł postojowych , jakieś białe by się przydały :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

W swojej poprzedniej preFL chciałem to zrobić, ale jakoś tak się zbierałem i nie mogłem zebrać, rezanko miał zrobić HEVELIUSZ z AKP, twierdził że się da tak więc ja w to wierzę :-P A soczewki chyba z mesia jakieś wstawiał.FOSS pisze: Nie wiem natomiast jakie są możliwości takiej przeróbki w lampach z A8 D2 pre-lift a właśnie takie mają koledzy riki76 i mdamian :roll:
mdamian na postojówki polecam jak najbardziej białe ledy takie mam u siebie bo mnie wkurzała różna barwa ksenon biały a postojówka żółta "wiocha jak niewiem" :oops: a białe ledy jak włożysz to już fajnie wygląda. Co do drogowych świateł to wolałbym włożyć coś aby nie przerabiać lamp, tak więc poszukam tych Philips CrystalVision Ultra, zobaczymy.... :-/
ja tak samo . :mrgreen:riki76 pisze:Co do drogowych świateł to wolałbym włożyć coś aby nie przerabiać lamp,
tylko pytanie za 100pkt :mrgreen: Jakie żarówki są w światłach drogowych w przed LF , H7 czy H1 :?: :?:
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

dzięki dice111,
U mnie to wygląda tak :![Obrazek]()
![Obrazek]()
trochę lipa , lepiej jak by to świeciło też w białym kolorze ;-)
U mnie to wygląda tak :
trochę lipa , lepiej jak by to świeciło też w białym kolorze ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
