części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 99 2.5TDI ] Szarpanie podczas hamowania silnikiem

Awatar użytkownika
TheDaro3333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
Lokalizacja: opolskie

[D2 99 2.5TDI ] Szarpanie podczas hamowania silnikiem

Post autor: TheDaro3333 » 03 sty 2012, 17:22

Witam, problem polega na tym że, jak puszcze gaz podczas jazdy obojętnie na jakim biegu to obrotomierz nie schodzi płynnie tylko zeskakuje co 100-200 RPM i przy tym odczuwalne jest szarpanie samochodem ( skrzynia TIP)
1.Błędów brak
2.Stan oleju w skrzyni sprawdzony
3.Nowe filtry
4.1500 km. temu wymieniony przepływomierz
5.1500 km. temu wymieniona gruszka od turbo

Proszę o jakieś propozycje...
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 03 sty 2012, 21:31

czy robi to gdy zrzucisz na N i auto zwalnia?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
TheDaro3333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
Lokalizacja: opolskie

Post autor: TheDaro3333 » 04 sty 2012, 14:33

Nie tak nie próbowałem, nigdy nie wrzucam N podczas jazdy dopiero jak samochód stanie całkowicie. Dzisiaj zauważyłem rano takie coś po zapaleniu zimnego silnika (skrzynia w pozycji P) obrotomierz skakał w zakresie 900-1050 RPM i to dłuższy czas, dopiero gdy silnik się rozgrzał i obroty spadły do ok 800 RPM te skoki przestały być odczuwalne...
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 04 sty 2012, 14:42

a jak u ciebie ze świecami :?: :?:

tomek87g
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 286
Rejestracja: 24 sty 2011, 23:07
Lokalizacja: Wpy:)

Post autor: tomek87g » 04 sty 2012, 15:13

damian pobudka
to jest diesel ;-)

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 04 sty 2012, 15:33

tomek87g, wiem że diesel ma żarowe świece , jak nie będą domagać to też wpływa na kulturę pracy silnika , może nie równo pracować , mieć problemy z odpalaniem itp , czy się mylę , czy to tylko przypadłość PB :?: :?:

tomek87g
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 286
Rejestracja: 24 sty 2011, 23:07
Lokalizacja: Wpy:)

Post autor: tomek87g » 04 sty 2012, 15:42

jak nie beda domagac to z odpaleniem beda klopoty jak zimno jest
ale jak motor ciepły to mozesz je nawet odłaczyc i bedzie ok

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 04 sty 2012, 17:45

no widzisz Tomku , nie miałem do czynienia z dieslami :mrgreen: to znaczy nie miałem diesla :mrgreen: Jeździć jeździłem :mrgreen: ale tylko jeździłem ;-)

Awatar użytkownika
TheDaro3333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
Lokalizacja: opolskie

Post autor: TheDaro3333 » 04 sty 2012, 20:32

Świece żarowe są ok...ale to szarpanie jest też po nagrzaniu silnika do 90C
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 04 sty 2012, 21:43

rozumiem ze silnik na jalowych obrotach plywa czy tam poszarpuje?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 05 sty 2012, 00:59

obawiam się, że bez logów statycznych się nie obejdzie.

Awatar użytkownika
TheDaro3333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
Lokalizacja: opolskie

Post autor: TheDaro3333 » 05 sty 2012, 13:29

Lechu pisze:obawiam się, że bez logów statycznych się nie obejdzie.
Które grupy mam zrobić?

[ Dodano: 2012-01-05, 13:34 ]
szeryfisch pisze:rozumiem ze silnik na jalowych obrotach plywa czy tam poszarpuje?
Na jałowych obrotach prawie nic nie czuć, najgorzej jest podczas hamowania silnikiem i po zapaleniu zimnego silnika kiedy to obroty są w granicach 900-1100 RPM
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 05 sty 2012, 16:24

a jakie sa korekcje?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
TheDaro3333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
Lokalizacja: opolskie

Post autor: TheDaro3333 » 05 sty 2012, 16:39

szeryfisch pisze:a jakie sa korekcje?
Nie bardzo łapie o co chodzi? Chodzi Ci o korekcje wtrysków na cylindrach?
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 05 sty 2012, 22:25

tak, wlasnie o to. Moze ktorys cylinder niedomaga.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl