[A8 D2 4,2 Q] Air8 US by Robertas...mini barek s84
no już mniej jak ten jeden kabelek do pociągnięcia z konsoli to byc nie możezanjac pisze:a jak rozwiązałeś elektrykę.......bo to mnie zawsze zniecheca.robertas pisze:i roleta elektryczna na tył,
zasilanie bierzemy z tyłu z akku
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
jakby ktos chciał sobie takie roletki zamontowac w swojej a8
to mam znów jeden taki komplecik z przyciskiem kostkami zaczepami bocznych rolet i wszystkimi srubkami do montazu,jednym słowem komplet za 250zł
co do kabli to na pewno w ori instalacji nie jest jeden :lol: ,dla kolegi robertas podjąłem próbe wyplatania ori wiazki ale po 1.5 godz nie wytrzymałem :-x i poucinałem kostki :roll:
to mam znów jeden taki komplecik z przyciskiem kostkami zaczepami bocznych rolet i wszystkimi srubkami do montazu,jednym słowem komplet za 250zł
co do kabli to na pewno w ori instalacji nie jest jeden :lol: ,dla kolegi robertas podjąłem próbe wyplatania ori wiazki ale po 1.5 godz nie wytrzymałem :-x i poucinałem kostki :roll:
Panowie, montaz calej instalacji jest prosty jak budowa cepa...a zatem w przycisku sa 4 piny, jesli chcecie zeby bylo wszystko jak ori to trzeba kupic 6m kabla 3 zylowej linki 1mm2. Ja doprowadzilem go do konsoli prawym progiem w aucie prosto do konsoli przedniej. Zasada jest taka ze do rolety potrzebne jest do doprowadzena 12v, masa i 12v impuls, tak jak kolega pisal wczesniej a do przycisku trzeba doprowadzic 12v i mase z podswietlenia konsoli oraz
12v ktore bedzie wchodzilo na jeden pin przycisku a po jego nacisnieciu bedzie wychodzilo drugim pinem prosto na kabelek ktory ma doprowadzic impuls do rolety to takie ogolne wyjasnienie, postaram sie walnac jakis schemat w niedlugm czasie ogolnie najlepiej te 12v do rolety i podswietlenia wziasc z jakiegos przycisku na konsoli, bo jest to najprostsze a wtedy dzialac wszystko bedzie dopiero po zalaczeniu zaplonu, bo o to tu chodzi
Nie pamiętam dokładnie jaki rozkład pinów był na przycisku...
Ale ogólnie bardzo łatwo jest to wszystko pomierzyć zwykłym miernikiem
Tam piny które trzeba podpiąć na impuls sprawdzamy badając przejscie... wciskamy przycisk i jednocześnie sprawdzamy między którymi pinami jest przejscie (na wcisniętym) gdy puszczamy przycisk, przejscia być nie powinno. Jedna sprawa już załatwiona
Jak narysuje schemat myśle że będzie już wszystko jasne i czytelne
12v ktore bedzie wchodzilo na jeden pin przycisku a po jego nacisnieciu bedzie wychodzilo drugim pinem prosto na kabelek ktory ma doprowadzic impuls do rolety to takie ogolne wyjasnienie, postaram sie walnac jakis schemat w niedlugm czasie ogolnie najlepiej te 12v do rolety i podswietlenia wziasc z jakiegos przycisku na konsoli, bo jest to najprostsze a wtedy dzialac wszystko bedzie dopiero po zalaczeniu zaplonu, bo o to tu chodzi
Nie pamiętam dokładnie jaki rozkład pinów był na przycisku...
Ale ogólnie bardzo łatwo jest to wszystko pomierzyć zwykłym miernikiem
Tam piny które trzeba podpiąć na impuls sprawdzamy badając przejscie... wciskamy przycisk i jednocześnie sprawdzamy między którymi pinami jest przejscie (na wcisniętym) gdy puszczamy przycisk, przejscia być nie powinno. Jedna sprawa już załatwiona
Jak narysuje schemat myśle że będzie już wszystko jasne i czytelne
no to ja podłączyłem :mrgreen: i spaliłem tylko jeden bezpiecznik od awaryjnych :roll: i 3 zaróweczki od podswietlenia nawiewów
wykorzystałem starą kostke od instalacji z audi 80 i podłączyłem kolorami kabelków i odziwo działa. wiec nie powiem który pin od czego, bo mi jakoś kolory podeszły i bangla.
moge napisać ze brąz to masa, niebieski to podswietlenie i plus zmostkowany na inny pin i taki sraczkowaty to impuls. przy silniku rolety są czerwony, brązowy i sraczkowaty
wykorzystałem starą kostke od instalacji z audi 80 i podłączyłem kolorami kabelków i odziwo działa. wiec nie powiem który pin od czego, bo mi jakoś kolory podeszły i bangla.
moge napisać ze brąz to masa, niebieski to podswietlenie i plus zmostkowany na inny pin i taki sraczkowaty to impuls. przy silniku rolety są czerwony, brązowy i sraczkowaty
Sporządziłem łopatologiczny schemat, myśle że wyjaśnia on małe conieco, w razie jakich pytań piszcie na PW, chętnie pomoge, a gdyby ktoś miał problemy i mieszkał blisko mnie to moge podpiąć komuś taką rolete ;-)
[ Dodano: 2011-10-10, 14:34 ]
W ramach jesiennych nudow,pobawilem sie troche kierunkowskazami...zrobilem sobie pseudo hamerykanca :-P dostac takie to cud...jeden ori juz do mnie idzie,a z drugim mam nadzieje wspomorze mnie kolega Pszendza ;-)
A to foto z rezania :-P
Hehe,po wielu trudach w koncu je mam:D teraz czekaja na montaz :mrgreen:
obydwa w stanie idealnym,a jeden nawet nowka;),tak jak pisalem w innym temacie,moje stare pojda na sell...
Dla Tomka i Lukasza...foty szpiegowskie US kierunkow,dzieki. wielkie Foss i Pszendza za info i nie olanie mojej sprawy:)pozdro chlopaki;)
a tu stara fota z summera 2011 i cos co mnie powalilo na lopaty...ufff ogrom tego zacisku z RS6....samo kopyto wazylo chyba z 20kg :roll:
[ Dodano: 2011-10-10, 14:34 ]
W ramach jesiennych nudow,pobawilem sie troche kierunkowskazami...zrobilem sobie pseudo hamerykanca :-P dostac takie to cud...jeden ori juz do mnie idzie,a z drugim mam nadzieje wspomorze mnie kolega Pszendza ;-)
A to foto z rezania :-P
Hehe,po wielu trudach w koncu je mam:D teraz czekaja na montaz :mrgreen:
obydwa w stanie idealnym,a jeden nawet nowka;),tak jak pisalem w innym temacie,moje stare pojda na sell...
Dla Tomka i Lukasza...foty szpiegowskie US kierunkow,dzieki. wielkie Foss i Pszendza za info i nie olanie mojej sprawy:)pozdro chlopaki;)
a tu stara fota z summera 2011 i cos co mnie powalilo na lopaty...ufff ogrom tego zacisku z RS6....samo kopyto wazylo chyba z 20kg :roll:
Ostatnio zmieniony 07 lis 2011, 14:48 przez robertas, łącznie zmieniany 2 razy.
Super bajera :-) bardzo fajnie się prezentuje teraz na kierunkach US :-D Tak jak Ci mówiłem, koła są dobre kierunki doszły więc gleba i jazda :-)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Przyszla paczka od Mikolaja...myslalem ze juz wyroslem...ale widac jednak nie :mrgreen:
zestawik uzywany...ale za taka cene....mysle warto bylo troche go tylko podczyscilem...zostalo wymienic tylko koncowki o sa troszke sfatygowane i skompletowac pare gratow typu objemki i mata termoizolacyjna pod dodatkowy tlumik...ciekaw jestem jak to bedzie gadac :-D
zestawik uzywany...ale za taka cene....mysle warto bylo troche go tylko podczyscilem...zostalo wymienic tylko koncowki o sa troszke sfatygowane i skompletowac pare gratow typu objemki i mata termoizolacyjna pod dodatkowy tlumik...ciekaw jestem jak to bedzie gadac :-D
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Wygląda na to, że końcówki będą sporo wystawać w tył. Chyba dobrze by było je ciut schować, tym bardziej że po rozgrzaniu wydechu rozszerzalność termiczna stali powoduje,że wyjeżdżają jeszcze w tył jakieś 15-18mm...robertas pisze:zostalo wymienic tylko koncowki o sa troszke sfatygowane
O jakiej średnicy myślisz jeśli będziesz je zmieniał?
Mucholejkolator, sa tu wspawane o srednicy 8,5cm z tym ze to w tym szerszym punkcie...bo sa owalne...mysle ze az tak bardzo wystawac nie beda...mam foty jak to lezalo na poprzednim nosicielu....tak to wygladalo...
Tak wiec mam pytanko do Ciebie...jakie do siebie wrzuciles koncowki...bo juz nie wiem co zapodac... ;-)
Grain, co do firmy...bylo to klecone w Anglii...tlumiki firmy Cobra...sam nie wiem czy to dobra firma czy nie a co do ceny...dla mnie to nievtajemica...dalem 1,5k zl tak wiec chyba znosnie jak na dual z tym ze musialem je poczyscic bo wygladaly duzo gorzej,Mucholejkolator, widzial ogloszenie ;-)
Tak wiec mam pytanko do Ciebie...jakie do siebie wrzuciles koncowki...bo juz nie wiem co zapodac... ;-)
Grain, co do firmy...bylo to klecone w Anglii...tlumiki firmy Cobra...sam nie wiem czy to dobra firma czy nie a co do ceny...dla mnie to nievtajemica...dalem 1,5k zl tak wiec chyba znosnie jak na dual z tym ze musialem je poczyscic bo wygladaly duzo gorzej,Mucholejkolator, widzial ogloszenie ;-)
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
No po zdjęciach widać, że wystają jakieś 30-40mm poza obrys zderzaka. Jeśli Tobie nie przeszkadza to ok, dla mnie jest to zdecydowanie za dużo ;-)robertas pisze:Mucholejkolator, sa tu wspawane o srednicy 8,5cm z tym ze to w tym szerszym punkcie...bo sa owalne...mysle ze az tak bardzo wystawac nie beda...mam foty jak to lezalo na poprzednim nosicielu....tak to wygladalo...
Tu masz filmik pokazujący tragizm wizualny wystających zbyt przesadnie końcówek wydechu w naszej furze ;-)
Ja miałem na oku dwie opcjerobertas pisze:Tak wiec mam pytanko do Ciebie...jakie do siebie wrzuciles koncowki...bo juz nie wiem co zapodac... ;-)
pierwsza- http://www.tuningsystem.pl/nierdzewna-o ... wojna.html
druga ta która jest u mnie aktualnie- http://moto.allegro.pl/sportowa-koncowk ... 88116.html
Generalnie u Ciebie można by powalczyć żeby założyć coś bardziej "gotowego" czyli kupić 4 pojedyncze końcówki. Ale i tak dobrze by było je wspawać a nie mocować na śruby...
1,5k za taki wydech to grosze, normalnie trzeba by zapłacić za nowy układ tego typu ok 5k pln
Super sprawa :-) żeby nie fakt, że sprzedaje auto bym kupił je z allegro bo widziałem te ogłoszenie tylko co po wystawieniu :-) zakładaj i dawaj filmik :-P
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.